Spring naar bijdragen

Zondag 30 december

kameleon

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen,

Ik kom me even snel melden. Straks dagje naar mijn broer en gezin. Hij wil vanmiddag graag in het bos gaan wandelen. Hoop dat dat kan.

@ Truitje: wat een verschrikkelijk bericht! Hebben ze kinderen? Wat zal je je machteloos voelen. Sterkte meid.:heart:

Voor allemaal een fijne dag toegewenst en vanavond meld ik me weer.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen mensen.

Snoep dat verlangen zul je toch een

keer de baas moeten gaan worden, waarom vandaag niet?

Hoe langer je eraan toe blijft geven hoe rotter je je voelt.

en je weet uit ervaring dat het leven misschien wel saai was zonder,

maar of het nu dan zo opwindend is?

Ik merk dat ik met de anderen mee je over wil halen en zo werkt het niet.

Maar dat is wat machteloosheid met me doet: ik wil dan helpen.

Maar jij moet het doen, als je wilt samen met ons.

Ik kan wel wachten, maar voor jou gaat het dringen en je kids zullen hier ook niet blij mee zijn. Dus als ik niet of minder op je reageer, weet dat ik dan met mezelf worstel, via jou:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Snoep, ik denk dat iedereen hier weet hoe dat verlangen voelt. Dat, de hele dag bezig zijn met drank, net zo lang tot je de eerste neemt, en dan zit je weer in die cirkel. Toch vind ik het heel knap van je dat je blijft doorgaan met te proberen adb. te worden. Je weet dat je het kan, nu alleen nog maar de stap nemen. Ik hoop echt dat het je gaat lukken. Alles is beter dan toe te moeten geven aan die verslaafdheid, omdat je nog niet anders kunt.

Maar 1-1-2013 is jouw dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal.

Smikkie, lekker slapen vandaag. Sweet dreams.

Jane:present:

Snoep en anderen.

Wat ik echt niet kan begrijpen is dat als je 's morgens totaal brak wakker wordt, een kater hebt van jewelste, je verschrikkelijk voelt - hoe je dan in vredesnaam aan drank kan denken.

Ik ging juist aan de vitamientjes, als ik vrij was een wandeling maken en 'genieten' van mijn hoofdpijn op de bank. 's Middags nog een paar uurtjes plat en dan ging het wel weer beter.

Maar goed, dat is een van de verschillende vormen waar alcoholisme zich in openbaart.

En ook vanochtend hier geen lege flessen, ik ben nog helemaal heel - heb geen blauwe plekken of pijn ergens waarvan ik nou weer niet weet waar dat van komt.

Geen morsvlekken op de tafels of op de vloer. En ik hoef ook niet te kijken naar hoeveel het nou weer was waardoor ik me nog veel harder ging schamen en mezelf op mijn donder gaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marcel, een hele leuke dag gewenst met je lieve kleine meid!

Hier staat de Stifado alweer lekker te pruttelen en het ruikt erg lekker.

Weten jullie overigens of knoflook verkoudheid verbant?

Want ik heb er gisteren behoorlijk wat van door de salade gedaan en gisteravond verdween mijn loopneus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...