Spring naar bijdragen

Donderdag 24 januari 2013


kameleon

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach Smikkie bijna iedereen die een dierbaar iemand verliest is boos, en als dat voorbij is, komt meestal het verdriet. Vergeten doe je een dierbaar iemand nooit maar die berusting komt er, voor jou ook, en een plekje geven dat komt heus ook wel hoor, alles heeft z'n tijd nodig. Nu is er nog vaak het denken aan en dan de kwaadheid, maar in de toekomst is het denken aan en de fijne dingen die je meegemaakt hebt met haar, geloof me.

Goed lieve mensen ik ga jullie weer trusten wensen. Slaap lekker en tot morgen weer.:lips::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat kan ik me wel voorstellen. Ik schrijf x elke avond een klein berichtje in de mail. Dan heeft ie zn mail box vol als hij weer vrij komt. Maar dan is er toch even contact ofzo. Voel me niet dramatisch ofzo hoor daarover. Is zijn zaak en hij moet dit zelf doen. Ik heb zelf genoeg te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga weer, pak nog wel even een boek. Het is koud, al heb ik wel een warm bed, maar lezen met je handen onder de dekens gaat lastig haha.

Zachte nacht. Probeer dankbaar te zijn voor alles wat ik nu heb maar soms raak ik dat gevoel even kwijt. geeft niet zo, mag best een baaldagje.

Jij sterkte en werk ze. xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...