Spring naar bijdragen

woensdag 23 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Dinah
Mupke goed zeg, dat vind ik echt fijn om te horen.

quote>


Ja, goed he? :$ Van minderaar naar gestopt. Alhoewel ik nog steeds wel het idee heb dat ik ooit nog weer eens wat ga drinken. De vraag is alleen wanneer. Dat moment wil ik het liefst nog heeeeel lang voor me uitschuiven. Ik zou er meer stress van hebben als ik tegen mezelf zou zeggen dat het nooit meer mag. Ik rijg liever dag na dag op de teller bij.
En ik ben niet eens een teller. :D

Jouw gezondheid Dinah, hoe gaat het daarmee?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dinah
Ook ik drink al ruim een jaar niet meer.
T'is wel rustig zo hè zonder dat continue onderhandelen.
Zullen we gewoon op ons 80ste weer gaan drinken.
In het zorgcentrum lukt het vast niet om veel drankjes te scoren dus houden we het vanzelf onder controle.

Met mijn gezondheid gaat het tot nu goed.
Om de 3 maanden controle en net daarvoor loopt de spanning steeds wel weer op.
Maar ik leidt weer een heel normaal leven, werk volledig en denk er meestal niet aan.
Het gaat dus goed.:Dquote>


Mooi zeg. Ik herken zeker dat stukje over niet meer onderhandelen over zal ik of zal ik niet. Meestal werd dat: ik zal. :huh:
Wat fijn dat je gezondheid oké is.
Nu ga ik echt afsluiten. Heb genoeg van steeds weer moeten inloggen en het is ook wel bed tijd voor me. Ik spreek je vast weer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een kratje bier naar huis getild. Ik vind ze nu al zwaar. Dat was dan weer een

voordeel van dat drinken, dat ik zo'n 4 a 5 keer in week zo'n kist bier zeulde en dat ik daar

wat lichaamsbeweging van kreeg.

Een kratje cola is trouwens niet veel lichter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even welterusten zeggen.

Gefeliciteerd iedereen die het de baas is gebleven, voor wie het niet gelukt is: morgen is er weer een dag en dan zijn we er allemaal weer!

Wij zijn vanaaf onverwacht uit eten geweest (bij de Griek... ohoh-ouzo.....) de ouzo heb ik zo ongeveer over de tafel naar mijn man gegooid :) Hem gesmeekt het zo snel mogelijk op te drinken omdat het water me in de mond kwam.....

Heb het helemaal braaf bij appelsap en water gehouden!

YES YES YES!!!!!

Welterusten en morgen gezond weer op allemaal!

xxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Fofies: wat leuk! Een nuchtere, gezellige oma voor je eerste kleinkind! Joepie!:)

@ AR: onder censuur e.d. gesteld? Hoe verandert dat weer? Als je zolang droog staat?

Zou je nog wel terug willen? Ik zou juist denken dat ze dan extra aandacht voor je zouden hebben.

@ Kunsie: ik heb de IQ test gedaan, weliswaar met storingen. Score: 119.

Ik vond het best pittig, maar wel leuk.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie....... het viel me niet mee. Op taalgebied ging het nog wel maar de rest was knudde. Ik haalde evengoed nog een IQ van 111 punten maar wel een paar keer goed gegokt en na de piep geantwoord. Ook af en toe wat opgeschreven en uitgerekend. Dus ben blij dat ik niet in dat vak van de vijftigers zat. Zou de zenuwen krijgen. Heb nu zelfs al hoofdpijn en een stresserig gevoel. Ik weet ook niet of die uitslag wat voorsteld en waar het dan mee vergeleken wordt. Ik las hier net (Vlaams Meisje) dat die test al achterhaald is.

Maar de spanning vond ik wel leuk:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...