haddock Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Voor de echt grenzeloos vroege vogels, zonder flauwekul, de nieuwe dag is daar. De werper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Beetje adhd ken geen kwaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Ik zet alvast de senseo klaar, en er staan eitjes in het water op het vuur. Just nog twee knopjes indrukken se, en 't ontbijt is aldaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2013 Komp goed uit, 6 uur moet ik weer. De nienaarbedwillert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Bonne chance, Haddock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Hoi, hoi...kom nog effe terug om jullie te bedanken voor de felicitaties op mijn verjaardag Ben gelukkig net de dag voor mijn verjaardag uit mijn dip gekomen dus we hebben er een leuke dag van kunnen maken. Vandaag ben ik eigenlijk ook jarig...mijn onthoudingsverjaardag; 32 maandjes alweer...vier ik ook een beetje Over niet al te lange tijd begin ik aan de medicatie (zit nu zover in het traject bij het GGZE dat ik over 2 tot 3 weken een gesprek met de psychiater daarover heb) en ik hoop dat die medicatie me vooral in een dip gaat helpen...kan ik hier in een depressie ook blijven posten. Tot het zover is neem ik zoals eerder gezegd afstand en wens ik jullie bij deze nog even veel KMW toe. Warme groet, Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Goeiemorgen luitjes, En ik maar denken dat ik vroeg was.. Har, een dikke proficiat met je 32 maanden onthoudingsverjaardag!!! Hier komt de regen met bakken uit deze gezegende zondagshemel. Einde schaatsen. Mijn zevende etmaal gaat in van het frisse bestaan en miijn huid begint er beter uit te zien, ik heb redelijk geslapen en geen nadorst. Echter, gisteravond wel een gevecht moeten houden met de weekend toestemmingsgedachten, maar ze gelukig weten te verslaan. Fijne zondag toegewenst door Queenie Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Originally posted by: rip QueenieGoeiemorgen luitjes,En ik maar denken dat ik vroeg was.. Har, een dikke proficiat met je 32 maanden onthoudingsverjaardag!!!Hier komt de regen met bakken uit deze gezegende zondagshemel. Einde schaatsen.Mijn zevende etmaal gaat in van het frisse bestaan en miijn huid begint er beter uit te zien, ik heb redelijk geslapen en geen nadorst.Echter, gisteravond wel een gevecht moeten houden met de weekend toestemmingsgedachten, maar ze gelukig weten te verslaan.Fijne zondag toegewenst door QueenieDagpact ;rip Queeniequote> goedemorgen queenie.....fijn gevoel toch als je nu al ziet dat je huid er frisser uit ziet, geen nadorst hebt....en gosternokke klinkt erg zeeuws :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Goedemorgen! Ook hier zet de dooi in, jammer voor de kinderen.. maar fijn voor de ouderen die toch veel ongemak hebben gehad. Volle maan ook, heb er toch last van, dochterlief ook, die was al een paar dagen druk. De invloed van de maan valt mij echt op sinds ik de maankalender bij hou. Vandaag hoop ik op een relaxt dagje.. wens dit voor jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Hoi fofies, Gosternokke? Ja, uit het landje van de wilde mossels he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Keerpuntje In de koudste en donkerste tijd van het jaar schenkt de natuur ons een deken van schoonheid en licht. Sprookjesachtige sfeer en vieze rommel in huis, prachtige foto's en verkreukelde auto's, kinderpret en aan huis gekluisterde ouderen, dooie vingers en rozig-warme wangen, sneeuwpoppen en gipsbenen, schaatsvreugde en stervende vogels. Ze horen bij elkaar zoals schaduw bij licht hoort, zwart bij wit, dood bij leven, struikelen bij vooruitgang. Door telkens omkeren ontstaat de balans, wordt het compleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Goedemorgen allemaal, Hier komt het ook met bakken met regen. Mijn tweede dag gaat vandaag in. Ik doe mee met de dagpact. vandaag een productieve dag maken. Huis goed schoonmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Goedemorgen! Gisteren heb ik niet gedronken, maar ik werd vanmorgen wel wakker met de gedachte dat ik een kater had en dat ik me moest schamen voor alles dat ik gisteren had gedaan. Toen ik echt wakker werd, realiseerde ik me dat ik helemaal niet had gedronken en dat de vieze smaak in mijn mond, niet de smaak was van oud bier, maar gewoon een droge mond. Brrrr! Waarom doet mijn geest dat nog met mij? Voordeel; Ik hoef nu echt geen bier, want dit was waardeloos wakker worden! Nu eerst koffie en een boterham! Ow, wat ben ik blij dat het niet echt is, die kater!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Goedemorgen Madeleine, Een goed gevoel he, geen kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Ja, echt! Ik ben echt heel erg blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Haha een droom kater. Wat is de menselijke geest toch raar. Morguh iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Goeie morgen mensen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Har. gefeliciteerd met je 32 maanden joh. En dat er nog maar veel mogen volgen. :present: :present: :present: Ik merk nooit niet zo veel van de volle maan. Blijf altijd rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Madeleine dat moet allemaal geherprogrammeerd worden daar in die bovenkamer, en dat kan nog wel een tijdje duren. In het begin toen ik stopte had ik ook van die dromen. Niet prettig maar wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Houtje:heart: hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Voor ik het weer de hele dag vergeet en het pas laat op de avond doe; Van harte gefeliciteerd met de 32 maanden, Har! Bol, het blijkt dat de hersentjes alles opnieuw moet instellen. Toch vreemd, zo na bijna drie weken. Voordeel is wel, dat als er al trek was, deze nu als sneeuw voor de zon is verdwenen. Net als de echte sneeuw overigens. Toch jammer dat het winterweer ons gaat verlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Dagpact ; rip Queenie Sandra Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Mooi Queenie dat je de verbeteringen ziet, dat geeft de burger moed hè Kameleon, dat keerpunt vind ik mooi Madeleine blij toe dat je niet gedronken hebt gister Har gefeliciteerd met je 32 maanden :light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Madeleine het kan nog wel wat langer duren hoor, die drinkdromen. Ik heb me een keer heel onzeker gevoeld tijdens een droom, en mezelf afgevraagd, hoe kan ik nu drinken terwijl ik er zo op tegen ben. Maar het geeft wel aan dat je er erg mee bezig bent, en das goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden