Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook goedemorgen Sofie, klinkt goed hoor, lekker relaxed dus.

Igor, ik zit hier hardop te lachen over die muur en dat behangen.

Maar effe zereneus: het werkt bij mij gewoon goed hoor.

En als er zoveel is dat het niet in één dag kan... een planning voor langere termijn maken en alleen kijken naar de dag waar je mee bezig bent.

Vervolgens ook tijden er bij zetten en die ruim nemen zodat je op je eigen schema in loopt, dat geeft helemáál een goed gevoel bij het wegstrepen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ben hier voor het eerst in het Nieuwe jaar. Maar nog niet te laat om iedereen een heel goed 2013 te wensen. Dat we met elkaar maar de Alcohol de Baas blijven. Voor de een is dat minderen, voor de ander stoppen.

Soms denk ik voor mijzelf over minderen. Het in de hand houden. Maar dat betekent dat ik er voortdurend mee bezig ben. Zal ik wel, zal ik niet enz. enz. Daar heb ik eigenlijk geen zin in. Stoppen is voor mij toch de enige optie.

Ik weet dat het een kwestie van kiezen is. Ik heb de vrijheid te kiezen tussen het een of ander. Het hoeft me geen beklemd gevoel te geven als ik de keuze maak voor het een of ander omdat ik het in vrijheid doe.

Dus ik heb bij het begin van het Nieuwe jaar opnieuw gekozen voor stoppen. Als ik zeg dat ik het serieus ga proberen houd ik alweer een achterdeurtje open.

Iedereen een heel fijne dag met ADB.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou yvonne ik heb een lijstje gemaakt en uiteindelijk is het een enorme waslijst geworden.

ik heb een lijst gemaakt met wat er dit jaar gebeuren moet en een lijst voor deze maand. (is haalbaar hoor) ik heb nu toch tijd over nu ik me niet meer klem drink. ik hoef niet meer bij te komen van de katers. de valse vermoeidheid is over. en ik hoef niet meer zo vaak boodschappen te doen en smoezen te verzinnen waarom ik zou drinken.

:D even naar het lijstje kijken, heb daar dus helemaal geen tijd meer voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hanneke, ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar hoor.

Dat je er aan het eind maar weer met een tevreden gevoel op mag terugkijken:)

Igor, dat klinkt echt super.

Ennu... ik ben al een poos niet meer naar de sportschool geweest.

Mag van mezelf dit weekend nog lui zijn want ik heb ook aardig wat klussen op het program staan (waar ik overigens ook wel bij beweeg hoor)

Maar het weekend van de 12e wil ik weer gaan.... mag ik dan met jou mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Sofie, Bolletje en Jane.

Inderdaad heel stil hier. Gisteravond ook al.

Ik had trouwens ook verwacht dat er na de feestdagen meer nieuwe aanmeldingen zouden zijn.

Manlief is niet lekker {(sttt beetje zielig doet hij) mijn taak dus om zo de boodschppen te gaan doen. Combineer het met een stuj fietsen, lekker.

Fijne dag,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil even iets met jullie delen.

Mijn hond heeft weer gejat. Alles wat iemand in z'n tas heeft, of dat het nu zakdoeken of kauwgum is, ik vind, als ik bezoek heb gehad, altijd van alles in haar mandje.

Nu weer dropjes. En ik heb niets gezien.

Vreselijk hé?:(:)

Zo nu ff boodschappen gaan doen want morgen heb ik dienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...