Spring naar bijdragen

Zondag... 13 januari

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

netjes!! fijn he dat je het drooggehouden hebt! jij gaat nu slapen en ik ben han de slaap niet vatten . heb er net maar 3 uurtjes op zitten. vroger zo ik een baar borrels genomen hebben.....nu maar gewoon wachten tot de slaap weer komt....fijne zondag allen vanuit spanje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen frummels. heeft er iemand koffie of liggen jullie allemaal nog te slapen?

fofies ik zat me al wat af te vragen.........;)

gisteravond een feestje gehad. van de 20 personen dronken er 3 geen alcohol. de persoon naast me zat aan de wijn en die rook wel zo heeeeeeerlijk. de man naast me zag ik zo de put in glijden. hoe meer hij dronk hoe labieler hij werd. gelukkig konden we nog net voorkomen dat hij achter het stuur wou stappen. fatsoenlijk lopen kon hij al niet meer. een ander werd steeds luidruchtiger en vertelde moppen die pijnlijk waren voor anderen. een ander kon niet fatsoenlijk uit z'n woorden komen. en ik........... ik ben op tijd gegaan, met een buik vol water. en zit hier nu de avond te overdenken. ja het was gezellig tot een bepaald punt. en ik zit met een big smile, want er zijn er wat met een kater. er zijn er wat die tot in de middag in bed liggen en het mooie weer (wat zo komt) missen.

ik zal voor jullie even koffie en thee zetten. en lekkere croissantjes in de oven gooien.

YVONNE OPSTAAAAAN jij zou naar de sportschool vandaag. geen smoezen hup de beentjes uit bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Aakie,

hahaha, ja ik zorg ook altijd helemaal 'kaal' te wegen en eerst ook alle overtollig nog even lozen voor ik er op ga staan hoor :D

Hier op het ogenblik -4.

En er wordt toch aardig wat bewolking verwacht, geeft niet, ben allang blij als het niet neer gaat slaan die rommel :)

En ja... ik moet er ook vandoor, moet hond nog uitlaten en wil op tijd terug zijn voor als Igor mij oppikt.

Luitjes, maak er een mooie dag van.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgend folks,

Wat fijn om te lezen igor en lenie. Kan idd erg plezant zijn om als enigste nuchtere de rest te zien afglijden en het gevoel smorgens is dan des te beter.

Ben dagje aan het doen in de haven en koffie aan het drinken van vonneke de sportster.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Het is vandaag feest want Sofie is vandaag 1/12de jaar droog.

Mooie prestatie, ga zo door.

Van harte gefeliciteerd. :present::sun:

Zo de kruidenthee met een matig ontbijt zit achter het maalwerk, en nu aan de overtollige kg. alcoholerfenis werken.

Fijne droge (-zon)dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...