haddock Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 He, en Leine, via stiekeme info uit de kroeg in 'n belendend stadje hoorde ik dat ik als stiefvader ook wel door de bocht kon, om het maar eens te understaten. Nou, goeie koes, lijsters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 wat betekent scheeltje overigens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 dubbel gepost (scheel is dubbel zien) zo en na deze wijze woorden slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 zijn we het weer eens he zoon;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Nuchter, en maar weer afmelden! Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Drugged was heftig. Foei oei oei! Super Amerikaans, maar niet geënsceneerd! Vooral die ontwennings verschijnselen. Écht, als ik er zó erg aan toe was, had ik toch echt al eerder medische hulp gezocht! Maar hoe is 't dan toch mogelijk dat ik nagenoeg nergens last van had toen ik stopte? Van tien tot twaalf halve liters per dag (toch ook niet gering!) naar niets van de een op de andere dag. Zonder Librium of andere hulpmiddelen. En ik ben maar een schamel karkas. 't lichaam is een raar ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Smik, las jouw week en durfde nog even niet te liken. .Dus niet gedaan. Drugged staat op de schijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Zou dat, Gunn, "Vrede" kunnen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik voel me best wel betrokken Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Gunn, hier precies eender, vanuit en vergelijkbaar rantsoen. Gewoon gestopt zonder verdere polonaise aan m'n lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Originally posted by: marjoZou dat, Gunn,"Vrede"kunnen zijn?quote> Sorry, Marjo, ik volg je even niet. Bedoel je, omdat ik een gevoel van tevredenheid heb aangekweekt, ik minder last van angst en minderwaardigheids gevoel heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ja, dat weet ik Jen Dat andere ken ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ja, zoiets Gunn Los van angst Op zo'n moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Vervreemding is angstaanjagend Ja ik ken dat ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik kan het niet meer volgen, zal wel iets gemist hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 @Marjo, Je had me moeten zien de week voor m'n uitslag van de bloed test en echografie. Ik bestierf 't werkelijk! Cirrose, alvleesklierkanker, oesofageale varices, ontstoken galblaas, 't spookte allemaal door m'n hoofd! Gekmakend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik ben eigenlijk alleen bang voor dementie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Smikkie, ik voel me goed Ik proef Ik zie In managementtermen zou men dat helicopterview kunnen noemen Daar ben ik inmiddels wars van (termen) Maar het komt dichbij Tegenwoordig vis ik Althans, loop mee en weg, een eindje alleen Ondertussen jut ik Vind mooie dingen Het blijft passen en meten Maar ik doe het met en lach Soms vang ik bot Meestal leven Altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 goedenavond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Originally posted by: DylanGunn, hier precies eender, vanuit en vergelijkbaar rantsoen. Gewoon gestopt zonder verdere polonaise aan m'n lijf.quote> Heel goed. En ook alweer een tijdje zo te zien. Idioot, niet? Je weet dat je vroeg of laat een keer moet stoppen. En hoelanger je 't uitstelt, des angstiger je wordt voor de mogelijke gevolgen, hoemeer je gaat drinken, etc. 't is zo'n klassieker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Dat kan ik me voorstellen Jen Gekmakend En bang voor dementie (Korsakov?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Goedenavond, Urine- uhm, Irunalone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Korsakov ja. Levercirrose jaagt me minder angst aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ja, dat ga ik doen idd Grappig hoe dingen lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Jen, deze is voor jou. http://www.rkk.nl/kruispunt/ar...il_objectID694803.html Laat 't een les zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden