Spring naar bijdragen

maandag 14 januari

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trots kan ik gebruiken...

Ik laat me momenteel nogal overdonderen op het werk, ik hoop dat dat betert wanneer ik me een beetje meer heb ingewerkt, en opleidingen achter de rug heb.

Ben wel heel blij dat het halftijds is, denk niet dat ik al meer zou kunnen. Morgen nog een dagje, en dan weer 5 dagen thuis :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@woman,..

kon de totale trek niet weerstaan,.. heb mijzelf een glas ingeschonken, en een paar slokken genomen,..

echt ik kan het gore goedje niet meer narsen!!!!

de baclofen denk ik! (hoera voor baclofen,.. echt weerstand)

Dus,.. Dune is nuchter en ontnuchterd tegelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jootje
Originally posted by: Mupke
Lytse, gefeliciteerd met je verjaardag. :musicnote:

Ik zit op mijn iPad dus een hele slinger is bijna niet te doen. Bedenk die er maar bij. :)quote>

NEEEEEEEEEEE. Mupke niet op je Ipad gaan zitten.
Daar kan ie niet tegen.quote>

hahahahaa Jootje!
van jou mocht ik ook al niet op mijn iphone gaan zitten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een ""oude"" vriend gebeld net, zo iemand waarmee je (met drank op) uren loopt te leuteren en nergens toe komt. Ik heb gebeld en na twee keer over gaan heb ik opgehangen. Ik wil dit niet meer, maar ondertussen ben ik zo dichtbij. En toen ben ik hier heen gekomen. Ik geef toe, ik heb gedronken nu, maar wil kost wat het kost niet verder en weer in het oude gedrag belanden, maar jeeeeee... wat ben ik verdacht dichtbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet gewoon toch vaker hier komen, blijkt nu achteraf. Het ging gewoon geweldig (qua drank) en dat moet ik ook gewoon weer oppakken. Maar het blijkt inmiddels wel dat dat dus niet ""zo simpel"" voor mij is weg gelegd. Het ging echt goed, echt waar. Maar inmiddels toch weer ""denken dat een glaasje wel gaat"". Nee... dat gaat niet! Dat weet ik nu. Niet makkelijk, jammer zelfs, maar wel duidelijk. En balen natuurlijk!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nicky....ik ben ook in t verleden zo vaak de fout ingegaan. ik had kennissen die ook flink dronken en nog doen. ik heb ze het eerste half jaar ontweken puur uit zelfbehoud. ik moest dat er voor over hebben om mezelf te redden. stoppen met alco is hard werken, blijf geloven in jezelf....wees trots op jezelf en op iedre dag zonder alco... zeg het heel vaak hardop! nu na 9 maanden roep ik het nog steeds heel vaak IK BEN ZO TROTS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...