Diesel Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Moggeuh allemaal, nou koffie en T komen eraan, ik net als de koffie.....slow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Ha Jopie, alles wel met je ? Ach dat ik net wt eerder was heeft dan het voordeel dat er koffie ook al was Of we moeten ff opnieuw beginnen, ja of jij doet iets moois schrijven als ochtendopening en deed ik alleeninleiding of voorwoord Podium voor jou hoor:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Ops Jopie al weer weg, nou ja ze is "live" op te zien treden en een kaartje kan je gewoon strippen ofzo en wel zo veilig want hier heeft het gesneeuwd. Oja voor Snoep, omdat ik opeens aan je moest denken : succes meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goeemorgen Disel. Jij bent goed geznd zeg! Gaat het al beter met je gezondhed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Ha Jen, hier z'n gangetje hoor, zal de leeftijd en het jaargetij wel zijn he Jij wel lekker gesapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Ik heb heerlijk geslapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goedemorgen mensen, Zaterdag alweer, de tijd vliegt Maar eens kijken wat de dag gaat brengen. In iedergeval kou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Een hele goeie morgen iedereen, lekkere vrieskou, eindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goede morgen luitjes. Doe mij maar een lekkere bak koffie Diesel. Sneeuw bij jullie? Hier (nog) niet, het heeft wel gevroren zie ik, en ben even snel naar buiten gegaan net, maar het is niet echt dat we gelijk aan de elfstedentocht gaan denken hoor: - 0,5 of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Originally posted by: jopiespeciaal voor trui en lynneen nieuwe dag!quote> Goede morgen @all dank voor de koffie. Daar zat ik ook aan te denken. Dag met nieuwe kansen, hoe is het met jullie?Ik ben vroeger wakker dan ik wilde maar ik ging dan ook voor tienen naar bed. Dit is mijn vrije weekend en ga naar de sauna. Voor insiders; die waar ze drankbonnen geven waar je geen alcohol vrije alternatief krijgt. Morgen is het alweer de dertiende, de stopdatum van twee verslavingen. Daarvoor nu alvast een cadeautje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Net even snel door de gordijnen gekeken geen sneeuw, wel auto krabben zo. Sauna met vrieskou is zo heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goede morgen Erik, jij lekker naar de sauna, geniet er van hoor, zou niks voor mij zijn, maar ik weet van vriendinnen dat ze het ook heerlijk vinden. Ik duik na het sporten wel eens even in de kleine sauna van de sportschool, maar vind het vreeeeeselijk, hou het nog geen anderhalve minuut vol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 En we hebben er allemaal overheen gekeken: Bambam is jarig vandaag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bam, van harte meid, ik hoop dat je een hartstikke fijne verjaardag hebt en dat vandaag de start is van een schitterend nieuw levensjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 @Yvonne Jij let gelukkig wel op. Bambam van harte, liedje erbij moet denken aan een oud nummer als ik bambam zie. :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Goede morgen Dinah... weer gaan slapen???? Tis al zowat 8 uur:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Omg... dat zou ik dus niet meer kunnen hoor Dinah, zo laat naar bed. Kinders hier te slapen of niet... ik moet wel een beetje op een normaal tijdstip naar bed. Nou, lekker slapen dan maar hoor, kan me indenken dat je het nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 goede morgen frummels. doe mij maar een kofie. helaas geen sneeuw hier. bambam en johndoe van harte met jullie verjaardag maak d'r een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 dieseltje druk met sneeuwschuiven stuur maar wat deze kant heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 goeiemorgen frummers, koffie en broodje oude kaas, jammie:P Bammie meis gefeliciteerd en JohnDoe ook natuurlijk; :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: straks lust ik wel wat appelaart met slagroom hoor en ik en vast niet de enige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Diesel mik die sneeuw maar de kant van Igor op, niet hiernaartoe hoor, heb er echt geen behoefte aan En voor mij ook geen taart... ben eindelijk netjes aan het lijnen en dat zet ik ook maar even door dan... Ook goedemorgen Igor en Jane overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Originally posted by: jane4goeiemorgen frummers,straks lust ik wel wat appelaart met slagroom hoor en ik en vast niet de enige.quote> wat appeltaart????? een hele grote punt ze zijn met z'n tweeen dus niet zo knieperig doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 ha yvonne doe jouw stuk ook maar deze kant heen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 ik en aan het versoeren Igor een soort van aanloop naar echt gezond zumme maar zeggen. Maar in een aanloop mag je nog wat struikelen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 nee jane. dicht dat smoezenboek. zo blijven we aan de gang met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Hahahaha. stelletje schrokoppen... Maar het is jullie gegund hoor, lekker van eten straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden