lady jane Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 ik heb er één ingepikt van AR kan wel wat liefde gebruiken vandaag. De rest mogen jullie verdelen; wel eerlijk he:D ik ga lekker ballen fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goedemorgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Nicky Een fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Moguh lieve Fuimmels AR, be je verliefd he lekker koffie, hier sneeuwt het.. en ik heb net nog wat hout op mn kachel gegooit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Kan iemand me een schop onder mijn luie kont geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Hup hup Jen In de startblokken jij! Doe ik nog even rustig aan hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: JenKan iemand me een schop onder mijn luie kont geven?quote> Hup Jen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Wel wel om schoppen uit te delen zijn jullie er wel snel bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 ahh ik schop niet! zou niet durven meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ja hoor, geen probleem. Daar ben ik altijd wel voor in, ergens tegen aan schoppen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Hier ook een schop van mij haha..omdat je er zo vriendelijk om vraagt Dat is een goed begin van de morgen nu eerst koffie anders kan die morgen voor mij niet beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goeie morgen allemaal. Ik heb weer heeeeeeerlijk geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ga mijzelf vandaag niet al te druk maken. Laatste "officiële" vakantiedag voor mij dus daar ga ik het maar van nemen. Ergens tussendoor moet ik nog wel even aan de poets beneden, maar ach daar heb ik geen hekel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Zat net een fimpje te kijken van BNN proefkonijnen. Heel grappig http://www.youtube.com/watch?f...mbedded&v=ZlsPXpR2ORU# Dennis en Valerio krijgen elektrische schokken toegediend op hun buik. Deze schokken simuleren de weeën van een bevalling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Hoe is het verder Nicky? Ik las dat je gedronken hebt gisteren? Hoe wil je het nu aanpakken? Misschien mee doen met een pact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 En goedemorgen trouwens eerst Jen schop geven en dan een kop koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goedemorgen allemaal, En voor de slaapkoppen WAKKER WORDEN! De thee is op dus jullie zullen het met koffie moeten doen. @Dune Goed idee, ik gooi ook nog even een halve boom in de kachel. @Nancy, Veel succes keukenprinses, ik heb gehoord dat je 20 gasten nu al gestopt zijn met eten om dit weekend met volle teugen van jouw buffet te genieten. Maak dus maar wat extra voor die uitgehonderde smulpapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Klopt bolletje, en dat zat dus helemaal niet in de planning. Had ook expres niets in huis gehaald, dan is de verleiding er niet. Krijg ik onverwachts visite en die neemt een fles wijn mee pfff En ik ben dus gewoon niet sterk genoeg geweest om nee te zeggen. Kan er wel allerlei excuses voor verzinnen, maar het is zoals het is. Zwakte en heb dat helemaal aan mezelf te danken. Heb mezelf weer op het dagpact gezet. Wil vanaf nu elke dag bijhouden hoe het gaat, een soort dagboekje bijhouden zeg maar. Me niet alleen richten op het niet drinken, maar meer de nadruk leggen op gezond leven. Hopelijk krijg ik die knop weer om, maar ik heb er vertrouwen in. Als ik dat niet zou hebben, kan ik ook net zo goed geen moeite meer doen immers. Maar ik geef grif toe, dat ik het knap lastig vind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Het is ook lastig Nicky maar zeker niet onmogelijk. In het begin zeker op je hoede blijven tot je jezelf wat zeker voelt. En heel goed dat je je richt op de positieve dingen van het niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: NickyLJ80Me niet alleen richten op het niet drinken, maar meer de nadruk leggen op gezond leven.quote> Dit is voor mij ook de sleutel, als ik de hele tijd met niet drinken bezig ben, ben ik uiteindelijk nog de hele dag met drank bezig terwijl de bedoeling is dat drank een minder grote factor wordt. Hoop dat het lukt om je aandacht te verleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: bolletjeGoeie morgen allemaal. Ik heb weer heeeeeeerlijk geslapen.quote> goedenmorgen lieve Bolletje!fijn dat je lekker hebt geslapen, dat is een mooi begin van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: NickyLJ80En ik ben dus gewoon niet sterk genoeg geweest om nee te zeggen.Kan er wel allerlei excuses voor verzinnen, maar het is zoals het is. Zwakte en heb dat helemaal aan mezelf te danken.!quote> Maar Nicky, dat is toch ook de rede dat we hier zijn met zijn allen!als het makkelijk was, of wij geen zwakte kenden, dan was het forum er ook niet!Goed dat je doorpakt nu..sterkte, en ik doe met je mee vandaag.. we nemen de eerste niet meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Jij ook een hele goeie morgen Dune. En jij? Heb jij ook goed geslapen? En ga je vandaag nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goeie morgen Sofie je klinkt heel krachtig. Gunn kerel hoe is het afgelopen bij de arts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 @Bolletje, vandaag een gewone niets bijzondere dag, werken, maar dat doe ik lekker thuis.. dus dan is het genieten van sneeuw.. en me verheugen op een droge dag! En een beetje rondhangen op het forum.. houd me scherp, alle verhalen.. hoop dat krekel zich vandaag meld... En jij Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 @Sofie, Je hebt helemaal gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden