rip Queenie Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Goeiemorgen frummers, Lekker geslapen? Ook zo blij dat het bijna weekend is? Zo, de koffie is doorgelopen, we kunnen een bakkie doen. Dagpact ; rip Queenie Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Het is al februari maar het blijft verdomde kil geef mij maar een kanarie dan ben ik even stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 schandalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Ik ben al op een volgende aan het brouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 oh wat lag daar krom en rond in een hoekje op de grond gelig stralend na 't plezier weggeworpen na 't vertier wie ben ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Goeimorgen A3, ik heb er dan maar een raadseltje van gemaakt, om de hersens bij de koffie te amuseren; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Neeje, 't was een pingongpballetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Nog even en Yvonne is daar ik trek alvast mijn kleren klaar en vorm hier een welkomstkoor Yvonne, wij hebben je nodig hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 bb kwam vannacht nog langs, miranda. Je hebt hem net gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 een hele goede morgen!! Jennn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 slaap jij ooit wel dame?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 goede morgen Dagpact ; rip Queenie miranda Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Natuurlijk wel Duneke. Ik ben expert in hazeslaapjes. Alles goed met u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 goede morgen frummels. doe mij maar eens een grote mok koffie. Dieseltje laat je nog eens wat van je horen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Dagpact ; rip Queenie miranda Albert Lytse Tatum Goedemorgen iedereen. Tja, ik kan natuurlijk best tussen de weekpact en het weekendpact op de dagpact gaan staan. Zit wel een beetje in de lijn der verwachting De accountant is klaar. Vandaag een normale dag. Gelukkig. De controle is goed gegaan. Ik had niet anders verwacht. Maar je wordt er toch erg moe van. Alsof een klusser de hele week in je huis bezig is. Moet gebeuren, maar je bent toch blij als het af is. En dan die vermoeidheid. Overdag nam ik Ginseng thee. Dat werkt bij mij erg goed. Het maakt me snel, adequaat en alert. Maar 's-avonds was ik doodmoe. Toch heb ik de gedachten van drinken steeds gelijk om kunnen zetten naar: "ik ga om 20.00 uur naar bed". Goed het werd wel ietsje later, maar ik ben de week droog doorgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Goeiemorgen voor wie dit nog leest! Ik zit nu al een kwartier alleen in de huiskamer, iedereen al onderweg naar werk?? Nou, eerst dan maar een koffie. Heb al veel in huis gedaan, dus dat moet kunnen. Oh, hij is een beetje lauw, ik zet wel snel ff een nieuwe pot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Zo, de koffie is op, ik ga maar weer eens wat doen, nu ik dan toch bezig ben.... Fijne dag allen en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Gisteren dus Life op PI gezien. Nou mensen als jullie een mooie dierenfilm willen zien moet je die echt kijken. Prachtig gewoon. En echt een aanrader voor velen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Dagpact ; rip Queenie miranda Albert Lytse Tatum Lissy Acer Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Huttula! Van harte gefeliciteerd met je 22 maanden ! Voor jou een slinger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Vreemd toch hé Akkie dat we onszelf toch altijd moeten belonen met drank. We weten dat we onszelf vreselijk beduvelen met dat woordje (belonen) en toch doen we het. Ik hoop inderdaad dat het niet van de ene verslaving in de andere gaat. Zou erg zijn voor je meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Lissy waarom zou je proberen om dadelijk af en toe toch te gaan drinken? Dit terwijl je door die drank, juist de vernieling in bent gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Originally posted by: bolletjeLissy waarom zou je proberen om dadelijk af en toe toch te gaan drinken?Dit terwijl je door die drank, juist de vernieling in bent gegaan?quote> Ola Bol en de rest.... Niet iedereen is de vernieling ingegaan... Ik bv niet. Sommigen hebben denk ik niet een angstig beeld van vroeger die ze op hun netvlies hebben om te kunnen zeggen dat nooit meer. Ja echt, alcohol is niet altijd negatief. Het besef echter dat ik bv met mijn drinkgedrag niet door kan gaan is er wel.. misschien maakt dat het zo moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Dagpact ; rip Queenie miranda Albert Lytse Tatum Lissy Acer Harjet Op naar dag 3!! Zie wel tegen het weekend op die zal ik toch anders in moeten delen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden