Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ha Jopie, alles wel met je ?

Ach dat ik net wt eerder was heeft dan het voordeel dat er koffie ook al was ;)

Of we moeten ff opnieuw beginnen, ja of jij doet iets moois schrijven als ochtendopening en deed ik alleeninleiding of voorwoord :)

Podium voor jou hoor:P

Geplaatst

Ops Jopie al weer weg, nou ja ze is "live" op te zien treden en een kaartje kan je gewoon strippen ofzo ;) en wel zo veilig want hier heeft het gesneeuwd.

Oja voor Snoep, omdat ik opeens aan je moest denken :

succes meis :present:

Geplaatst

Goede morgen luitjes.

Doe mij maar een lekkere bak koffie Diesel.

Sneeuw bij jullie?

Hier (nog) niet, het heeft wel gevroren zie ik, en ben even snel naar buiten gegaan net, maar het is niet echt dat we gelijk aan de elfstedentocht gaan denken hoor: - 0,5 of zoiets :D

Geplaatst
Originally posted by: jopie
speciaal voor trui en lynn
een nieuwe dag!

quote>

Goede morgen @all dank voor de koffie.

Daar zat ik ook aan te denken. Dag met nieuwe kansen, hoe is het met jullie?

Ik ben vroeger wakker dan ik wilde maar ik ging dan ook voor tienen naar bed. Dit is mijn vrije weekend en ga naar de sauna. Voor insiders; die waar ze drankbonnen geven waar je geen alcohol vrije alternatief krijgt. Morgen is het alweer de dertiende, de stopdatum van twee verslavingen. Daarvoor nu alvast een cadeautje.
Geplaatst

Goede morgen Erik, jij lekker naar de sauna, geniet er van hoor, zou niks voor mij zijn, maar ik weet van vriendinnen dat ze het ook heerlijk vinden.

Ik duik na het sporten wel eens even in de kleine sauna van de sportschool, maar vind het vreeeeeselijk, hou het nog geen anderhalve minuut vol:D

Geplaatst

En we hebben er allemaal overheen gekeken:

Bambam is jarig vandaag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bam, van harte meid, ik hoop dat je een hartstikke fijne verjaardag hebt en dat vandaag de start is van een schitterend nieuw levensjaar.

:sun::rose::musicnote::):sun::rose::musicnote::):sun::rose::musicnote::):sun::rose::musicnote::):sun::rose::musicnote::):sun::rose::musicnote::):sun::rose::musicnote::):sun::rose::musicnote::):sun::rose::musicnote::):sun:

Geplaatst

@Yvonne

Jij let gelukkig wel op.

Bambam van harte, liedje erbij moet denken aan een oud nummer als ik bambam zie.

:musicnote: :musicnote:

Geplaatst

Omg... dat zou ik dus niet meer kunnen hoor Dinah, zo laat naar bed.

Kinders hier te slapen of niet... ik moet wel een beetje op een normaal tijdstip naar bed.

Nou, lekker slapen dan maar hoor, kan me indenken dat je het nodig hebt.

Geplaatst

goede morgen frummels. doe mij maar een kofie.

helaas geen sneeuw hier.

bambam en johndoe van harte met jullie verjaardag :musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose::musicnote::moon::present::rose: maak d'r een mooie dag van.:sun:

Geplaatst

goeiemorgen frummers,

koffie en broodje oude kaas, jammie:P

Bammie meis gefeliciteerd en JohnDoe ook natuurlijk;

:musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present:

straks lust ik wel wat appelaart met slagroom hoor en ik en vast niet de enige.

Geplaatst

Diesel mik die sneeuw maar de kant van Igor op, niet hiernaartoe hoor, heb er echt geen behoefte aan :huh:

En voor mij ook geen taart... ben eindelijk netjes aan het lijnen en dat zet ik ook maar even door dan...

Ook goedemorgen Igor en Jane overigens.

Geplaatst
Originally posted by: jane4
goeiemorgen frummers,

straks lust ik wel wat appelaart met slagroom hoor en ik en vast niet de enige.quote>

wat appeltaart????? een hele grote punt ze zijn met z'n tweeen dus niet zo knieperig doen hoor

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...