Spring naar bijdragen

Zondag... 13 januari

Lenie

Aanbevolen berichten

Ja lekker hé Sofie. Ook heb ik vanmiddag besloten om een douchecabine te zetten i.p.v. zo'n instapbad. Want die dingen zijn zo rond de e4000,-- en dat kan Bolletje niet betalen hoor.

Was heel blij dat die allesmaker er mee kwam en ga dus dadelijk op mijn gemakkie eens kijken wat die dingen kosten.

Als het goed is beginnen we zo rond mei met slopen en breken maar het kan best zijn dat ik er al eerder aan begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

bijna zit dag 18 er voor mij op, dag 19 zal ook wel lukken ;-)

fijn die 3 weken grens kom in zicht.. en dat is echt een tijden geleden.

anderhalf jaar geleden heb ik het ooit 18 dagen gered...

maar toen ging de kurk er toch weer af, en de beer los..

al had ik trouwens ook vandaag weer even een kleine trekopleving, niet zo heftig als gisteren gelukkig..

Truitje goed dat je er weer bent!

Krekel, kop op! je bent niet alleen!

verder ben ik toch wel superblij mijn mijn eigen maatje via PB steunen we elkaar.

het doet echt goed,.. er is buiten de strijd nog een klik, ik ben er blij mee.

zag in de huiskamer dat er een nieuw setje buddy's onstaan is.

Het is zo heerlijk om even 1 op 1 steun te hebben en krijgen...

wens iedereen een fijne avond...

enne hoe is het met Woman nu?

je had teveel koffie op, maar dat is iig stukken beter dan teveel drank, al kan je van te veel koffie ook best last hebben!

een bakkie thee dan maar meis, en er is nog appeltaart, wel van gisteren maar nog goed te doen

Fijne droge avond

liefs!

Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Truitje, als je die helemaal kwijt was zou je je nu ook niet melden. Dus kop op!

Lytse, ik kan die negatieve ervaring aardig naast me neerleggen hoor. Twijfel alleen of

ik er wat van moet zeggen. Aan de andere kant, drammers hou je altijd en die verander je niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Truitje, kop op meis!

je bent even gevallen,.. maar nu wel weer opstaan en verdergaan.. doorlopen..

je staat alweer rechtop!

dus,.. dat is toch flink?!

je moet het gevoel weer even te pakken krijgen,.. dan zit je zo weer op de goede weg hoor!

dikke knuf voor jou! iig fijn dat je wel even komt piepen in de huiskamer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik bedoel dat ik het moeilijk vind op het ogenblik, ik was voor mijn gevoel veel sterker dan nu.

soms ben ik moedeloos en heb geen puf meer te vechten maar ik weet ook wel dat ik het niet alleen hoef te doen

God zal me helpen maar dan moet ik natuurlijk wel naar Hem toegaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hebt ook geen alcohol nodig Trui

je wilt een bepaald gevoel dat je door drank (soms ) krijgt.

Als je doorkrijgt hoe je dat gevoel ok kunt krijgen,

bij het schilderen bijv., dan ben je al minder afhankelijk van drank.

En als je lijf het niet meer vraagt, krijgt je geest ook meer rust.

Iedereen voelt zich wel eens rot Trui, dat gaat niet weg zonder drank, maar zeker

ook niet mèt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kameleon gefeliciteerd 6 maanden

:musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light::musicnote::present::sun::light:

Sofie een maand ook gefeliciteerd

:sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart::sun::light::moon::heart:

Erik ook gefeliciteerd

:rose::present::moon::musicnote::):rose::present::moon::musicnote::):rose::present::moon::musicnote::):rose::present::moon::musicnote::):rose::present::moon::musicnote::):rose::present::moon::musicnote::):rose::present::moon::musicnote::):rose::present::moon::musicnote::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Trui. Ik geloof ook, maar heb wel altijd het gevoel gehad dat, ook al zag ik het helemaal niet zitten, God alleen in zou grijpen als ik het echt niet meer zou redden. Vaak kwam ik er achter dat ik het WEL/B] kon. God grijpt alleen in als Hij vind dat dat nodig is niet als ik denk dat ik het nodig heb. (daar geloof ik in)

Nou er gaat weer iets mis hier hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Truitje,..

Ook de aardsen zijn met jou,.. kijk eens hier om je heen!!

iedereen voelt zich betrokken bij jou..

en hoe het met je gaat...

voel onze warmte en support..

wij zijn er, ook voor jou meisje!

heb je het vandaag droog kunnen houden?

en zo niet, dan moet je niet wegblijven maar deel, deel met ons zodat we met je kunnen praten.. en je blijven steunen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...