Spring naar bijdragen

Zondag 6 januari 2013


Diesel

Aanbevolen berichten

@Leeuwew,

Wat een mooie woorden...

werd er een beetje stil van..

het valt voor een groentje niet mee om in een huiskamer binnen te komen, zeker niet als er wat onrust heerst,..

zal me bescheiden op de achtergrond houden, met ook een sinas in mijn handen, drinken doe ik sowieso niet vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ha Jen, ik moet zelf nog wat uitzoeken hoe ik twee half time jobs kan combineren praktisch gezien alvorens ik er volledig kan voor gaan

daar ga ik deze week is werk van maken, dus

verder, Jen, ik heb gisterenavond en vanmorgen alles gelezen en ik denk dan niemand de plotse wending van het hele verhaal heeft zien aankomen

het is alvast nergens terug te lezen, dus je bent zeker geen partij

het komt mij eerder over van een plotse klop van de hamer te krijgen, zoals we dat hier noemen

heel intriest

en Jen, is je haar nu al terug wat gegroeid? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Wil in eerste instantie wereldvrouw Yvonne zeggen dat zij een reden is om op dit forum te zijn:heart:

Wil ook zeggen dat juist Smik met zijn gejammer, zijn dramatoestanden, het zich andermans leed toe-eigenen om daarmee het voor voor zich zelf moeilijk te maken, dat gezeik, dat gezeur, van iemand die alles aangrijpt om zijn falen op een ander af te schuiven ook al schrijft die ander alleen over zijn problemen reden is om zijn (Smik's) gezelschap te mijden.

Als loser Smik gaat zuipen zadelt hij daar een ander mee op.

Als iemand niet helpend is geweest en hier maar alleen aandacht vraagt en op een ander slechts in platitudes weet te reageren: ziedaar Smik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klop klop......... Knal boem kledder DE BOLLE IS ER WEER.

Ben net op m'n snuit gegaan. Dat is een nadeel als je niet meer zuipt, alles doet meer pijn als je valt:P maar een ding is veranderd, vroeger viel ik regelmatig en nu is het pas de eerste keer in 3 jaar.

Druk gehad vandaag en nu heerlijk moe. Kijk dat moeten we hebben.

Nu ff eten want de Bol heeft honger.:)

Welkom terug Dune.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...