igor Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 queenie :present::present::present::present::present:een bosje voor je 1e maand droog. super hoor nou vooruit een dubbel bosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 nou aicha laat ze een poepie ruiken en laat ze zien dat je het wel redt zonder opname, dat het met alleen ambulante zorg ook kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Ja, Mark ondanks mijn drankperiodes heb ik alles inclusief mij zelf wel verwaarloosd. Maar nooit is mijn hond daar de dupe van geworden. Hij is uiteindelijk altijd de reden waarom ik weer gestopt ben en dit keer ook wil blijven. Als ik niet goed meer voor hem zou kunnen zorgen dan had ik dat beestje dat ook niet gegund en had ik wel een andere goede eigenaar voor hem gezocht. Maar wij zijn zo gehecht aan elkaar dat ik het nu echt moet volhouden. Ook voor mijzelf natuurlijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Gaat je vast lukken Aicha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Igor, dat ben ik ook echt van plan. Ik laat me door hun er niet onder krijgen. Misschien is het wel goed dat ze zo reageren want ik ben te eigenwijs om hen gelijk te laten krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Mark, ik doe mijn uiterste best en ik hoop dat het jouw ook allemaal gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Ga ervan tussen even eten met de meiden. Misschien kom ik vanmorgen nog even buurten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Goeie morgen allemaal. Geen zonnetje hier vandaag het is grijs. R.Q. van harte met je eerste maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 A3 op het avondforum ben ik ook niet aanwezig. Het verward mijn geest en kan er ook weinig mee. Wat dat betreft begrijp ik je volkomen. Gelukkig is het met de ochtendploeg beter gesteld zullen we maar denken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Aicha wat voor 'n hond heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 A3 ik ben gisterenavond ook niet geweest. Heerlijk rustig naar bed gegaan joh. Heb ook maar besloten dat ik het voorlopig maar op de ochtenden houd, want dan heerst er een prettige sfeer, en daar houd ik wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Hottentottensoldaat, ik ben al geen haar beter. Kom net tot de ontdekking dat de was die ik maandag in de trommel had gedraaid er nog steeds in zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 A3 volkomen mee eens. Ik kom ook niet meer op de avond op het forum, herken je gevoel dan ook. Misschien dat ze eens een moderator actief moeten laten meelezen in de avond uren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Bolletje, ik heb een kruising herder. Hij komt uit het asiel en in zijn paspoort stond dat het een Mechelse herder was. Maar dat is niet zo. Het is een vuilnisbakje wat op een jonge Duitse herder lijkt die nog niet uitgegroeid is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Goedenmorgen allemaal:rose: Hier schijnt wel het zonnetje. Hottentottensoldaat ik moest zo lachen om je posting. Ik zag het al helemaal voor me: al je ondergoed en sokken in duizend stukjes. Aicha, heel veel succes. Fijn dat je zo'n goede band met je hond hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 DAGPACT Rip Queenie Albert Lytse miranda Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Rosa, hier de laatste dagen helemaal geen zon (scheelt dan wel weer dat al het stof in huis niet zo opvalt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Goedemorgen lieve ADB-ers, Daar ben ik weer eens. Ben een paar weken hier nauwelijks geweest.Kwam doordat ik met mijn gezondheid tobde. Maar ik ben naar de dokter geweest en gelukkig niets aan de hand. Ik heb er een maand mee rondgelopen. Kop in het zand. Bij de dokter en het is binnen enkele minuten duidelijk. Dom eigenlijk om zo lang rond te lopen met iets terwijl je je zorgen maakt. Maar ondanks al dit gedoe heb ik niet aan drank gedacht. Niets van: Ikheb een borrel nodig of zo. Daar ben ik dan wel weer blij mee.. Ja, het avondforum. Ik denk dat bij het ochtendforum allemaal mensen zijn die gewoon lekker nuchter zijn. Redelijk op tijd naar bed gaan en met een frisse kop weer op. En als ze al de dag ervoor eens gedronken hebben pakken ze 'smorgens de draad weer op. Zoiets. Ik kijk 's avonds nooit. Ik lees hier wel eens hoe het daar vaak aan toe gaat. En ik ben ook echteen ochtendmens. Nou hoe dan ook, fijn hier weer wat te zijn. Ik wens iedereen een heel fijne dag toe. Ik heb de rijst alweer opstaan en ga straks lekker koken. Ben een beetjeop de Ayurveda-toer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 DAGPACT Rip Queenie Albert Lytse miranda Rosa Acer Een hele mooie dag gewenst, en sterkte voor degene die dat nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Ja Aicha en ook een voordeel dat je dan niet ziet dat de ramen hoognodig gelapt moeten worden. Ai Hottentottensoldaat zover had ik nog niet nagedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Goed van je Hanneke! Ik ga er weer vandoor. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Fijn Hanneke dat alles goed is. Dus niet meer de kop in het zand steken hè? Knap dat ondanks je zorgen niet gedronken hebt. Hoop je vaker weer te zien:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Ik zie het al voor me Hottentottensoldaat, is niet handig zo zonder ondergoed. Nu ook geen sokken in de schoenen met dit koude weer? Ai Ai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 moggeuh, ja lekker bakkie zeg. rip Queenie gefeliciteerd he en Lytse mooi mens 9 maanden mooie tijd zegen dan al die maanden daarvoor ook al AdB gefeliciteerd hoor, daar zijn geen slingers voor alleen maar tralalala ;-) Mark succes joh, eindelijk he, hou je haaks en goeie inzet van je, zou nie iedereen kunnen. Die fouten van hen naast je neerleggen en voor jezelf gaan, that;s the spirit man !!! A3 jij ook alls goei, jah wij koffiemannen he ;-) Hnneke ik echt geen ochtend mens en dat heeft er denk ik nix mee te maken hoor, normaal ga ik wat makkelijker met avondmensen om, of zou dat alleen hier zijn ;-) Fijne dag nog en goeie morgen nog :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Ach Aicha jij ook succes hoor met jezelf en anders evt mt je hondje he en beetje mechelaar ziet er ook , zeker kwa grote, uit als nog niet volgroeide pup hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden