Spring naar bijdragen

Maandag 31 december


mark

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tina, jij hebt gelijk ik heb wel gedronken.

Toen dochter 4 jaar was hebben ze vuurwerk op haar kamer afgestuurd. Ik heb in die tijd boven aan de trap gezeten met een hamer in mijn hand. Ik was niet bereid om ze tot de verdieping van dochter toe te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gunn: je hebt het toch maar mooi weer gered!

@ AR: goed moment om je weer eens te bedanken voor alle keren dat je me op het dagpact zet!:heart:

Voor alle mensen die straks nog inloggen ook een gelukkig nieuwjaar gewenst. Ik ga nu droog 2013 in. Hoera.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef, ik word helemaal verlegen van je AlbertRemmo:$

Ik heb het ook maar op een goede dag gered,

net als jij in 2009!

De kunst is op dezelfde manier door te blijven gaan,

en de eerste niet te nemen.

Niet te verwachten dat het leven ineens de hemel op aarde wordt,

want dat wordt het niet.

Maar ook niet denken dat het de hel is,

want dat is het ook niet.

Het is wat het is,

en nuchter lukt het beter daar iets van te maken dan dronken of met een kater!

Het begint inmiddels wat rustiger te worden hier,

en woef wordt ook iets rustiger.

Hij had dit jaar veel meer last van het vuurwerk dan voorgaande jaren.

De leeftijd?

Het was ook wel heel erg de hele dag, en zwaar vuurwerk ook.

Nog een fijne voortzetting allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze oudste hond (je)

heeft puppycursus gehad en had nooit een probleem met het vuurwerk.

De afgelopen 2 jaar pas en het wordt steeds erger (de ziel)

Hij is nu 10 jaar.

Wij dachten ook al dat ze naar mate ze ouder worden er toch meer hinder van zouden krijgen.

Als ze er even uit moeten loopt hij tegenwoordig te hijgen aan z`n riem, echt sneu.

Leuk dat je toch nog even reageerde en weer een zo waar woord Anna

Aankomend jaar ga ik weer voor vol;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen een heel goed, gezond en als het even kan gelukkig 2013.Er zijn al zoveel mooie woorden en slingers gemaakt, daar kan ik niet aan tippen. Maar wel van harte gemeend.

Hier wordt het nu ook stil, er was weer meer dan vorig jaar.

Wonderlijk want het regent flink. Aan de overkant probeerde een buurgezinnetje vuurwerk af te steken en uiteindelijk sterretjes.

Dat mochten mijn kleine kinderen ook, in de veronderstelling dat het ongevaarlijk was.

Maar zo is wel de brand in Volendam ontstaan, zal het nooit vergeten, al die sirenes die hier langs reden. Pas op teletekst zag ik waarom.

Zoon 3 belde zowaar om gelukkig nieuwjaar te wensen, heel apart, ik blij natuurlijk.

Hij mompelde (eigenschap van veel jongeren van die leeftijd, dwz., ze hebben het nooit meer afgeleerd) iets en ik dacht grappig te zijn en zei:

dat ik het nog maar een jaar mag volhouden?

Nee, hij had het over niet roken ENZO. Mss wil hij toch nog zijn moeder een tijdje houden.

Nog 10 min. met zijn vriendin gepraat, wij kunnen goed opschieten, maar haar Ned. kan ik slecht verstaan en wil geen Engels met haar spreken want dan leert ze het nooit.

Dus het contact lijkt langzamerhand toch weer tot stand te komen, in tegenstelling tot zoon 1, waar ik hier nog het laatste duwtje voor heb gekregen. Niet met kerst, verjaardag en nu ook niet. Ook geen kaartje.

Ik wacht het maar af, ga me niet opdringen.

Jammer, er is niets op TV. 2 jaar geleden was er tot 5 uur een special over Elvis. Heb ik opgenomen en helaas naar mijn Franse zuster gestuurd voor haar verjaardag. Nooit gehoord of ze hem kon afdraaien en zo ja, wat ze ervan vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn vandaag 104 verjaardagen: 1966marthaermers, A3, Aagje, akelei, albertina, Amber, amber11, Apple, Beertje, bulletje01, CarpeNoctum, Coen, Cyntia, Danny078, De Nietdrinker, Dientje, Fibo, flo, Floris, Fosters, Fourchan, Francois, Gaby, gaya, Gayes Gaar, Gerardf82, Gerda, Hanneke2, Har2, herman0167, huismus, igor, ing282, jackie1963, james, Jan40, JeePee, Jessie32, Jessy2, Jettebette, Johan W, Kate, Kirky2, LaLuna, Leeuwinnetje, Lieved, lotnei, Luc, mamalou, MarcelK19702, Mari, maura, Mauro, Meisje66, MichMich, Mig, Morningstar, mors38, Mupke, Natascha2, Nien, Nova, opnaarherstel, P, Pleuntje, Powder, ReneGs, reptielengek1971, Ris, rododendron, roodborstje, RoosRoos, Rosan, rumark, salvador, Sandra, sas36, sasa, Serra, Shahire, sieraad, Sky, smart, Smikkie, Soothe, Sowhat, Sportdrankje70, stropdas, SW, Tatum2, TB, Tellurian, tferon, Thera, Tine, Topper, verandering, verrandering, viciente, vicks, visjes, vivaldi, willie, Yvonne

Wil de échte zich even melden? want dit is nog erger dan wie van de drie of 1 van de 8:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...