AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Fofies gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 truste Dune:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Originally posted by: DinahMupke goed zeg, dat vind ik echt fijn om te horen.quote> Ja, goed he? :$ Van minderaar naar gestopt. Alhoewel ik nog steeds wel het idee heb dat ik ooit nog weer eens wat ga drinken. De vraag is alleen wanneer. Dat moment wil ik het liefst nog heeeeel lang voor me uitschuiven. Ik zou er meer stress van hebben als ik tegen mezelf zou zeggen dat het nooit meer mag. Ik rijg liever dag na dag op de teller bij.En ik ben niet eens een teller. Jouw gezondheid Dinah, hoe gaat het daarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 69 // 7 // 2 Droom tof, iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Originally posted by: fofiesik word voor de eerste keer oma , !! en hoera gelukkig een altijd nuchtere oma!quote> Wat leuk! Dat wordt genieten zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 @A3, Ja, zeer waarschijnlijk doen ze dat om een drama te voorkomen. Iemand die daar ter plekke een inzinking krijgt als 'ie hoort dat 'ie nog maar een paar maanden te leven heeft, kunnen ze natuurlijk niet gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik floep er steeds uit. Genoeg voor vandaag dan maar. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Originally posted by: DinahOok ik drink al ruim een jaar niet meer.T'is wel rustig zo hè zonder dat continue onderhandelen.Zullen we gewoon op ons 80ste weer gaan drinken.In het zorgcentrum lukt het vast niet om veel drankjes te scoren dus houden we het vanzelf onder controle.Met mijn gezondheid gaat het tot nu goed.Om de 3 maanden controle en net daarvoor loopt de spanning steeds wel weer op.Maar ik leidt weer een heel normaal leven, werk volledig en denk er meestal niet aan.Het gaat dus goed.quote> Mooi zeg. Ik herken zeker dat stukje over niet meer onderhandelen over zal ik of zal ik niet. Meestal werd dat: ik zal. Wat fijn dat je gezondheid oké is. Nu ga ik echt afsluiten. Heb genoeg van steeds weer moeten inloggen en het is ook wel bed tijd voor me. Ik spreek je vast weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Nog ff. Ik bedacht gisteren ook net dat ik na mn pensionering weer mag drinken. Maar dat kan dan niet veel zijn want ik zie mezelf nog niet meet zoveel bier sjouwen op die leeftijd. *Heintje verlaat het podium* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Fofies, wanneer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik heb net een kratje bier naar huis getild. Ik vind ze nu al zwaar. Dat was dan weer een voordeel van dat drinken, dat ik zo'n 4 a 5 keer in week zo'n kist bier zeulde en dat ik daar wat lichaamsbeweging van kreeg. Een kratje cola is trouwens niet veel lichter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Oh ja dat kratje is niet voor me zelf. Vrijdag geef ik een afscheidsfeestje omdat ik ga verhuizen en dan mogen de gasten drinken als ze dat willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik voel me slecht. 'k Word emotioneel gechanteerd, en kan dat niet hanteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
droefie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Even welterusten zeggen. Gefeliciteerd iedereen die het de baas is gebleven, voor wie het niet gelukt is: morgen is er weer een dag en dan zijn we er allemaal weer! Wij zijn vanaaf onverwacht uit eten geweest (bij de Griek... ohoh-ouzo.....) de ouzo heb ik zo ongeveer over de tafel naar mijn man gegooid Hem gesmeekt het zo snel mogelijk op te drinken omdat het water me in de mond kwam..... Heb het helemaal braaf bij appelsap en water gehouden! YES YES YES!!!!! Welterusten en morgen gezond weer op allemaal! xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik laat het niet gebeuren in de zin dat ik er niet op in ga, maar 'k voel me wel rottig. Zou ik beter kwaad zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik moet hier mijn grenzen inderdaad afbakenen. Dreigen met zelfdoding en dan afloggen is gewoon grof toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 @ Fofies: wat leuk! Een nuchtere, gezellige oma voor je eerste kleinkind! Joepie! @ AR: onder censuur e.d. gesteld? Hoe verandert dat weer? Als je zolang droog staat? Zou je nog wel terug willen? Ik zou juist denken dat ze dan extra aandacht voor je zouden hebben. @ Kunsie: ik heb de IQ test gedaan, weliswaar met storingen. Score: 119. Ik vond het best pittig, maar wel leuk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Jen, in feite zou je er juist niet op in moeten gaan, toch. Maar dat vraagt wel wat van je. Je zou je er schuldig door kunnen voelen. Echter dit is natuurlijk niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 @ Jopie: obesitas was het enige woord dat ik kon plaatsen, die andere twee gemist! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Fofies !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik voel me inderdaad schuldig Jaap. En ben tegelijkertijd kwaad omdat ik geen reden heb om me schuldig te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Jopie....... het viel me niet mee. Op taalgebied ging het nog wel maar de rest was knudde. Ik haalde evengoed nog een IQ van 111 punten maar wel een paar keer goed gegokt en na de piep geantwoord. Ook af en toe wat opgeschreven en uitgerekend. Dus ben blij dat ik niet in dat vak van de vijftigers zat. Zou de zenuwen krijgen. Heb nu zelfs al hoofdpijn en een stresserig gevoel. Ik weet ook niet of die uitslag wat voorsteld en waar het dan mee vergeleken wordt. Ik las hier net (Vlaams Meisje) dat die test al achterhaald is. Maar de spanning vond ik wel leuk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 @ Jaap: ik dacht dat jij door al dat klussen inmiddels wel in topconditie zou zijn! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Hoe gaat het met jou trouwens, Jaap? Nog wat onwennig wellicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Goed zo Droefie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden