AlbertRemmo Geplaatst 8 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 en nou ga `k lèggen;) tot morgenvroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 akelei. sukses met je stoppen met roken!! goed van je zet door ik ben ook rookverslaafd geweest maar ben er nu 12 jaar af!! wat ik kan kan jij ook liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Goedenavond, Als ze de OZB met 82% kunnen verhogen zal die ook wel niet zo heel hoog geweest zijn. Dat is dan weer wat ik denk. Ik vind de OZB eigenlijk helemaal niet hoog. Ik betaal hier 276 euro voor een heel jaar. Dat is toch geen geld dat daar de wegen van schoongemaakt kunnen worden en het gras gemaaid en dat elke avond de straatlantarens gewoon aan gaan. En de plantsoenen netjes onderhouden en de hele reutemeteut. En waar zou trouwens de dierenambulance van betaald worden? Als we ons land een beetje netjes willen houden dan moet er nou eenmaal betaald worden. Wat dat betreft ben ik een groot voorstander van belastingverhoging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Zo mijn internet doet het. Twee weken zonder was wel even goed voor mij. Zo kom je even helemaal tot jezelf. Net zoals 20 jaar geleden, heerlijk. Maar gelijk al weer in de val gelopen en zit ik al weer vol te melen en te frummen. Gevaarlijk spul dat WWW. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 @ AR: waarschijnlijk ben je al uitgelogd, maar welterusten en sterkte met je laatste dag. Zondag mag je van mij uitslapen hoor! De hondjes zijn bij W. dus daarvoor hoef je niet vroeg op! @ Jaap: hoe is het nu met de problemen in je huis? Zijn ze inmiddels opgelost? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Het enige probleem hier dat nog in mijn huis zit ben ik zelf. Maar ook daar wordt aan gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Wat is ozb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Onroerende Zaak Belasting? Even naar Pauw en Witteman. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Ow, dan betaal ik meer dan Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 OZB is wat ze in belgië de onroerende heffing noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Dan heb je of een duurder huis of is Nederland op dit vlak toch een belastingparadijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Goedenavond allen te saam! Hoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Rustig Madeleine, zowel op het forum, na elven pas blz 6, als in de buurt waar ik nu woon. Buiten hoor ik niets meer. Waar ik eerder woonde was er altijd rumoer op straat en auto's enzo. Dat is even wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Ik woon in een vrij dure stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Originally posted by: JaapHet enige probleem hier dat nog in mijn huis zit ben ik zelf.Maar ook daar wordt aan gewerkt.quote> :$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Ik ben wel tevreden in België. Mijn belastingen zijn zeer hoog, maar ik had de laatste jaren een sociaal vangnet (comfortabele ziekteuitkering). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Dat lijkt me even wennen, Jaap. Want ook aan rumoer wen je. Ik tenminste wel. Ik woon boven een kroeg of eigenlijk boven twee kroegen en op het plein is altijd wel iets van rumoer. En daar ben ik zo aan gewend geraakt, dat ik het eigenlijk alleen nog hoor wanneer er een soort van ruzie gaande is. Dat pik je er op de één of andere manier dan uit. Visite zit hier alleen op het puntje van hun stoel, omdat ze het niet gewend zijn, en vragen mij dan vaak hoe ik hier kan wonen. Nou ja, ik hoor het niet. Nu zat ik net even op te letten, maar het is muisstil op het plein. Het zal iedereen wel te koud zijn buiten. Ik heb het ook koud, dus ik ga nog een kop thee drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Dan heb je je geld er weer uit Jen. Maar goed uiteindelijk gaat het er om of je je leven een beetje leuk kan inrichten en ik heb dat jaren met heel weinig geld kunnen doen en ook met genoeg. Nog een klein dingetje ik ben vanochtend over de ijzel uitgegleden, dus past morgen op, misschien vriest het wel weer. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Hoewel toen de deurwaarder op de stoep stond was de lol er wel een beetje af. Maar zette me ook aan het denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Vanavond naar het cafe geweest, bitter lemon gedronken en lekker nuchter gebleven...Zo kan het dus ook, en ik vind het zalig! Afmelden en tot morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 truste Gunn en andere frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Nog even terug om me af te melden. @ Acer: goed dat je een gezellige avond kunt hebben zonder drank! @ Gunn: nog steeds droog. Ben je er al aan gewend dat je gezond bent? Jen en Jane: nog een plezierige voortzetting. Ik heb het ook weer droog gehouden. Welterusten allemaal, slaap lekker en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Dat geldt natuurlijk ook voor Spud! Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 Slaapwel slaapgaanders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden