Spring naar bijdragen

Zondedag 27, grijp uw kans!!!

haddock

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi, hoi...kom nog effe terug om jullie te bedanken voor de felicitaties op mijn verjaardag :)

Ben gelukkig net de dag voor mijn verjaardag uit mijn dip gekomen dus we hebben er een leuke dag van kunnen maken.

Vandaag ben ik eigenlijk ook jarig...mijn onthoudingsverjaardag; 32 maandjes alweer...vier ik ook een beetje ;)

Over niet al te lange tijd begin ik aan de medicatie (zit nu zover in het traject bij het GGZE dat ik over 2 tot 3 weken een gesprek met de psychiater daarover heb) en ik hoop dat die medicatie me vooral in een dip gaat helpen...kan ik hier in een depressie ook blijven posten. Tot het zover is neem ik zoals eerder gezegd afstand en wens ik jullie bij deze nog even veel KMW toe.

Warme groet,

Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen luitjes,

En ik maar denken dat ik vroeg was.. Har, een dikke proficiat met je 32 maanden onthoudingsverjaardag!!!

Hier komt de regen met bakken uit deze gezegende zondagshemel. Einde schaatsen.

Mijn zevende etmaal gaat in van het frisse bestaan en miijn huid begint er beter uit te zien, ik heb redelijk geslapen en geen nadorst.

Echter, gisteravond wel een gevecht moeten houden met de weekend toestemmingsgedachten, maar ze gelukig weten te verslaan.

Fijne zondag toegewenst door Queenie

Dagpact ;

rip Queenie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rip Queenie
Goeiemorgen luitjes,

En ik maar denken dat ik vroeg was.. Har, een dikke proficiat met je 32 maanden onthoudingsverjaardag!!!

Hier komt de regen met bakken uit deze gezegende zondagshemel. Einde schaatsen.
Mijn zevende etmaal gaat in van het frisse bestaan en miijn huid begint er beter uit te zien, ik heb redelijk geslapen en geen nadorst.
Echter, gisteravond wel een gevecht moeten houden met de weekend toestemmingsgedachten, maar ze gelukig weten te verslaan.

Fijne zondag toegewenst door Queenie

Dagpact ;

rip Queeniequote>

goedemorgen queenie.....fijn gevoel toch als je nu al ziet dat je huid er frisser uit ziet, geen nadorst hebt....en gosternokke klinkt erg zeeuws :-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ook hier zet de dooi in, jammer voor de kinderen.. maar fijn voor de ouderen die toch veel ongemak hebben gehad.

Volle maan ook, heb er toch last van, dochterlief ook, die was al een paar dagen druk.

De invloed van de maan valt mij echt op sinds ik de maankalender bij hou.

Vandaag hoop ik op een relaxt dagje.. wens dit voor jullie allemaal.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keerpuntje

In de koudste en donkerste tijd van het jaar

schenkt de natuur ons een deken van schoonheid en licht.

Sprookjesachtige sfeer en vieze rommel in huis,

prachtige foto's en verkreukelde auto's,

kinderpret en aan huis gekluisterde ouderen,

dooie vingers en rozig-warme wangen,

sneeuwpoppen en gipsbenen,

schaatsvreugde en stervende vogels.

Ze horen bij elkaar zoals schaduw bij licht hoort,

zwart bij wit, dood bij leven, struikelen bij vooruitgang.

Door telkens omkeren ontstaat de balans, wordt het compleet.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Gisteren heb ik niet gedronken, maar ik werd vanmorgen wel wakker met de gedachte dat ik een kater had en dat ik me moest schamen voor alles dat ik gisteren had gedaan. Toen ik echt wakker werd, realiseerde ik me dat ik helemaal niet had gedronken en dat de vieze smaak in mijn mond, niet de smaak was van oud bier, maar gewoon een droge mond. Brrrr! Waarom doet mijn geest dat nog met mij? Voordeel; Ik hoef nu echt geen bier, want dit was waardeloos wakker worden!

Nu eerst koffie en een boterham! :D Ow, wat ben ik blij dat het niet echt is, die kater!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ik het weer de hele dag vergeet en het pas laat op de avond doe; Van harte gefeliciteerd met de 32 maanden, Har! :present::musicnote:

Bol, het blijkt dat de hersentjes alles opnieuw moet instellen. Toch vreemd, zo na bijna drie weken. Voordeel is wel, dat als er al trek was, deze nu als sneeuw voor de zon is verdwenen. Net als de echte sneeuw overigens. Toch jammer dat het winterweer ons gaat verlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...