Spring naar bijdragen

2-2-13 zaterdag


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

VM; Er komt maar Ć©Ć©n merk cola bij mij in huis, de echte. En als het gedronken wordt, dan is het ijskoud. Het liefst zou ik kleine flesjes drinken, maar dat is nogal een kostbaar iets. Dus ik houd het bij de anderhalf liter flessen. :) En dat is al duur zat.

Er zitten ook voordelen aan vroeg oma worden, Lenie. Je maakt het kleinkind nog bewust mee, kunt er nog mee over sloten springen, nog helder mee spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: acer
@jootje, niet miranda van het dagpact afgooien hoor, zij wil ook graag meedoen, ;D

Dagpact

Albert
Lytse
Sandra
rip Queenie
Acer
miranda
jootje

quote>


Excuses Miranda, dat was niet de bedoeling natuurlijk.
En bedankt Acer voor het herstel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Ik ben ook een coladrinker. Alleen de echte. :P
En verder ben ik ook gek op thee. Ook lekker - voor als je niet te zoet wilt - zijn de frisjes van Appie. Frisse fruitdrank heet dat, granberry-rode vruchten ... hmmmm. Of Schweppes Citron.quote>


Ja die schweppes citron ook, of gini, tonisteiner citron???
Allez voor mij dan he, want ik hou toch ook niet van die al te zoete dingen.
En ook al niet van warme dranken dus thee is ook al niks.
Of het zou gekoelde thee zijn, bestaan er ook wel enkele lekkere van..

Zie keus genoeg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie
HĆ« Jootje, nu heb je mij er afgegooid, foei toch, je eigen maatje :P

Lenie, de beslissing is nu dus genomen, kan me voorstellen dat je helemaal even van de kaart bent zeg, het is nogal niet wat, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer een beetje spannend, pfff zeg...

quote>


Sorry wijfie, haha. Ben de weg een beetje kwijt.
Had niet gezien dat jij je er later nog op had gezet.
Ik maak het goed hoor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lenie: nu dus duidelijkheid! Wat zal je het moeilijk hebben om je er niet mee te bemoeien! Goed dat ze het huis uit gaan, want dan zit je er niet steeds met je neus bovenop. Als je niet gaat slootje springen, ga je dan breien, of haken?

Veel sterkte ermee!

@ Ietje: goed dat je eerlijk bent geweest. Ik ben ook tegen mijn man eerlijk geweest, maar toen het niet anders meer kon. Ze zien veel meer dan je denkt! Ook bij mijn therapie had ik hem eerst totaal niet betrokken. Geen wonder dat hij ook geen idee had wat er speelde, en hoe ik mijn best deed. Je hoeft natuurlijk niet alles te delen, maar een bepaalde mate van kennis kan voor jullie beiden heel goed werken.

Ik hoop dat je er uit zult komen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ VM: de griep is gelukkig op zijn retour. Ik ben nog wel slapjes, maar dat wordt gelukkig per dag beter. En ja, natuurlijk geen therapie gehad e.d. dus dan weet je het wel.:(

@ Lenie: pleegzoon is vorig jaar, min of meer onder druk gezet, getrouwd in zijn eigen land.

Hij is onlangs een tijdje stiekem teruggekeerd om zaken te regelen en nu hoorde ik dat zijn vrouw zwanger is. Hij is Frankrijk, werkloos, vooruitzichten nihil en zij in Afrika, net van school, werkzoekend enz. Ik hoorde dat gisteren en weet ook niet hoe ik me hun toekomst voor moet stellen!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een grote stap Lytse.

Jaren van tevoren zei ie van ik wil niet en ik ga niet etc...

Maar uiteindelijk is em dus toch geweest.

Hij vond het ontzettend leuk.

Hij kwam "groter" terug ook.

Hij had zelfs diploma van netste kamer en beste skier bij.

Dus geweldig..

Andere kant, mama moet weer meer en meer los laten, hij wordt groot.

Bedankt voor vragen want was wel een gedoetje zo; in mijn hoofd ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...