Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 januari 2013


mark

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen, allemaal,

Ik heb liever thee, is die er nog? Diana en Wer elwind gefeliciteerd:present::musicnote: Fijne dag.

Wijfie en Mark succes bij jullie gesprekken.

Ga zelf zo naar de eerste bijeenkomst van Minfulnes. Ben benieuwd, heb wel een wattenhoofd, hoest en ik slaap ook niet lekker.

Als we gaan mediteren hoop ik dus dat ik niet in slaap val! En vooral dat ik niet ga snurken, dat kan ik nl. heel goed;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou me rustig vandaag. Gewoon maar beetje zitten. Veel om over na te denken.

Vanmorgen heel vroeg een inzicht, als hij er zo'n potje van maakt en zn leven verwoest, hoe kan hij dan ooit goed voor mij zijn ??

Maar ja, toen ik hem leerde kennen heeft hij maandenlang een ander profiel voorgehouden. Dat hij een eigen productiebedrijf heeft voor artiesten en een mooie flat. Autootje.

Nix van waar. Hij zit in de schuldsanering en moet de bak in. En hij krijgt er nog een maandje bij. Vaag verhaal over onbetaalde zaken van zn motorfiets die voor zn deur staat. Ik geloof er nix van en wil ook niet weten verder.

Dat is het enige goeie van mijn dronkenschap vorige week. Dat ik zaken uit hem gepeuterd heb waardoor ik nu mn grens trek en dat hij zeer zeker op mij is afgeknapt. Dronken vrouwen zijn niet aantrekkelijk. Nou viel dit nog wel mee. Vroeger was het drie keer in de week twee keer zo erg. Dus ik heb op tijd op de rem getrapt.

Dus. Rustig aan vandaag. Beetje ditje en beetje datje. Even weer goed in mn gevoel terugkomen. Beetje studeren. Dat kan wel.

Nu lekkere boodschaps halen. Gezonde snabbeldingetjes. En een uitgebreide lunch. Vers stokbrood met verse jus. jammie :)

Tot straks lieve mensen toedeloetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net op thema's gelezen over dipsomanie (kwartaaldrinken).

Dat is dus iets heel anders dan bingedrinken. Je gaat wel totall loss maar als ontlading voor een opgebouwde spanning van lange tijd.

Wat bij mij is misgegaan is het volgende.

Tijdens de therapie werd er erg de nadruk gelegd op contact onderhouden met mensen. Niet weglopen na een ruzie. Daardoor ben ik veel te lang doorgesudderd met frustrerende vriendschappen en dus ook mn liefje. Zonder de therapie had ik hem allang al de deur uit gebonjourd.

Als ik terugkijk op afgelopen jaar heb ik me zo geergerd aan de houding van zg dierbaren. En alleen om niet eenzaam te worden ben ik bij ze gebleven en heb mn mond gehouden. Terwijl ik best goed alleen kan zijn. Vanaf de zomervakantie ging het mis. Mensen hebben me laten zitten tijdens mn vakantie. Daarna mn verjaardag in november, ook heel gezellig en het verhaal van de kerst kennen jullie al. Met als glorieuze knal op de vuurpijl de ontlading vorige week oudejaarsavond.

Ik ga voorzichtiger worden. Dan maar minder vrienden.

Dispomanie dus.

Het duiveltje heeft een naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat ook natuurlijk. Maar ik heb een heleboel spanning in mn omgeving genegeerd. Van mijn kant uit. Echt een heleboel. Iedere keer maar weer onverschillig stoer overheen stappen. Totdat de bom ontploft.

Ik heb het trouwens wel kenbaar gemaakt maar mensen hebben iets in hun oren ofzo. oordopjes of watjes of oostindische inkt. Soms herhaald herhaald herhaald en zelfs met stampvoeten.

Vroeger liep ik gewoon weg. Veel beter. Niet luisteren ? Dan niet. Joep doei mazzel dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...