Spring naar bijdragen

2-2-13 zaterdag


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lekker he Madeleine, je zal het nodig gehad hebben.

ik ben net terug van m'n wandeling...heerlijk zo in het zonnetje..maar evengoed wel frisjes hoor..m'n tenen

rammelen los in m'n schoenen.:D

eerst even een warm bakkie koffie en dan zal ik zoonlief eens wakker stofzuigen haha.

s'nachts de man overdag ook!:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap Dune en Madeleine!

Heerlijk he, dat uitslapen Madeleine. Dan begint je dag al goed!

Je gaat goed lees ik, top!

Heerlijk die snert, Mark, hier staat ook een pan op!

Ik ga net al Mupke maar over tot actie, onder de douche en dan shoppen, heb dringend nieuwe kleren nodig, en eigenlijk moeten m'n krullen er ook van af. Ik zie er nu woest uit, met al dat haar, zeker in de wind, hahaha!

Lenie :heart: zo denk ik er ook over!! Hier nog zo één die weer eens overdag in zijn bed ligt...Nou werkt hij tot 's avonds laat, dus enigszins uitslapen mag...

Prettige dag allen en tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weer een overval door trek,...

denk aan drinken, roes... lekker zin in,...

en toch weet ik,

vertrouw ik erop dat de baclo mij zal weerhouden...

want als ik dénk aan een slok in mijn mond,... is dat niet iets aantrekkelijks..

blijf me verbazen over mijn denkgang...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij ook goedemorgen, en inmiddels bijgelezen.

Het heeft hier ook een beetje gesneeuwd.

@ Jootje: goed dat je jezelf weer op het dagpact hebt gezet. Het weekend is soms moeilijker dan door de week.

@ Kameo: geen tijd gehad voor de ochtendkoffie? Prettig weekend gewenst in ieder geval.

@ Dune: vind je het moeilijk als die puppies naar hun nieuwe huis gaan?

Beterschap voor de mensen met keelpijn e.d. Ik begin gelukkig weer op te knappen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie, het is heerlijk weer om te wandelen! Althans, hier is het heerlijk weer om te wandelen. Klein is het land, groot zijn de weerverschillen.

Dune, Baclofen zal toch niet alleen de trek weerstaan? Misschien is het handig om een gesprek met jezelf aan te gaan? Waarom wil je drinken? Wat lost het drinken op? Vooral handig om te bedenken hoe groot de kater is en of je dat er voor over hebt?

Nancy, Fijne dag! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier heb ik ook zo'n heerlijke ochtend. De zon schijnt en de vogels fluiten. Vorig jaar hebben 2 tortelduiven een nest gehad in een boom vlak voor ons balkon. We konden het nest zien en kijken hoe de kleintjes (2 stuks) groter werden.

Achteraf in de herfst heb ik 4 tortelduiven in de boom gezien. De (grote) kleintjes duidelijk op bezoek bij ouders. Ze accepteerden elkaar in de boom. Sterker nog: er leek heel veel belangstelling voor elkaar te zijn. Leuk. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: sammy

Het was te voorspellen.Je wilt drinken, dus doe je het. Een alcoholist wil meer .Geen drank in huis hebben is misschien de beste optie.
En je had de open fles door de goodsteen moeten kieperen In plaats van in jezelf.quote>


En hoe is het met jou Sammy. lukt het jou wel om droog te blijven?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, sterkte!

Nou nou, het moet bij mij niet gekker worden. Was bezig met mijn handen en voeten verzorgen. Voeten klaar, dus nagellakremover gehaald voor de handen en opnieuw lakken. En uit een reflex pak ik het flesje nagellakremover om een slok van mijn drinken te nemen?! :$

Het zit er nog steeds ingebakken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, ik heb ook geen alchol in huis. Juist omdat ik dan van mezelf weet dat ik 1001 redenen heb om zo'n fles open te maken en leeg te drinken. Vaak ga ik daarna door met opnieuw halen omdat de rem dan totaal verwijderd is. En achteraf spijt en 7 dagen bezig om me - zonder alcohol - weer prettig en blij te voelen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal,

Madeleine, in dat spul zit toch ook alcohol? Weg dr mee dus! :D

Ik heb mezelf ook weer eens flink onder de loep genomen en besloten dat ik helemaal weer ga stoppen. Ben met ingang van de nieuwe maand begonnen. Ik zet geen stopdatum neer want dat werkt voor mij (nog) niet.

Als ik een maand droog heb gestaan dan meld ik dat op ADB en dan zien hoe ik het langer vol ga houden. Hoop dat het na die maand makkelijker gaat, zoals ik hier vaak lees. Ben ook geen hulpvrager en gewend om mijn eigen bonen te doppen.

Dat zal ik moeten leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...