erik Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 @VM Houd je vast je kan zeker mee of op zn vlaams andersom; zeker en vast Dat is 35.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Geen zorgen, de tweede slee kan zo worden aangehaakt dus niemand hoeft eraf te vallen, er is ruimte genoeg. Bol Apple Marc Har Gaby Jane Made Tine Gwen. Sammy Krekel Ekstertje Sowhat Erik Tina. witte Meiske Romualdus Albert Zonnetjes Nancy Octavia. Travel Truitje ook eerste kerst zonder!!!!!!!!! Lenie..Taraaaa!!! ;-) Wijfie Lytse. JohnDoe Huttula Dinah Lavendel Sofie igor Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 d'r kan ;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:nog meer bij ;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon: d'r kan nog meer bij d'r kan nog meer bij;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon:;:moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 hee Igor kun jij ook al op de accordeon van Wijfie spelen? we vertrekken zeker na het eten? ik neem wel een thermoskan koffie mee:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Om 20.00 gaan we van start!! De rendieren worden nu opgetuigd, de laatste koffie gezet en alle fleece-dekens liggen inmiddels in de arreslee. Om 19.50 instappen, want om 20.00 precies gaan we van start. Hannah ben jij de bezemwagen weer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Mooie tijd!!! Count down, still 15 minutes and Go!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Oke, ik ben er klaar voor, Bolletje ook? Wacht effe, ik stuur haar wel een berichtje. O jee, ze staat uitgelogd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ze komt wel nans... Tis niet voor niks dat ze al drie jaar droog staat komt door de mooie ritten met de feestdagen in de arreslee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Hijg hijg hé hé ik ben er jongens. Wacht ff, ff niet dringen mensen jullie glup bulk au, er zit een elleboog in m'n oog, van wie is die? Nou ik ga met het pistool voor de startstreep staan en als ik knal, gaan jullie rennen goed? Nou daar gaat ie dan. éééééénnnn, tweeeeee ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddrrrie ja daar gaan we dan. Joehoe tratratraaaaaaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 En anders pikken we haar onderweg wel op, komt goed, geen rit zonder onze Bolletje, nog twee minuten...zit iedereen klaar? Zet je schrap.......... WITTE?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Oh gelukkig, net op tijd....... Jahoeeeeeeeeee daar gaan we............................ jeahhhh!!!!!!!.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 IK ZIT!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Dat voel ik Tinus, vloog een halve meter omhoog. Wie zei hier dat ik een dikke poeperd heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 En ikke ook....; ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Waar gaan we eigenlijk naar toe mensen. Moeten we nog lieve Belgies ophalen of zo? O en Jane heb jij de kaarsjes bij je? Weet je wel die mooie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Lief zijn jullie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Wacht op mij! Ik kan niet zo hard rennen met mijn volle maag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 spring romaldus, ik grijp je hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ik zat onder albertina klem Ik ben dr bij hoor. Ja we gaan eerst richting Belgie al die patat-eters ophalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 APPIEEEEEEEEE zorg jij voor de koffie? Romus springen jongen kom op met dat patattenlijfie van je:P Witje ik dacht al wat zie'k onder Tinus???? Een bos gele haren en een stuk neus. Dat was jij dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 haha scherp van je tante Bol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 En heu Witje ik zag ook onder het zitvlak van Tinus ineens een heel klein handje met een middelvinger omhoog, komen. Was dat jouw vinger? Denk er aan hé? Als Tactive dat ziet gaan we op de bon. Welkom in de arrenslee Sowhat. Kruip maar ergens tussen hoor, er is plek zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ik zit ook! Willen jullie niet zo hard aan mijn dekentje trekken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ha Travel. Ook gearriveerd? Mensen hebben we wel allemaal tandpasta mee genomen? Ik moet er niet aan denken om morgen te moeten geven als ik mijn tanden nog niet heb gepoetst. Waar gaan we nou naar toe mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Koffie heb ik en warme choco en ook sterrenmix thee Jee wat een vracht maar ja wel voor 2 dagen hè daarna weer laden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden