Spring naar bijdragen

zaterdag 12 Jan. is al gauw boven Jan. ;-)

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Jopie, alles wel met je ?

Ach dat ik net wt eerder was heeft dan het voordeel dat er koffie ook al was ;)

Of we moeten ff opnieuw beginnen, ja of jij doet iets moois schrijven als ochtendopening en deed ik alleeninleiding of voorwoord :)

Podium voor jou hoor:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen luitjes.

Doe mij maar een lekkere bak koffie Diesel.

Sneeuw bij jullie?

Hier (nog) niet, het heeft wel gevroren zie ik, en ben even snel naar buiten gegaan net, maar het is niet echt dat we gelijk aan de elfstedentocht gaan denken hoor: - 0,5 of zoiets :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
speciaal voor trui en lynn
een nieuwe dag!

quote>

Goede morgen @all dank voor de koffie.

Daar zat ik ook aan te denken. Dag met nieuwe kansen, hoe is het met jullie?

Ik ben vroeger wakker dan ik wilde maar ik ging dan ook voor tienen naar bed. Dit is mijn vrije weekend en ga naar de sauna. Voor insiders; die waar ze drankbonnen geven waar je geen alcohol vrije alternatief krijgt. Morgen is het alweer de dertiende, de stopdatum van twee verslavingen. Daarvoor nu alvast een cadeautje.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Erik, jij lekker naar de sauna, geniet er van hoor, zou niks voor mij zijn, maar ik weet van vriendinnen dat ze het ook heerlijk vinden.

Ik duik na het sporten wel eens even in de kleine sauna van de sportschool, maar vind het vreeeeeselijk, hou het nog geen anderhalve minuut vol:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers,

koffie en broodje oude kaas, jammie:P

Bammie meis gefeliciteerd en JohnDoe ook natuurlijk;

:musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present::musicnote::heart::light::sun::moon::present:

straks lust ik wel wat appelaart met slagroom hoor en ik en vast niet de enige.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...