fofies Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 goedemorgen allen, wat zou ik graag es een n#chtje van 8 uur aan een sruk slapen......ik kan e het net herinneren wanneer dat voor t laatst geweest is. kon ik de piekerknop en de tinnituscd in mijn knar maar uitzetten .....aaaargghhhhh. ik ga zo maar er es een warme melk nemen....daar sukkel ik wel weer van in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Goedemorgen! Ik heb vannacht een paar uur geslapen en probeer nu gewoon de dag door te komen, zonder in slaap te vallen, zodat ik vannacht als een normaal mens kan gaan slapen. Dag en nachtritme, daar gaat het om. Ik heb koffie en heb net mijn ontbijt op en ik ben aan het koken. Kreeg opeens inspiratie voor een Italiaanse saus. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Goedenacht (morgen/middag/avond) allemaal, Hier begint alles weer iets beter te gaan. De afgelopen maanden heb ik mijn huiswerk niet zo goed gedaan, dus hierbij iets van compensatie: Skik - Op fietse (Live) De Kast - In nije dei (Live) DAGPACT Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Morge Heb maar even aan vers bakkie gezet Marc ik ga voor twarres Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Goedemorgen allemaal, Alweer donderdag, de dagen vliegen voorbij! Nu eerst koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 goede morgen frummels. waar is de koffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...