Monster Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Nien, aangezien je er nog lijkt te zijn: PETJE AF, goed bezig hopelijk slaap je vlot in en slaap je dóór Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 we kunnen een nieuw draadje openen onder de naam: welke muziek spreekt jou aan en waarom? zou daar respons op komen? we wijzen Johan aan als Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Sugarcubes... ik voel me oud #_# 64 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Johan en leeuwew, super dank voor jullie reacties! Dat sterkt me om vol te houden! Nu echt slapen, zal morgen bij lezen Fijne avond, hou het droog en gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Ik ga zaterdag mijn all time favorite muziekstuk live zien; "Einstein on the beach" van philip glass. Ben vet zenuwachtig... einstein on the beach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 ik meld mij droog af voor vandaag, lekker in bed relaxen, eerst nog even met een boek en blokjes kaas ontspannen,.. en morgen weer fris op, en beginnen aan dag 13! Fijne avond nog!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Nee geen hogere macht maar wijzelf.... En waarom... Vind de laatste een onwijs mooie animatie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Ah de Johan se. Fijn dat je terug bent, ik miste je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Will do! Ben er effe helemaal klaar mee Heb een hond nu 'n oppas voor twee weken Een schat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 tussen al deze zware kost door...... Johan het gaat goed met me!! Wist je dat spa rood van de Aldi gewoon goed te zuipen is? Wist je dat "Vitamine Water bestond? Wist je dat ................... enz Vroeger zag ik bij de vocht-afdeling alleen welke merken bier gevoerd werden. Nu loop ik nog wel met een boog om het drankenpad heen hoor; tegenover het bier staan de crackers en beschuit-bende maar jammer voor ze, ik mijd het pad nu even. En jij? Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 voor vandaag meld ik me droog af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 :lips:truste Truitje heeeeeeeeel goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Welterusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Welterusten Truitje en Dune. Opnieuw weer een dag droog! Houden zo. Jij ook Bollie. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Johan, die zekerheid hebben we allemaal. Hopelijk is het cynisme je niet ontgaan.......... Aan allen Ik meld me 100 % alcoholvrij af voor deze dagpact. Welterusten als je er aan toe bent en werk ze morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Ik ben kwijt wat ik ooit had Maar het is op de achtergrond aanwezig Ik voel het borrelen Dus, het komt goed Altijd. Het IS goed Wel of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Ik ga slapen nu truste:lips: tot morgen Marjo:heart: als je een pact wil om het vol te houden doe ik hem samen met jou AlMarpact dan start ik die morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Hier nog steeds droog. Morgen is het twee weken en wordt best een spannende dag, want morgen ook mijn verjaardag vieren. Maar volgen mij moet dat wel goed komen. We gaan uit eten en mijn moeder heb ik het verteld, maar moet wel zeggen als zij niet gaat veranderen( en nee dat staat hier lost van) gaat zij binnenkort voor bepaalde tijd in de ban. Ze bemoeit zich behoorlijk met mijn leven en heeft wel erg veel commentaar en merk dat ik het nu niet zo goed mee om kan gaan. Dan, maar even niet. Vanavond heb ik mijn eerste Krav Maga les gevolgd en denk niet dat ik morgen me nog ook maar enigzins kan bewegen. Was echt zwaar en ben bijna van mijn stokje gegaan. was extra zware les, maar was leuk, maar dan ook echt leuk. Voel me nu alsof ik ben overreden door een bulldozer, maar ik heb een nieuwe hobby en waarschijnlijk ga ik op vakantie naar Costa Rica, is nog niet helemaal zeker. Het zal mijn eerste vakantie buiten Europa zijn. Dus ja, eigenlijk gaat het wel goed zo, was vandaag alleen weer super sjaggie en hoop wel dat het snel voorbijtrekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 of pact blaauwferlaet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Goed zo Diana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
laura Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Oh, alvast gefeliciteerd voor morgen Diana. En succes ook. Hoop dat het leuk wordt. En dat Krav Magna, klnikt heftig, ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord. Weet niet of je nog online bent maar wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 AR, Leeuwtje, Diana en alle anderen, ik meld me ook droog af. Welterusten allemaal en slaap lekker. Diana wat morgen voor jou geldt, geldt maandag voor mij: verjaardag vieren zonder drank. We kunnen het! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Ben niet zo'n pact mens En ook niet zonne stop mens Maar als ik het doe... Er is niets kwijt Blauwferlaet is er ook nog Maar goed, jullie weten ook wel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 @ Laura. http://nl.wikipedia.org/wiki/Krav_maga Zelfverdediging dus. Ben het gaan doen om mentaal en fysiek sterker te worden. En deze techniek is vrij makkelijk inzetbaar. Heb ooit eens aan ninjutsu gedaan maar dat vond ik ingewikkeld met rollen en salto's. Denk dat het goed is voor mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld om me zekerder te kunnen voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Toch hou ik van je Marjo En Blauwferlaet is nuchter, sober, uniek en mooi in al z`n eenvoud. Vandaar misschien dat ik er steeds met liefde naar kijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden