bolletje Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Goeie morgen kerstkanjers:sun: En welkom Lieved. Kruip er maar lekker tussen hoor. Plek genoeg. Is iedereen weer gearriveerd? Dan kunnen we vertrekken met z'n allen. YYEEEEHHHAAAAAAAAA:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Koffie? doe maar een stukje stol mét roomboter lekker Heerlijk geslapen Goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Die hebben toch gisterenavond nog gehad Sofie? En water ook hoor, die kunnen er weer tegenaan. Morninkjes Ap. Een bakkie leut kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Goedemorgen Wat lief zijn jullie allemaal! Ik klim er gelijk bij, gezellig naast Jane. Plaids genoeg dus dan pak ik er daar eentje van Gisteren goed doorgekomen en vanavond gaan we er weer voor met zn allen Nu maar eens een lekker bakje koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Heel goed dat je het gisteren droog hebt gehouden Lieved. We blijven in de arrenslee tot na nieuwjaar. Heb je genoeg aan kleding bij je want het wordt bar koud hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Bol, Doen we als afsluiting van onze barre tocht een nieuwjaarsduik? Moet kunnen we zijn toch gewend aan de kou. Ik heb mijn zwembroek bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Mogguh Heerlijk geslapen,dekens zijn best warm he Moet er vandaag nog iemand opgepikt worden? Nooit geweten dat sleetje rijden zo gezellig kan zijn.Lieved ook hier gezelli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 gaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppppppppppppppppp zo hee, ik slaap hier veel beter en langer dan thuis. t is dat jullie wat zitten te klessebessen en voor me uit reiken naar die heerlijk ruikende koffie, anders zou ik nog een uurtje doorsnurken. Mag ik ook een bakkie Igor? nee geen stol maar, mn darmen zijn al dat vlees nog aan het verteren. Ik hoop dat jullie dáár geen last van hadden:o:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Is goed Romus dan ga ik wel langs de kant staan en kijken of alles goed verloopt. Ik heb tenslotte E.H.B.E.A. Eerste hulp bij ex. alci. Fijn dat je zo goed geslapen hebt Huttula. Dan kunnen we er vandaag weer tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Joehoe, ik ben ook weer wakker, was best lekker hoor nog zo'n tukje na het wakker worden. Maar tjonge, wat regende het vannacht, ik ben blij dat we de regenponcho's mee hadden. Al heeft Jane zo vast geslapen dat ze niet eens heeft gemerkt dat ik die over haar heen legde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Goedemorgen. Ondanks jullie warmte heb ik toch een koutje gevat. Het water loopt me uit den neus:huh: Maar het is wel reuze gezellie zo met zijn allen. Jane, een paar dagen vega dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 ik was er ook even af, naar de apotheek hoofdpijntje, maagpijntje maar met pil en frisse lucht hier op de slee komt alles weer okee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Waar een arreslee allemaal niet goed voor is hé? Alles komt los. Waar gaan we vandaag naar toe mensen? Naar de kerstmarkt in Duitsland? Of op safari. Heb ik eigenlijk ook wel sinin. En wie kookt er vandaag eigenlijk. Ik niet, ben moe van alles in het gareel te houden. O ja en wie wast er eigenlijk af want er staat een hoop troep. Was dat niet Akkie die afwassen zo leuk vind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ik kook vandaag niet, een sober dagje. Gewoon lekkere hapjes en geen potten en pannen. De vaat sparen we op, als we langs mijn huis komen doe ik alles wel even in de vaatwasser. Verder houd ik vandaag een filmdagje. dus ik blijf rustig zitten en hangen tussen de kussentje, komt helemaal goed. We hebben nog tot 1 januari te gaan dus tijd genoeg voor allerlei plannetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 zoooo ik word ook heel slaperig van die buitenlucht zeg ben ook nog maar net wakker:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Geeft niks Witte die buitenlucht doet ons allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ik maak cannelloni met gehakt, verse tomatensaus en een hele berg kaas er overheen. Met een verse en reuze gezonde salade. Het wordt wel een pittig gerecht hoor, krijgen we het lekker warm van. En ik heb ook nog ijs of een chocoladetoetje , met slagroom (uit mijn kerstpakket). Dus over eten hoeven jullie je geen zorgen te maken;) In mijn kerstpakket zat geen drank en dat vond ik super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Zo is t ook Huttula Klinkt lekker Travel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Klinkt goed...pittig hou ik wel van Bij mij zat ook geen wijn in...blij van Vandaag zou het droog blijven <hoop ik>dus ik ga ff van de slee af..benen strekken Kijken naar het hoog water...en of het al bijna de kade overgaat Ik geef wel een gil als de turbo slee me moet oppikken Ben met etenstijd weer in de slee Geniet ze van het uitzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Dag allemaal, Dat lekker dommelen in de buitenlucht is heerlijk, met zo'n plaid om je heen. Lieved ook van de partij! Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Wat heerlijk dat er niemand afgevallen is. Die lange wintershawl is een goed idee. We kunnen er weer tegen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Travel, ik zit helemaal achterin dan moet ik helemaal naar voren kruipen voor een bordje. Dan ben in natuurlijk net weer te laat met al die schansertjes hier. Nou ik stap ook even uit, lekker een filpmje kijken en later check ik weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Ik stap even uit, ga werken en kom rond 23.45 weer aan boord. De ouderen op mijn werk moeten ook vandaag weer op bed en iemand moet het doen. Gisteren was ook best gezellig met hapjes en veel bezoek enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Werkse Erik en tot vanavond weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Wijfie met jou aan boord kan de stemming niet meer stuk. Ook muzikanten hebben pauze verdiend hoor. Neem lekker een kop warme chocolademelk. Wil je er nog iets bij of zit je helemaal vol? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden