haddock Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hallo en doeoeg, op me werruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ja Lenie, ik heb dit nog niet gehad. Kan heel makkelijk mensen zien drinken, het zelf ook inschenken voor hun, maar als je een alci ziet drinken weet je hoe die zich voelt bij de eerste tweede of derde slok. Die kick die je dan in je maag voelt. Dat gevoel daar had ik even behoefte aan. Nou lieve Akkie, ik schrok wel even. Dacht dat dat na ruim 3 jaar toch wat minder was, maar ik heb dan ook nog nooit zo'n docu gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Dag Marika. Gaat het nu beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ach lieve Marika, je bent door dit bericht al een heel eind verder dan sommige anderen hier die het nog niet durven te zeggen. Welkom terug meid, we gaan er voor hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hoi Marika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 voor joops, en dan stop ik ermee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Marika, ik heb ook niet altijd op de juiste manier gereageerd op jou. Dank zij een tip van iemand... Misschien zijn we nog veel meer hetzelfde als we denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Sorry dat ik het vraag Marika, maar in alle eerlijkheid, Is dat echt zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Mijn ervaringen zijn soortgelijk, Marika. En ik weet nu: je kan altijd opnieuw beginnen. Sorry voor het cliché. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hoeft niet als je niet wilt he Marika, maar misschien helpt het wel om erover te praten? Hoe dat het dan zover kwam dat je gedwongen werd opgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Nee Marika, ik vond je eerder intrigerend. En geloof me: ik heb erger uitgespookt. Wat ik in dronken buien op fora heb afgescholden, dat wil je niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ok, en toen ? Gelukkig dan hebben ze je op tijd gevonden... (allez, gelukkig vind ik dan, weet niet of jij dat zo vind) en nog ps. idd, heb je dan een plan nu? Hoe verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hoi Marika, Ik denk dat je maar één iemand voor de gek gehouden hebt en dat is jezelf. Dat moet je vele malen erger vinden, dan anderen voor de gek houden. Vooral wij, die allen gedronken hebben, hebben mensen voor de gek gehouden. Dat hoort ook bij alcoholisme. Kunnen wij daar dan een oordeel over vellen? Je kunt nu beginnen eerlijk tegenover jezelf te zijn. Dat is het beste wat je kunt doen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Poeh das niet mis Marika om glas te slikken. Ik denk, maar dat is mijn mening, is om eerst een beetje tot rust te komen, en niet teveel te eisen van jezelf, als alleen niet meer drinken, daar heb je je handen al aan vol. Over een paar dagen zie je het hoogstwaarschijnlijk heel anders, het moet weer langzaam opgebouwd worden. En schuldgevoelens, probeer dat van je af te zetten, je doet daarmee jezelf echt veel geweld aan en dat is niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Dat is nauwelijks een compliment voor mij te noemen Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Ik denk dat ik het aanrecht toch maar tot morgen laat. Morgen ochtend vroeg op en boterhammetjes smeren enzo... slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Al mooi dat je toegeeft dat je gedronken hebt! En je schrijft : wanneer niet? Dat hangt dan weer van jezelf af...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 trusten Vlaamse Dyrne, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Originally posted by: kunsieAl mooi dat je toegeeft dat je gedronken hebt!En je schrijft : wanneer niet?Dat hangt dan weer van jezelf af......................quote> Wat een wijsheid hé? Heb ik ook gewoon allemaal geleerd op dit forum hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Zo heeft niet ieder huisje zijn kruisje, Marika. Dit is een foute man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hier af en toe een glaasje oort... gadverdamme. Maar ja het moet natuurlijk ook niet lekker zijn, want dan ga ik door, haaa Verder deze week pammetjes ontdekt... en k al *)%^ 12 jaar paroxetine slikken. Benzo is relaxed, deperssie weg geen dwanggedachten en jk verzet me daar eeb werk... echt een week in een dag. Én... vroeg op zonder kater, met energie... Jammer dar het dan weer addictiefis. Aan de andere kant was het ook wel flippen als de seroxat o of te weinig was... Hmmmm overpeinzingen. Gelukkig is mijn lieve vrouw weer terug van een maand indonesië, nog ee paar dagen behasa aanhoren en dan is alles weer normaal! Pam,pam,pam.... *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Hou je van hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 @ sieraad... Pammetjes zijn (soms) heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 maar niet in combi met alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2013 Trusten mensen, ik ga zo naar bed. De docu over drugged was aangrijpend en eng, maar wel goed om weer eens met m'n neus op de feiten gedrukt te worden. Nooit meer drinken want wat is dit rottroep zeg. Tôt morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden