zonnetjes Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hier is.2012 al bijna voorbij nog 90 minuten en dan 2013. Ik denk dat er een heleboel vuurwerk de lucht ingaat. Bijzonder hoor, vanaf het einde van de middagirjdt heel de stad een kant op. Nou ja rijden, stilstaan is het meer. Een party op het strand nl. We gaan maar niet ernaar toe. Geen doorkomen aan en druk zal het er zijn dat, kan niet anders. Iedereen een fijne avond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ik ga mee smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 lidia ik ben ook alleen (geweest) met de feestdagen. ik vindt het niet naar, ik ben eraan gewend geraakt. en om vanavond alleen door te brengen heeft voor mij een hele belangrijke reden......... de reden dat ik doorvecht tegen alcohol;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik lees dat Snoep vandaag gaat stoppen. Ik doe met je mee Snoep!!!!!!!!! Heb ook weer een tijd zitten drinken en net een halve fles wijn (die kreeg ik er niet meer in vanacht, omdat ik al genoeg op had) bij mijn ex op de stoep gezet. Ik zit vanavond alleen bij de tv met een potje thee. Zal geen medelijden met mezelf proberen te krijgen, want dat is een hele foute rotzak. En Lidia, voor mij is het denk ik, nog moeilijker om met mensen een reisje te maken rond deze dagen. Want dan ben ik ook weer gauw genijgd om voor de "gezelligheid"te gaan drinken. En ik ga het komende jaar, eens proberen uit te vogelen, hoe ik met al dit soort dingen om moet gaan. Dus zoooo sterk worden dat ik geen zelfmedelijden krijg (dus weer ga drinken) en met mensen om kan gaan zonder alcohol om de gezellige meid uit te hangen. Pfffffffffff, dat wordt nog wat. Maar ik weet dat hier hulp is en zal mezelf elke dag weer inloggen. Ik lees ook vaak mee, zonder in te loggen, omdat ik dan zit te drinken en daar schaam ik me dan voor. Ik heb vanacht voor het laatst gedronken dus ga ik nuchter 2013 in!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 kunsie gaan we samen gelijk op ik zit ook alleen vanavond...jongste is er wel maar die gaat denk ik boven tv kijken heb me kaarsjes aan..gelhaard straks aan...beetje tv kijken heerlijk gaan we samen een pact aan voor vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heel sterk van je Igor!!! Ik hoop dat ik dat eind van 2013 ook te kunnen schrijven! Ik heb voor alle eerlijkheid naar mezelf toe, mijn stopdatum alvast veranderd in vandaag, want die andere pogingen zijn mislukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: SmikkieLidia een reisje maken...goed idee, we nemen Igor en Erik mee.quote> Ja leuk! Dat ik niet alleen zat met kerst had maar 1 simpele reden en dat was werken. Vandaag zit ik met oud en nieuw bij mijn ouders en ik had nog zo afgesproken met mezelf vorig jaar oud en nieuw bijvoorbeeld dit niet meer te doen. Eigen woning is dus gelukt maar als ik niet naar ouders zou gaan zou ook ik alleen zitten. Maar serieus, volgend jaar wil ik oud en nieuw vieren met kennissen en vrienden, ik moet zeker oude kennissen weer opnieuw opzoeken en nieuwe leren kennen. @IgorGewend geraakt herken ik zo, dat vind ik geen goed teken van mezelf. Daar wil ik niet aan gewend raken eigenlijk@kunsie Al gedronken dan? Zo niet geef het dan niet zomaar op zou ik zeggen. Doe in elk geval wat je echt wil, als dat drinken is ga je gang maar als je eigenlijk niet wil laat je dan niet tegen je zin meenemen. Just my 2 cents... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Erik, Het is toch helemaal niet erg om vanavond bij je ouders te zitten inplaats van alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Is beter dan niets maar door omstandigheden zat ik daar de laatste 5 jaar al inwonend terwijl ik 35 ben. Ik woon net weer twee weken op een eigen plek en dan weer bij ouders zitten vind ik eigenlijk niet de bedoeling maar het is wel zo dat ik blij ben dat ze me uitnodigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goedemiddag frummers, @ Snoep: wat ben ik blij te horen dat je nu weer start. Gewoon vanavond lekker t.v. kijken en morgen nuchter het jaar in! @ Kunsie: samen staan jullie sterk. Er is een hele arrenslee vol met frummers die met jullie meedoen! Ik ben inmiddels schor. In het tehuis van schoonma was een karaoke middag met oude liedjes en filmpjes. Ze vonden het allemaal heel leuk en we hebben volop meegezongen! Vandaar de schorheid. Daarna nog 20 minuten in de rij gestaan voor de oliebollenkraam, maar het was droog, dus het was goed te doen. @ Erik: is het gezellig bij je ouders, of juist niet? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nee Erik, afgelopen nacht mijn laatste genomen. Net de drank bij iemand anders gebracht. En ik wil nuchter het nieuwe jaar in. Een indrukwekkende stoplijst trouwens!!!! Sofie, bak voor mij ook een paar appelflappen, dappere dodo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Voor iedereen alvast een hele gezellige avond toegewenst! Snoep en Kunsie: ga ervoor! Erik: denk wel dat ik je snap. Probeer er toch het beste van te maken, en nu ken je alvast een goed voornemen voor volgend jaar: oude kennissen terug opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Lytse, idd, samen staan we sterk! Jen, ik kan voor Snoep niet spreken, maar ik ga ervoor! Bedankt alvast weer voor de steun van iedereen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Jen, jij ook een prettige jaarwisseling en al het goede dat wenselijk is voor het nieuwe jaar! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Lytse, er is veel gebeurd dit jaar, zowel positief als negatief, en er zijn veel zaken waarop ik hoop voor volgend jaar. Da's mooi vind ik, dat er zaken te wensen blijven. Aan sommige daarvan kan ik een steentje bijdragen, dus goede voornemens heb ik ook. Adb zij is daar een zeer belangrijke voorwaarde voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Voor allen alvast een goed uiteinde gewenst. Ik kom vanavond nog wel even kijken hier. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nou en of Jen. Ik ga er ook voor. Dat AdB zijn is een basisvoorwaarde! Ik ga maar weer eens aan het eten beginnen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: snoepjekunsiegaan we samen gelijk opik zit ook alleen vanavond...jongste is er wel maar die gaat denk ik boven tv kijkenheb me kaarsjes aan..gelhaard straks aan...beetje tv kijkenheerlijkgaan we samen een pact aan voor vanavond?quote> kunsie heb je deze gelezen?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nee Snoep, had ik niet gelezen! Nu wel hoor!!!! En ik ga zeker het pact aan voor vanavond. Ik blijf ingelogd vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Zo, ben ik weer. Dacht, ik ga een lekker patatje pindasaus halen, met een kroketje. Nu kan het nog, en dat doe ik anders echt nooit. Stap, op mijn fiets, 1e patatzaak Gesloten 2e snackbar, ook gesloten 3e ijssalon,annex snackbar; Wij zijn van het voorjaar weer open! Toen van ellende maar naar de supermarkt gereden Kant en klare pindasaus gekocht, en nu maar aardappeltjes bakken. lijkt het er nog een klein beetje op. Alleen, dat kroketje mis ik nu zo:(, Nou ja, er zijn ergere dingen he, Had trouwens mazzel, super ging ook bijna al dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 De voorzienigheid Rapilos??? Eetse lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: kunsieNee Snoep, had ik niet gelezen! Nu wel hoor!!!! En ik ga zeker het pact aan voor vanavond. Ik blijf ingelogd vanavond.quote> oke..samen is toch beter dan alleen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 rapilos heb je nog plannen vanavond en ging jij morgen ook weer stoppen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Rapi ik voel met je mee:) Snoep en Kunsie, super dat jullie er samen voor gaan, heb er alle vertrouwen in dat het jullie gaat lukken, Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goeie avond allemaal. Snoepie ik denk dat iedereen hier, heel blij is met jouw belofte. Prima jaarafsluiting en een heel goed begin van 2013. Ik las net iets over zelfmedelijden. Vaak wordt dat als heel negatief omschreven maar ik vind dat geen verkeerd gevoel. Het is alleen niet goed als je je er achter gaat verschuilen, dan gebruik je dat gevoel verkeerd. Maar als ik niet kan huilen, moet ik het gevoel van zelfmedelijden naar boven laten komen om het weg gedrukte verdriet te voelen. Dus in dat geval is dat gevoel goed en helpt me alleen maar. We hebben vandaag helemaal geen ritten gehad dus heb ik me een ongeluk gewerkt op de basis. Allemaal dingen gedaan waar we normaal gesproken weinig tijd voor hebben of gewoon niet doen. Heb b.v. het aquarium eens heel goed onderhanden genomen want dat zag er niet uit, terwijl het de taak van anderen is, maar als je hen daar op aanspreekt is het altijd,"Goh en druk dat we het hebben, of doe jij het maar dat kun jij zo goed". Baal ervan maar ja het moet toch gedaan worden. Zo nou ben ik moe en ga een happie eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden