Lytse Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Welterusten AR. Morgen begint het gewone leven weer. Ik haak ook, droog, af. Welterusten allen en slaap lekker. Ik hoop op een mooie, inspirerende dagdraad morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Slaap lekker allemaal! Ik meld me nu nuchter af! Verheug me op morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ik gooi straks alle snoep weg die ik nog in huis heb. Er is genoeg gezonds te snoepen, en ik voel van afg weekend al een boel kiloos erbij. In het weekend mag ik best wat extraas ofzo maar nu gaat het hupla de vuilnisbak in. tataaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 63 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 lieve Trui, ik ben echt blij dat ik je terug lees het doet pijn zo terugvallen, hé maar het allerbelangrijkste is dat je steeds opnieuw blijft proberen, toch! heb ik het je al is gevraagd of je er een medicijn kan bijnemen ter ondersteuning? denk aan de feestdagen toen het goed ging daar aan vastklampen je wil zo graag stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 ik maak me ook nog de bedenkingen voor het slapen gaan: ik begin me langzaam aan thuis te voelen thuis of zou dat rust vinden betekenen? geen stiekem gedoe meer, geen gejaag achter flessen en naar glasbakken muntjes en andere geurenverdoezelaars meer etc etc... wel een vreemd gevoel na al die jaaaren?? waar was ik? en de tweede bedenking die ik maak is een enorme trigger: als het na een tijdje goed gaat, sluipt het gevoel er heel sterk in: "ach, af en toe is toch ok X 24 keer op een uur tijd" ik weet het, het is een klassieker, maar een heule lastige!! vooral omdat ik hier omgeven ben met winkels: dag en nacht tot 2 Ã 3 uur hoevele keren heb ik niet op mn slofen, regenjas over pyama snel door de straten gelopen achter het hoekje in de nacht?? 2 vandaag alvast niet op nachtjacht: droog met droog koekje en glas sinaas filmpje kijken, in een huis dat slaapt, met als enig nachtdier deze keer de kat, niet ik dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Daarom bekijken we het per dag. Vandaag laat ik de eerste staan. Begrijp je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 allen welterusten voor straks, ik meld me 100 % alcoholvrij af morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 volkomen:) slaap lekker mensen:lips: sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Goed gedaan Leeuw, slaap lekker !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Goedenavond lieve mensen, Wat je aandacht geeft, groeit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 http://www.amazon.com/12-Steps...h-Buddha/dp/0861712811 Ik ben erg onder de indruk van dit boek. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 ja, lijkt me ook. Ben je het nu aan het lezen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Woman, ja! Het gaat over een vrouw die, net zoals ik helemaal in de kreukels lag en niet kon stoppen met alcohol. Ze kwam bij AA, en door meditatie meetings ontmoette ze haar spirituele leraar en ging ze zich verdiepen in het Boeddhisme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Bereidwilligheid en acceptatie zijn sleutelwoorden in dit boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Mooi ! Soms zit je in een flow dat er steeds dingen gebeuren of tegenkomt die je precies nodig hebt. Jung noemt dat synchroniteit. Magic ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Jung was een wijze man. "Go with that flow"! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Wil het toeval, dat ik binnenkort twee maanden naar Azië vertrek.... Maar toeval bestaat natuurlijk niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Nee, mn vader +++ zei: Toeval met een Hoofdletter T Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 James Redfield, de celestijnse belofte.Toeval bestaat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Haha, Woman... Ik ga maffen met een hoofdletter M Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 JA IK GA OOK ZO. TOT MORGEN XX SCHONE DROMEN X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Kunsie Hij weet het ook al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 DAGPACT Krekel miranda Albert Lytse Acer rapilos Rosa Nien Mark Lieved Wijfie Dune Leeuwew Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden