Dune Geplaatst 26 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Goedenavond Jopie, Fijn dat het goed is gegaan,.. en zonder hoofdpijn is ook wel fijn hé?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 eindelijk bijhelezen is mn sauna warm. dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Wat Jammer van Liesje,... hoop dat ze t droog kan houden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Dune altijd baas boven baas:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 hahaha jane, tegelijk!!!! Madeleine, je verzint toch geen smoesjes he meis??!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 ohhh wat zalig Jane, sauna!! geniet er lekker van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 dat vroeg ik mij even af, hebben er veel mensen contact via bijvoorbeeld facebook? of telefoon, of reallife? gewoon even nieuwsgierig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 alle argumenten zijn nep argumenten in mijn ogen klinkt misschien als een koker visie maar ze schreef al niet te willen drinken even hiervoor. En ik vergeet weer wat Wie heeft de film Cloud Atlas gezien? Hij draait vanavond laat in het filmhuis hier en ik overweeg nog steeds om de kou ervoor in te gaan de recensies zijn tegenstrijdig en de film duur 3 uur aarzel, aarzel lees na de sauna wel verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Originally posted by: DuneMadeleine,..servetjes, make-updoekjes, keukenrol, watjes, filterzakjes ;-)quote> Filterzakjes???!!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Originally posted by: Dunedat vroeg ik mij even af, hebben er veel mensen contact via bijvoorbeeld facebook?of telefoon, of reallife?gewoon even nieuwsgierig.... quote> Ik alleen met iemand die hier niet meer mag komen Dune. Ik heb de behoefte ook niet. Oh nu lieg ik. Ik heb deze week Rapi nog gevraagd voor een wandeling samen maar ze woont te ver weg van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Dune we hebben van Borretje gehoord dat hij is overleden. Zij had erg veel contact met hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Ik had alleen contact met niwi, maar ik wil best geloven dat men lifecontacten onderhoud. Is heerlijk met iemand te spreken als je even niet ziet zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Ik heb een Sanibroyeur, dus durf niet alles te gebruiken. Hij moet het malen en als hij vastloopt, dan ehmz... Heb ik een probleem. Haha! (Sanibroyeur is trouwens een fout van de aannemer, die drie jaar geleden mijn badkamer heeft verbouwd. Hij deed drie maanden over een badkamer van 2 bij 3, dus ik was allang blij dat er überhaupt een toilet inzat. ) Ik had het kleingeld uit mijn portomonnee gehaald en daarmee ben ik naar de supermarkt gegaan. Buit is zes pakken toiletpapier en ik had nog 65 cent over voor nootjes. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Originally posted by: MupkeFilterzakjes???!!! :Dquote> Ja en als je die omdraait kun je ze gebruiken voor de koffie.:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 @Madeleine, Goed zo, mits de nootjes geen borrelnootjes zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Jopie, ik snap wel dat mensen een beetje achterdochtig zijn. En dat is ook alleen maar goed, want het houdt mij ook scherp. Daarom ook dat ik niet mijn tas heb gepakt, maar dat ik met enkel kleingeld naar de supermarkt ben gegaan. En ook niet met de auto, maar te voet. En daarnaast heb ik wel angst gekregen van de opmerking van Bol, dat als ik wilde drinken ik 112 dan alvast voor kon programmeren. Op het moment dat ik het las deed het me niets, pas toen ik in de auto zat en erover nadacht, sloeg mijn hartje toch wel even over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Haha, nee het zijn geen borrelnootjes. Japanse mix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Originally posted by: bolletjeJa en als je die omdraait kun je ze gebruiken voor de koffie.:Disgust;quote> Vies mensch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Wawawahahwhahwha Mupke:P Ja echt Madeleine dan is het echt foute boel als je zou gaan drinken. Ikzelf raak altijd een beetje in paniek als mensen trek hebben als ze refu slikken. Maar hartstikke goed dat je het niet gedaan hebt. Echt keigoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Het schuurt de kont wel, als er nog wat koffiedik is overgebleven. Ik ga gewoon de drie weken halen, besef ik me nu. Morgen dag 21 en maandag is het drie weken. Dat had ik zelf niet eens verwacht, drie weken geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Goeienavond Er is een oppashond, Sil Ik had een hond ooit, Floor Hetzelfde Deze heeft krulletjes Ik lees hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Achterdochtig was ook niet het juiste woord. Kan ook geen ander woord bedenken. Maar snap het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Vandaag een drukke dag gehad met alleen maar leuke dingen. Vroeg op en al voor 9.00 op het ijs. Een uur geschaatst. Daarna naar de sportschool benentraining. Was lekker flexibel omdat ik al geschaatst had. Elke oefening kon er zo 15 kilo bij. Daarna bij ouders geluncht en daarna nog wat opgeruimd en zit nu film te downloaden. Zo filmpje kijken en dan niet te laat naar bed. Heerlijk zo'n dag. Het is haast zo de laatste tijd dat dit forum me herinnert aan drinken, heb er tot ik bedacht bij te lezen niet aan drank gedacht. Gisteren wel, toe was ik ook even bij ouders rond borreltijd voor het eten en dat is best lastig. Bedacht me toen ook hoe fijn het is om een alcohol vrij eigen huis te hebben nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Op naar dag 20 en 21 Madeleine. Enne natuurlijk een heleboel dagen erna hoor. Ga sluiten, Ashton Brothers kijken. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Originally posted by: jopiekleine onbelangrijke postingquote> NOT!Juust niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden