Spring naar bijdragen

Maandag 11 februari 2013

Dune

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jen, wat top! :present:

Ik voel me vandaag zo goed en ga steeds meer twijfelen aan de diagnose van de psych.

Ik ben vandaag naar de ene drogist gegaan en heb foundation gehaald. Om de juiste kleur te kunnen bepalen, heb ik een medewerker gevraagd mij te helpen. We hebben een heel gesprek gehad en daarna nog een heel gesprek met de andere medewerker, die ik beiden niet kende. Ze wilde me een bepaalde losse poeder aansmeren van 18 euro. Maar de poeder die ik wilde hadden ze niet, dus daarna nog naar een andere drogist en 13 euro bespaard (want de poeder die ik wilde was 13 euro goedkoper) en weer een super leuk gesprek. Daarna moest ik nog naar de supermarkt om cola te halen, wat dit keer in de reclame was :P. Super leuk gesprek gehad met de kassière. Al met al bedacht ik me, na het avondeten, dat ik nog even mijn prijs wilde incasseren van de loterij bij de winkel en dan gelijk nieuwe loten kon meenemen, daar naartoe, zelf nummers uitgekozen en weer een leuk gesprek. Zou er iets in mijn uitstraling zijn dat ik makkelijker aanspreekbaar ben? Of dat ik nu überhaupt aanspreekbaar ben?

Het enige wat ik vandaag niet heb volgehouden was stoppen met roken. Fail. Maar ik had ook sigaretten in huis, dan wordt het al moeilijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorheen zijn er veel dingen tegen me gezegd, hier op het forum, waar ik echt niets van snapte. Sinds een paar dagen komen er flitsen terug van dingen die tegen mij zijn gezegd en die ik nu opeens snap. Dingen waar ik nu anders tegenaan kijk. Ik heb ook het idee dat ik nu pas aan het groeien ben. Niet in ego, maar als mens. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen en om er geen lang verhaal van te maken, laat ik het hier maar bij. :P

Jane, ik denk inderdaad dat, dat het beste is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

m'n jongens wilde geen witlof schotel eten..... nou ja dan eet je niet.

ik heb de helft naar m'n buuf gebracht... hoor ik dus dat ze al 2 dagen niet gegeten heeft!!!

ik ben een beetje boos nu

beetje maar hoor.

bij deze... krijgt m'n buuf eten van mij ( ik hou altijd wel wat over)

oh gototgot, ik kan hier heel slecht tegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen en Madeleine: wat fijn dat jullie alle twee zo'n goede ervaring hebben gehad vandaag!

@ Lenie: het is toch verschrikkelijk dat je buurvrouw al twee dagen niet gegeten heeft! Ik zou er ook niet tegen kunnen. Inderdaad: je kunt altijd wel een prakje overhouden voor haar.

Als je in de buurt woonde deden we het samen!

Ik heb trouwens kans gezien om nog niet in mijn kamer bezig te gaan. Ik had zoveel andere klussen dat ik bezig ben geweest zonder daar aan toe te komen. Doet me denken aan het studeren van vroeger. Uitstelgedrag!

@ Jopie: wat een grote stap, je laatste kind de deur uit. Geniet van je vakantie in Denemarken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ei, Johan! Hou 'ns op! Schriftuurplaatsen opdissen zijn nog altijd mijn specialité! ;)

Maar even au serieux; foei Lenie, twee dagen niet gegeten?! Zit dat lieve mens in een schuldsanering of zo? En zelfs dan moet dat zo afgestemd zijn op je budget dat je in je basale levensonderhoud kunt voorzien (vaste lasten, eten, etc.). Niet dat 't mij wat aangaat, maar in mijn tijd bij de Voedselbank heb ik menig deerniswekkende verhaal gehoord over schulden, te weinig eten hebben en uithuiszetting. Toch ongelovelijk dat zoiets kan in ons landje!

Goed, de boodschappen zijn weer binnen. Ff opbergen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond

Weer even hier

Hectische dagen weer

Met saamhorigheid hoog in het vaandel

Een hond, die niemand meer wou

Bij de nieuwe buurman, na een uur

al weg gelopen

De hele buurt Yn't spier

Alles op alles

Maar na dik 24 uur

Is ze hier

Dankbaar

Lijkt het

We zullen afwachten

Dit is een zaak van tijd

Liefde en geduld....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...