Spring naar bijdragen

maandag 18 februari 2013


rip Queenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Lenie, ik heb dit nog niet gehad. Kan heel makkelijk mensen zien drinken, het zelf ook inschenken voor hun, maar als je een alci ziet drinken weet je hoe die zich voelt bij de eerste tweede of derde slok. Die kick die je dan in je maag voelt. Dat gevoel daar had ik even behoefte aan.

Nou lieve Akkie, ik schrok wel even. Dacht dat dat na ruim 3 jaar toch wat minder was, maar ik heb dan ook nog nooit zo'n docu gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marika,

Ik denk dat je maar één iemand voor de gek gehouden hebt en dat is jezelf.

Dat moet je vele malen erger vinden, dan anderen voor de gek houden.

Vooral wij, die allen gedronken hebben, hebben mensen voor de gek gehouden.

Dat hoort ook bij alcoholisme.

Kunnen wij daar dan een oordeel over vellen?

Je kunt nu beginnen eerlijk tegenover jezelf te zijn.

Dat is het beste wat je kunt doen:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh das niet mis Marika om glas te slikken. Ik denk, maar dat is mijn mening, is om eerst een beetje tot rust te komen, en niet teveel te eisen van jezelf, als alleen niet meer drinken, daar heb je je handen al aan vol. Over een paar dagen zie je het hoogstwaarschijnlijk heel anders, het moet weer langzaam opgebouwd worden. En schuldgevoelens, probeer dat van je af te zetten, je doet daarmee jezelf echt veel geweld aan en dat is niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier af en toe een glaasje oort... gadverdamme. Maar ja het moet natuurlijk ook niet lekker zijn, want dan ga ik door, haaa

Verder deze week pammetjes ontdekt... en k al *)%^ 12 jaar paroxetine slikken. Benzo is relaxed, deperssie weg geen dwanggedachten en jk verzet me daar eeb werk... echt een week in een dag. Én... vroeg op zonder kater, met energie...

Jammer dar het dan weer addictiefis. Aan de andere kant was het ook wel flippen als de seroxat o of te weinig was...

Hmmmm overpeinzingen.

Gelukkig is mijn lieve vrouw weer terug van een maand indonesië, nog ee paar dagen behasa aanhoren en dan is alles weer normaal!

Pam,pam,pam.... *_*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...