VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 vond ik dit weer terug, patrick nebel was een goede vriend, had een enorm eet probleem ook... pfffff http://youtu.be/GubAn1ojC0o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Smik, helaas zie ik ook nog een groot voordeel van alcohol: de roes. Maar er zijn ook zo veel nadelen. Weegt de roes op tegen alle nadelen? Nee. Waarom kan ik dan niet verstandig zijn? Ik ben niet dom. Maar wat alcohol betreft wel dus. Dan gaat mijn verstand op nul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Nou ik weet niet of het een smoes is Monster. Je bent niet anders gewend geweest om drank te gebruiken om de pijn niet te voelen en goed te slapen. Ik vind dat geen smoes. alleen, en dat heb ik zelf heel lang gehad, niet kunnen slapen omdat ik gewoon niet meer wist hoe dat moest. Klinkt stom maar ik heb het opnieuw moeten leren, en soms lukt het nog niet zo goed. Van echt slapen als je gedronken hebt, kun je niet spreken omdat het op een heel onnatuurlijke manier gebeurd. Ja en verder kan misschien Lytse je goeie raad geven w.b. de pijn die je hebt. Verder zijn er ook pijnpoli's. Tenminste daar heb ik mijn man vaak over horen praten, en hij heeft er zelf ook gewerkt. Hij heeft mensen onder hypnose gebracht en daarmee had hij vaak een goed resultaat. Misschien eens met je arts overleggen of dat niet iets is voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hoi Johan. Ik denk dat ik toch wél dom ben want ik begrijp niets van wat je schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Originally posted by: rosa45Hoi Johan. Ik denk dat ik toch wél dom ben want ik begrijp niets van wat je schrijft.quote> Ik weet zeker dat ik niet dom ben Rosa en ik begrijp het ook niet. Dus het zou zomaar mee kunnen vallen met die domheid van jou ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Originally posted by: SmikkieLas gister de discussie over junks, alcoholisten etc.Van de crisis kan ik me nog goed heugen, dat bijna elke verslaafde die in een crisis situatie werd opgenomen. Wezenloos/euforisch/hysterisch/stil/bewusteloos binnen werden gebracht. Heb nooit echt verschillen ondervonden tussen de mensen die aan wat dan ook verslaafd waren. Hoorde je pas later. Sommige alcoholisten hadden geen huis/thuis meer net als bepaalde mensen die aan de heroine/cocaine zaten. Of benzo's. Welke verslaving dan ook.Dan zie ik ook niet zo het verschil tussen een junk of alcoholist.Misschien bedoelde Rickert meer iemand die gewoon op straat leeft, maar dat kunnen ook alcoholisten idd zijn.Tik het neer en weet niet eens wat ik ermee wil zeggen.Wel dat er geen verschillen zijn in de crisis. Hoe erg ook en blij dat ik het al jaren niet meer zover heb laten komen. Eenmaal niet meer beneveld en afkickend, geweldige mensen ervaren daar. Zo gemeenschappelijk steunend, zal dat nooit meer vergeten. Was daar ooit kind aan huis, erg eigenlijk. Maar heeft dus wel een doel gediend, was echt de weg kwijt.quote> dank smik.Je kent me ook al al langer he, en je weet ik heb ook zo mijn zogenaamde stokpaarden.Dit was er zo een dus.Maar ik bedoelde eigenlijk maar dat ja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 en, verder alles goed mai? Zomaar gewoon he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Originally posted by: Johan WDat maakt toch niet uit rosa45? Het berichtje is geschreven voor spike.quote> JohanW, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Bol, bij Tactus werkt een acupuncturist die mij zal behandelen tegen mijn ergste ongemak; de pijn. Dat wil ik een kans geven. Verder wil ik hier niet meer klagen over de pijn, want dan wordt het hier saai. Wat blijft is dat ik het nu moeilijker vind om gestopt te blijven dan dat ik het in het begin vond. Mijn naamsverandering heeft daar niets mee te maken. Mijn naam was te herkenbaar en om privacy-redenen heb ik die mogen veranderen. Laat dat dus los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ach en toen kwam ik deze ook weer tegen, t is niet met lyrics maar jullie verstaan toch wel engels ook he, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goed, ik ben weer weg. Ik voel me zó ontzettend somber. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 een voor iedereen die franky de volle negen minuten heeft gekeken.. en verder tja, Rooz , ik ben ook niet bepaald vrolijk ofzo en ga dus ook niet verder met muziekjes want denk niet dat er zijn hier die zitten te wachten op een kwartier industrieel of zo... maar hey, altijd blijven lachen hoor... ooit zong een van uw landgenoten, er komen amder tijden ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Monster weet je wat mijn man altijd zei? "Klagen heeft een functie "dus blijf het doen, dan deel je. Het is toch beter dan er alleen mee te blijven zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Dus, velen ingelogd weinig respons, waar willen jullie dan over praten? alcohol misschien? Kan ook he. Of we praten gewoon elk voor ons dat kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Rosa waarom ga je weg? Wil je niet praten over die somberheid? Kunnen we je ergens mee helpen misschien? Kom op meid nu niet weg gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Goede avond ! ik meld me weer eventjes weer een droge dag achter de rug ga donderdag op proef meelopen op het vrijwilligers werk en moet dan wel absoluut bij de tijd zijn en niet half sufig van de avond er voor omdat ik dan niet van de alcohol af kan blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ben moe Maar wie weet zou ik het nog es ergens over willen hebben Wel ok Tai. Joe nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Lieve Bol, je reageert altijd precies op de goede momenten:heart: Ik werd o.a. somber door de opmerking van JohanW. Ik voelde me daardoor buitengesloten en dat gebeurt ook in rl. Ik voel me nu al weer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Marjo, waar wil je het over hebben dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Jaja, ik ga goed ja, maar daar hoort ook bij opgefokt enzo... Maar ik ga zo maar slapen dat kan ik meestal zwel nogal tegenwoordig, tja ook dat de leeftijd he smik, miss. Nee maar ik heb nog altijd veel aan bv mijn zwangerschaps buikademhaling en coco en mij samen met ons blauw verhaal ook. Kop leeg maken blauw visualiseren en tegelijkertijd woord blauw denken... kan met elke andere kleur, voor de liefhebbers hoewel blauw wel rustig is.. Dus.. ik ga dat maar eens doen zo.. Aak, dat aanrecht en de vloer pffffff dat doe ik dan morgen toch maar denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Blauw Ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik meld me af. Weer een nuchtere goede dag. Rosa gewoon meedoen. Ik ga naar bed. Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 ja he mai, blauw en dan liefst nog buik en kop, samen dat werkt pas. LFL dat vergeet ik nooit meer dat die handen de kop konden stoppen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Lieve Smik, toen ik hier kwam was ik nog niet somber. Maar maakt niet uit. Ik hou het nog steeds droog en daar gaat het mij om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hoi allemaal, Ik heb het 1 en ander gelezen. En dan is het meteen al weer zo`n 21.30 uur. Reageren heeft dan geen zin meer en ben toe aan bed tijd. dus bij deze truste allen:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden