Jootje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Oeps 3x Foutje bedankt Goedemiddag overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Jootje, dat betekent alleen maar dat je er extra voor gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 oma worden daar hoef je je eigen niet voor te schamen hoor..lenie je bent echt niet de enigste heb het zelf ook mee gemaakt zo kindje komt echt wel weer groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Originally posted by: RunningliesjeJootje, dat betekent alleen maar dat je er extra voor gaat! quote> Ja dat is wel duidelijk nu hé, RL.haha;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 DAGPACT Dune rip Queenie Snoepje Albert Lytse Droefie miranda truitje Tatum RL Acer Jootje Wijfie Lenie @ Jopie Snoep het zal ook wel groot worden...maar ik zit zelf zo lastig...ik zou voorlopig niets kunnen betekenen voor ze op financieel gebied bv. maar goed de schrik is gezakt.. we gaan nog wel praten eerdaags. ook nog een leuk nieuwtje...broer-lief komt zo een andere ( nieuwere ) pc brengen. en bewindvoerder heeft gebeld... waarschijnlijk zit ik korter in het traject dan gedacht..ook wel weer fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 lenie je hebt toch liefde te geven en tegenwoordig is er zoveel te koop voor weinig zo kleintje heeft nog niet veel nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 weet ik...maar van 53 euro per week gaat het niet lukken hoor. ze moeten hier heeeeeeeel goed over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 heb ik wel wijffie... 4 stuks helaas. maar vandaag niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Lenie, je bent super dapper en sterk! Namens mij ook een pluim dat je het (herstel, bijna) droog hebt gehouden! Snoep, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ik twijfel... Vinden jullie het wijs om vanavond voor de gezelligheid (dus niet om te lopen) bij de kantine van de loopgroep langs te gaan? Er wordt daar altijd veel gedronken. Ik heb totaal geen behoefte aan alco en denk ook wel dat ik sterk genoeg ben, maar zo lang ben ik nog niet gestopt. Mss gelijk vertellen dat ik niet drink? Thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Liesje, ik ben zelf afgelopen Zondag ook naar een groep gegaan voor de gezelligheid en dat ging prima. Ik weet van mezelf dat ik de hele tijd het allereerste glas blijf herhalen. Dus als ik als eerste een alcoholvrij drankje neem (Rivella of Sinas), dan heb ik er geen probleem mee om dat te blijven doen. Sterker nog: toen de groep aan de 2e wijn zat en sommigen luidruchtiger werden, was ik blij dat ik aan de Rivella zat en wist wat ik aan het doen was c.q. hoe ik over kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Saved by the snow! De training gaat niet door (gladheid), dus de kantinezuiperij ook niet. Wel jammer dat ik de anderen nou niet zie, leek me best gezellig. En idd Hannah, ik weet eigenlijk prima zelf wel wat ik had moeten doen als het was doorgegaan. Zeggen dat ik niet drink en dus ook niet drinken (heb ook geen craving). Soms is bevestiging gewoon fijn, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ja he Tatum, dat zijn de momenten dat je blij bent dat je niet drinkt! Goed gedaan topper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Originally posted by: Hannah1Tja je geeft de antwoorden al zelf RL.Lenie Bor is ook vroeg oma gewordenmaar is spoorloos.Best wel veel ervaringsdeskundigen dus hier.quote> weet het...heb haar al gesproken.zo en nu maar weer de kou in...boodschappen doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Cash geregeld. voorlopig zit ik heel even safe. Er moet echt dringend geld binnenkomen....leerling erbij en elke dag adverteren. Ook privespul. Huis opruimen en op advertentiesite. Dan red ik het, maar oh oh oh am randes des abgrundes...Ik heb zelfs mn electra een paar tientjes omlaag gezet. Zet ik em later wel weer omhoog. Liever geen electra dan geen huis :s Ik hoop zo op een geldmazzeltje, een extra nabetaling ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ola, Lenie, weet niet of het je al gevraagd is en zo maar ik doe het toch... volgens mij las ik ergens dat ze anderhalve maand verkering hebben. Is het kindje wel van je zoon? Hoe lang is ze al zwanger? Ik vroeg het me af. Misschien is het wel gewoon van je zoon maar ja. En anderhalve maand verkering en dan al een kind op komst. Ja, een kleine heeft niet veel nodig enzovoort maar ze zijn nog wel heel jong he. Sterkte ermee, zal niet gemakkelijk zijn lijkt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 En nog wel je drie maand huur gevangen Jopie? Fijn dat het goed voor hem is gelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Vertrouwen. Goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Toch niet die neger he jop Die toen zomaar de kamer kwam binnenvallen toen ik sliep Dat zou ik echt zonde vinden Had net alles op de rit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 avond, net terug van zwemmen, als je dat zo al wil noemen. Voel me meer en mmer dolly, t vriendinneke van nemo. ma hey, ze sprak wel accentloos walvisss he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 hai mai, what s up app/ hier zomaar zomaar bikke pffffffff zeg maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 DAGPACT Dune rip Queenie Snoepje Albert Lytse Droefie miranda truitje Tatum RL Acer Jootje Wijfie Lenie Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Ja, echt jammer joh Leuke gozer! Fijn dat je nog contact met hem hebt De herinnering is iid lol VM, er is nix up Pfff hoort er soms bij Goed dat je zwemt!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Hoi allemaal, ik ga maar weer aan de aardappelen met spinazie, moet nog wel gaar maar staat op het fornuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Hahahaha!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden