Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Ja Dune ? Hoe lang heeft dat geduurd, toch wel een paar uur.. Is het nu helemaal weg ? Gelukkig maar. Good for you !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Dat vind ik spijtig om te horen, Erik. Heb je alternatieve toekomstplannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Dag spike, heb je gemist! Hoe gaat het ermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Hoi Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Spike? Ik noemde je net op het draadje: Wie missen we al een tijdje. Is dat toeval of wat?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Trots kan ik gebruiken... Ik laat me momenteel nogal overdonderen op het werk, ik hoop dat dat betert wanneer ik me een beetje meer heb ingewerkt, en opleidingen achter de rug heb. Ben wel heel blij dat het halftijds is, denk niet dat ik al meer zou kunnen. Morgen nog een dagje, en dan weer 5 dagen thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Maar ik was al weg. Lees later wel bij want ik hang hier vanavond alweer te lang rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 @woman,.. kon de totale trek niet weerstaan,.. heb mijzelf een glas ingeschonken, en een paar slokken genomen,.. echt ik kan het gore goedje niet meer narsen!!!! de baclofen denk ik! (hoera voor baclofen,.. echt weerstand) Dus,.. Dune is nuchter en ontnuchterd tegelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Deze jongen gaat slapen ik wens iedereen een fijne nacht:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 jeetje Dune......dat weet je dan ook weer. Nou ik moet zeggen dat ik wel het zelfde had. Dat ik het vaak gewoon echt vies vond. maar dat is goed, om daar achter te komen. Scheelt weer in de toekomsttrek !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Jarigen... GEFELICITEERD! 69 // 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Film gekeken. Nu doggie uit en daarna toetje. ik zit weer in een ritme. Prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Erik, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Heb me nog nooit echt in de dagdraad gemengd, maar ga het nu toch doen... Ik ben weer hopeloos gevallen en het ging zo goed!!! Redenen te over en geen enkel excuus goed genoeg... Hoe blijf ik nou toch van die troep af pffff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Nicky, misschien heb je net de eerste stap gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Eerste stap? In de zin van ""vallen en opstaan""? Dat geeft even te denken... alvast dank daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: Jootje Originally posted by: MupkeLytse, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zit op mijn iPad dus een hele slinger is bijna niet te doen. Bedenk die er maar bij. quote> NEEEEEEEEEEE. Mupke niet op je Ipad gaan zitten.Daar kan ie niet tegen.quote> hahahahaa Jootje!van jou mocht ik ook al niet op mijn iphone gaan zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Heb een ""oude"" vriend gebeld net, zo iemand waarmee je (met drank op) uren loopt te leuteren en nergens toe komt. Ik heb gebeld en na twee keer over gaan heb ik opgehangen. Ik wil dit niet meer, maar ondertussen ben ik zo dichtbij. En toen ben ik hier heen gekomen. Ik geef toe, ik heb gedronken nu, maar wil kost wat het kost niet verder en weer in het oude gedrag belanden, maar jeeeeee... wat ben ik verdacht dichtbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Ook al zijn de woorden niet aan mij gericht... @Spike: jouw ene zin ""wat je aandacht geeft groeit"" is zo''n waarheid... mooi gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 ik bedoelde met hier komen contact maken en bereid zijn je gewoonten te veranderen. en ja met vallen en opstaan dus:) zo hebben we ook leren lopen immers? en fietsen enz enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Maar dat zou impliceren dat je ooit nooit meer valt... Volgens mij is het vooruitzicht minder rooskleurig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Moet gewoon toch vaker hier komen, blijkt nu achteraf. Het ging gewoon geweldig (qua drank) en dat moet ik ook gewoon weer oppakken. Maar het blijkt inmiddels wel dat dat dus niet ""zo simpel"" voor mij is weg gelegd. Het ging echt goed, echt waar. Maar inmiddels toch weer ""denken dat een glaasje wel gaat"". Nee... dat gaat niet! Dat weet ik nu. Niet makkelijk, jammer zelfs, maar wel duidelijk. En balen natuurlijk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 @Lytse, vrolijke steeds blijgezinde spring in het veld: Dikke proficiat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Ik ga voor de rolstoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 nicky....ik ben ook in t verleden zo vaak de fout ingegaan. ik had kennissen die ook flink dronken en nog doen. ik heb ze het eerste half jaar ontweken puur uit zelfbehoud. ik moest dat er voor over hebben om mezelf te redden. stoppen met alco is hard werken, blijf geloven in jezelf....wees trots op jezelf en op iedre dag zonder alco... zeg het heel vaak hardop! nu na 9 maanden roep ik het nog steeds heel vaak IK BEN ZO TROTS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden