Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 vergeef m'n schrijffouten....zit nog in de laptop-wen-fase Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Ik ben ook een coladrinker. Alleen de echte. En verder ben ik ook gek op thee. Ook lekker - voor als je niet te zoet wilt - zijn de frisjes van Appie. Frisse fruitdrank heet dat, granberry-rode vruchten ... hmmmm. Of Schweppes Citron. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 hihi, ik heb uit pure frustratie een fles tonic gekocht...dat lusten ze niet hier, dus die is helemaal voor mij alleen... zij doen het maar met een pak sap en limo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 VM; Er komt maar Ć©Ć©n merk cola bij mij in huis, de echte. En als het gedronken wordt, dan is het ijskoud. Het liefst zou ik kleine flesjes drinken, maar dat is nogal een kostbaar iets. Dus ik houd het bij de anderhalf liter flessen. En dat is al duur zat. Er zitten ook voordelen aan vroeg oma worden, Lenie. Je maakt het kleinkind nog bewust mee, kunt er nog mee over sloten springen, nog helder mee spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: acer@jootje, niet miranda van het dagpact afgooien hoor, zij wil ook graag meedoen, ;DDagpact Albert Lytse Sandra rip Queenie Acer miranda jootjequote> Excuses Miranda, dat was niet de bedoeling natuurlijk.En bedankt Acer voor het herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: MupkeIk ben ook een coladrinker. Alleen de echte. En verder ben ik ook gek op thee. Ook lekker - voor als je niet te zoet wilt - zijn de frisjes van Appie. Frisse fruitdrank heet dat, granberry-rode vruchten ... hmmmm. Of Schweppes Citron.quote> Ja die schweppes citron ook, of gini, tonisteiner citron???Allez voor mij dan he, want ik hou toch ook niet van die al te zoete dingen.En ook al niet van warme dranken dus thee is ook al niks.Of het zou gekoelde thee zijn, bestaan er ook wel enkele lekkere van..Zie keus genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Madeleine....waar zie je me voor aan??...slootje springen?? haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 wijffie je wilt niet weten hoe ik me nu voel..het liefst ren ik nu naar de winkel. gelukkig is m'n geld op. nou ja... ga maar even piepers jassen ( bezigheidstherapie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Originally posted by: wijfieHĆ« Jootje, nu heb je mij er afgegooid, foei toch, je eigen maatje Lenie, de beslissing is nu dus genomen, kan me voorstellen dat je helemaal even van de kaart bent zeg, het is nogal niet wat, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer een beetje spannend, pfff zeg...quote> Sorry wijfie, haha. Ben de weg een beetje kwijt.Had niet gezien dat jij je er later nog op had gezet.Ik maak het goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Dagpact Albert Lytse Sandra rip Queenie Acer miranda jootje WIJFIE Met extra hoofdletters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Lenie, mocht je vanavond samen een rondje hondje willen doen (of gewoon wandelen) om van je af te praten, roep je dan? Wel hard roepen, soms hang ik voor de tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 hahaha, ik weet het nr nu he?? nee mop, ik ga weg straks...andere keer heel graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Lenie, gefeliciteerd meis. en misschien wil Bol wel een extra mutsje breien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Jane!!! hou op met me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 @ Lenie: nu dus duidelijkheid! Wat zal je het moeilijk hebben om je er niet mee te bemoeien! Goed dat ze het huis uit gaan, want dan zit je er niet steeds met je neus bovenop. Als je niet gaat slootje springen, ga je dan breien, of haken? Veel sterkte ermee! @ Ietje: goed dat je eerlijk bent geweest. Ik ben ook tegen mijn man eerlijk geweest, maar toen het niet anders meer kon. Ze zien veel meer dan je denkt! Ook bij mijn therapie had ik hem eerst totaal niet betrokken. Geen wonder dat hij ook geen idee had wat er speelde, en hoe ik mijn best deed. Je hoeft natuurlijk niet alles te delen, maar een bepaalde mate van kennis kan voor jullie beiden heel goed werken. Ik hoop dat je er uit zult komen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Lytseke, hoe is het met de griep daar? Al wat beter? Want dat zal ook wel weer invloed hebben op je algemene conditie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 haha Lytse, nee ik ben niet zo'n crea bea. ik ga het eerst maar eens allemaal tot me dor laten dringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 gelukkig zijn daar die 9 maanden voor he en dan ben jij niet eens de moeder die haar leven wordt nooit meer hetzelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 nops. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 maar voor die grootouders ook niet se Jane, dat heb ik hier gemerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 oh..aub op FB er het niet over hebben ( nog) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 @ VM: de griep is gelukkig op zijn retour. Ik ben nog wel slapjes, maar dat wordt gelukkig per dag beter. En ja, natuurlijk geen therapie gehad e.d. dus dan weet je het wel. @ Lenie: pleegzoon is vorig jaar, min of meer onder druk gezet, getrouwd in zijn eigen land. Hij is onlangs een tijdje stiekem teruggekeerd om zaken te regelen en nu hoorde ik dat zijn vrouw zwanger is. Hij is Frankrijk, werkloos, vooruitzichten nihil en zij in Afrika, net van school, werkzoekend enz. Ik hoorde dat gisteren en weet ook niet hoe ik me hun toekomst voor moet stellen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Veel beterschap dan Lytse.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 VM: hoe kijkt je zoon terug op zijn week skiƫn? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2013 Was een grote stap Lytse. Jaren van tevoren zei ie van ik wil niet en ik ga niet etc... Maar uiteindelijk is em dus toch geweest. Hij vond het ontzettend leuk. Hij kwam "groter" terug ook. Hij had zelfs diploma van netste kamer en beste skier bij. Dus geweldig.. Andere kant, mama moet weer meer en meer los laten, hij wordt groot. Bedankt voor vragen want was wel een gedoetje zo; in mijn hoofd ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden