fofies Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 goedemorgen allen, wat zou ik graag es een n#chtje van 8 uur aan een sruk slapen......ik kan e het net herinneren wanneer dat voor t laatst geweest is. kon ik de piekerknop en de tinnituscd in mijn knar maar uitzetten .....aaaargghhhhh. ik ga zo maar er es een warme melk nemen....daar sukkel ik wel weer van in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Goedemorgen! Ik heb vannacht een paar uur geslapen en probeer nu gewoon de dag door te komen, zonder in slaap te vallen, zodat ik vannacht als een normaal mens kan gaan slapen. Dag en nachtritme, daar gaat het om. Ik heb koffie en heb net mijn ontbijt op en ik ben aan het koken. Kreeg opeens inspiratie voor een Italiaanse saus. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Goedenacht (morgen/middag/avond) allemaal, Hier begint alles weer iets beter te gaan. De afgelopen maanden heb ik mijn huiswerk niet zo goed gedaan, dus hierbij iets van compensatie: Skik - Op fietse (Live) De Kast - In nije dei (Live) DAGPACT Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Morge Heb maar even aan vers bakkie gezet Marc ik ga voor twarres Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Goedemorgen allemaal, Alweer donderdag, de dagen vliegen voorbij! Nu eerst koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 goede morgen frummels. waar is de koffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 HIER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 lekker mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Gelukkig Igor Heb mijn best gedaan op de nieuwe pot koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 goeienmorgen de stemmetjes in me hoofd beginnen steeds meer te roepen weet dat ik ze de baas moet worden is een kwestie van tijd...maar het blijft moeilijk DAGPACT Albert Lytse Marc snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 de tijd is aan jezelf. wie is de baas snoepje? jij toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Mogge Lekker koffie...ik hoef niet nuchter te zijn hebben ze gezegd Lekker dubbel Vandaag ziekenhuis zenuwblokkade rug zetten Wat heb ik er naar uitgekeken naar deze dag weer Hopelijk uitzicht op een pijnloos bestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 hut succes. en hopelijk op een pijnvrij leven verder. dan wordt het niet drinken ook makkelijker lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Moet het toch even kwijt, want ik ga er mee slapen en word ermee wakker... Ik laat het forum al een tijdje liggen omdat ik na mijn uitglijder van begin deze maand een paar nare berichten kreeg in mijn pb. ga daarover maar niet in detail treden maar was niet leuk,. Ik kom hier juist voor wat hulp en niet om me nog verder in de grond te laten trappen. Heb de laatste tijd enkel mee gelezen en niet gereageerd daarom. Maar ben er weer en doe weer mee want ik laat me niet door een paar mede forummers weg pesten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 goede morgen luitjes, hier weer een nacht heerlijk slapen achter de rug, gelukkig zonder nachtmerrie dit keer. Lekker bakkie Mark. Jij succes in het ziekenhuis straks Hut, zal voor je duimen hoor. Snoep, elke dag zal het een stukje beter gaan denk ik, toch? En nou ik Hot hier zo zie realiseer ik me dat we Suikertje volgens mij al een poos niet hebben gezien. Heeft iemand nog wel eens iets van hem gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 moggeuh , Hee Marc bedankt he, gemist idd Mark vin het diep triest dat dit gebeurd, denk dat de mensen die dit flikken per pb er ook op gewezen mogen worden zeg. Wat mij betrefd zouden dit soort pbtjes gewoon hier op de dagdraad gezet mogen worden zeg. Dit is mensen met een schuld gevoel opzadelen, doe zou nie mogen kunnen zeg. Sterkte hoor maat, trek je er nix vanan en juist meedoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Mark wat een onbenullen die zulke PB's sturen, ik maak me daar kwaad over, schijnheilig als ze zijn, niet eens openbaar durven neerzetten wat ze vinden, stelletje sukkels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Oeps, had het bericht van Mark niet gezien dus. Ik vind dat zo walgelijk dat mensen lelijke pb's sturen. Laat ze het dan gewoon in het openbaar doen. Ik ben ook geneigd te zeggen dat je ze maar gewoon hier op de draad moet mikken. Maar in ieder geval niets van aantrekken en inderdaad gewoon hier meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Kam en Diesel, heeft even twee weken geduurd, maar heb me eroverheen gezet en ga ook weer gewoon meedoen:) Had ik al eerder moeten doen, maar deed me ff pijn. Maar door het meelezen heb ik besloten weer te gaan posten en me daarvan niks aan te trekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Nu even eten met de kids, en ex brb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Eetze Mark.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Mark, that's te spirit!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 goede morgen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 Goede morgen AR, jij ook een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2013 M`n bed was zo lekker warm nu heb ik dus haaaaaaaaaaaaaast:angry: fijne dag doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden