Spring naar bijdragen

zaterdag 26 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

alle argumenten

zijn nep argumenten

in mijn ogen

klinkt misschien als een koker visie

maar ze schreef al niet te willen drinken even hiervoor.

En ik vergeet weer wat

Wie heeft de film Cloud Atlas gezien?

Hij draait vanavond laat in het filmhuis hier

en ik overweeg nog steeds om de kou ervoor in te gaan

de recensies zijn tegenstrijdig

en de film duur 3 uur

aarzel, aarzel

lees na de sauna wel verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dune
dat vroeg ik mij even af, hebben er veel mensen contact via bijvoorbeeld facebook?
of telefoon, of reallife?
gewoon even nieuwsgierig.... :)quote>


Ik alleen met iemand die hier niet meer mag komen Dune.
Ik heb de behoefte ook niet. Oh nu lieg ik. Ik heb deze week Rapi nog gevraagd voor een wandeling samen maar ze woont te ver weg van mij. :angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een Sanibroyeur, dus durf niet alles te gebruiken. Hij moet het malen en als hij vastloopt, dan ehmz... Heb ik een probleem. Haha! :P (Sanibroyeur is trouwens een fout van de aannemer, die drie jaar geleden mijn badkamer heeft verbouwd. Hij deed drie maanden over een badkamer van 2 bij 3, dus ik was allang blij dat er überhaupt een toilet inzat. :P)

Ik had het kleingeld uit mijn portomonnee gehaald en daarmee ben ik naar de supermarkt gegaan. Buit is zes pakken toiletpapier en ik had nog 65 cent over voor nootjes. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, ik snap wel dat mensen een beetje achterdochtig zijn. En dat is ook alleen maar goed, want het houdt mij ook scherp. Daarom ook dat ik niet mijn tas heb gepakt, maar dat ik met enkel kleingeld naar de supermarkt ben gegaan. En ook niet met de auto, maar te voet. En daarnaast heb ik wel angst gekregen van de opmerking van Bol, dat als ik wilde drinken ik 112 dan alvast voor kon programmeren. Op het moment dat ik het las deed het me niets, pas toen ik in de auto zat en erover nadacht, sloeg mijn hartje toch wel even over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een drukke dag gehad met alleen maar leuke dingen. Vroeg op en al voor 9.00 op het ijs. Een uur geschaatst. Daarna naar de sportschool benentraining. Was lekker flexibel omdat ik al geschaatst had. Elke oefening kon er zo 15 kilo bij. Daarna bij ouders geluncht en daarna nog wat opgeruimd en zit nu film te downloaden. Zo filmpje kijken en dan niet te laat naar bed. Heerlijk zo'n dag. Het is haast zo de laatste tijd dat dit forum me herinnert aan drinken, heb er tot ik bedacht bij te lezen niet aan drank gedacht. Gisteren wel, toe was ik ook even bij ouders rond borreltijd voor het eten en dat is best lastig. Bedacht me toen ook hoe fijn het is om een alcohol vrij eigen huis te hebben nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...