truitje Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 super Jen wees blij met je vooruitgang liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Jen, wat top! Ik voel me vandaag zo goed en ga steeds meer twijfelen aan de diagnose van de psych. Ik ben vandaag naar de ene drogist gegaan en heb foundation gehaald. Om de juiste kleur te kunnen bepalen, heb ik een medewerker gevraagd mij te helpen. We hebben een heel gesprek gehad en daarna nog een heel gesprek met de andere medewerker, die ik beiden niet kende. Ze wilde me een bepaalde losse poeder aansmeren van 18 euro. Maar de poeder die ik wilde hadden ze niet, dus daarna nog naar een andere drogist en 13 euro bespaard (want de poeder die ik wilde was 13 euro goedkoper) en weer een super leuk gesprek. Daarna moest ik nog naar de supermarkt om cola te halen, wat dit keer in de reclame was . Super leuk gesprek gehad met de kassière. Al met al bedacht ik me, na het avondeten, dat ik nog even mijn prijs wilde incasseren van de loterij bij de winkel en dan gelijk nieuwe loten kon meenemen, daar naartoe, zelf nummers uitgekozen en weer een leuk gesprek. Zou er iets in mijn uitstraling zijn dat ik makkelijker aanspreekbaar ben? Of dat ik nu überhaupt aanspreekbaar ben? Het enige wat ik vandaag niet heb volgehouden was stoppen met roken. Fail. Maar ik had ook sigaretten in huis, dan wordt het al moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Dat klinkt inderdaad niet als wat ik las bij "ontwijkende persoonlijkheid". Tof dat je ook zo'n goed dag had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Madeleine ik denk dat je gewoon een steviger en positiever persoon uitstraalt nu. Bij een psych ben je ook zelden op je best he. Maar zonder drank komt er steeds meer de echte madeleine tevoorschijn. Geniet ervan en laat de labels maar even los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Top Madeleine, je straalt waarschijnlijk openheid (toenaderbaar). Ga zo door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Voorheen zijn er veel dingen tegen me gezegd, hier op het forum, waar ik echt niets van snapte. Sinds een paar dagen komen er flitsen terug van dingen die tegen mij zijn gezegd en die ik nu opeens snap. Dingen waar ik nu anders tegenaan kijk. Ik heb ook het idee dat ik nu pas aan het groeien ben. Niet in ego, maar als mens. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen en om er geen lang verhaal van te maken, laat ik het hier maar bij. Jane, ik denk inderdaad dat, dat het beste is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 m'n jongens wilde geen witlof schotel eten..... nou ja dan eet je niet. ik heb de helft naar m'n buuf gebracht... hoor ik dus dat ze al 2 dagen niet gegeten heeft!!! ik ben een beetje boos nu beetje maar hoor. bij deze... krijgt m'n buuf eten van mij ( ik hou altijd wel wat over) oh gototgot, ik kan hier heel slecht tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Jen en Madeleine: wat fijn dat jullie alle twee zo'n goede ervaring hebben gehad vandaag! @ Lenie: het is toch verschrikkelijk dat je buurvrouw al twee dagen niet gegeten heeft! Ik zou er ook niet tegen kunnen. Inderdaad: je kunt altijd wel een prakje overhouden voor haar. Als je in de buurt woonde deden we het samen! Ik heb trouwens kans gezien om nog niet in mijn kamer bezig te gaan. Ik had zoveel andere klussen dat ik bezig ben geweest zonder daar aan toe te komen. Doet me denken aan het studeren van vroeger. Uitstelgedrag! @ Jopie: wat een grote stap, je laatste kind de deur uit. Geniet van je vakantie in Denemarken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Iedereen doet weer wat anders, dus tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik zie dat Krekel in de gang staat. Ben je weer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Oh Krekel weer weg, Rosa ook. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ei, Johan! Hou 'ns op! Schriftuurplaatsen opdissen zijn nog altijd mijn specialité! Maar even au serieux; foei Lenie, twee dagen niet gegeten?! Zit dat lieve mens in een schuldsanering of zo? En zelfs dan moet dat zo afgestemd zijn op je budget dat je in je basale levensonderhoud kunt voorzien (vaste lasten, eten, etc.). Niet dat 't mij wat aangaat, maar in mijn tijd bij de Voedselbank heb ik menig deerniswekkende verhaal gehoord over schulden, te weinig eten hebben en uithuiszetting. Toch ongelovelijk dat zoiets kan in ons landje! Goed, de boodschappen zijn weer binnen. Ff opbergen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Broodjenuchter, maar had ik al gevloekt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Zo, ik ga weer mijn nest in. Meld me bij de dagpact nuchter af. Voor straks, iedereen slaaplekker. En morgen zonder kater op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 mis m'n vriendje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Niet dat ik weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 #+%€£#@ Mercy seat van nick cave vind ik leuker... Het beste weer allemaal. Ga weer een stukje uitloggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Daar log ik even voor in... Cave is de laatste jaren idd een bij elkaar geraapt zootje. Maar met the birthday party, bijvoorbeeld drunk on the popes blood, phoeh... best wel authentiek.... Haha.... Johan x Ben weer weg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Van mijn kant niet, lieve Jopie. Fijne vakantie gewenst! God Rejse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik zal toch niet de enige zijn die vind dat Hans Teeuwen en Nick Cave érg op elkaar lijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 He jopie, goeie reis! Komt wel goed, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik voel me helemaal opgelaten. Wel positief hoor, maar hoe moet ik nu opslomen? 'k Zit nog barstensvol energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 goedenavond! Jen ik lees net alleen jou laatste bericht! Klinkt lekker meis!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Goeienavond Weer even hier Hectische dagen weer Met saamhorigheid hoog in het vaandel Een hond, die niemand meer wou Bij de nieuwe buurman, na een uur al weg gelopen De hele buurt Yn't spier Alles op alles Maar na dik 24 uur Is ze hier Dankbaar Lijkt het We zullen afwachten Dit is een zaak van tijd Liefde en geduld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Dag Dune, ik had vandaag een succesdag Hoe is 't met u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden