Tatum Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goedemorgen iedereen Ik ben weer wakker zonder kater. Sterker nog: ik ga lekker met dochter de stad in. We hebben afgelopen Woensdag (toen gingen we naar de huishoudbeurs) de smaak te pakken gekregen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Moggeh. Ik had iets geschreven over een date maar heb het weer weggehaald. Moet nog zelf er even verder op broeden waarom het ging zoals het ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goede morgen Dagpact ; rip Queenie Acer miranda Albert Lytse maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Sterkte Snoepje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Goedemorgen allemaal, Een heerlijke vrije zaterdag. Aak de ramen lappen? Wel van binnen hoop ik, veel te koud nu voor buiten toch? Marq succes met je nieuwe start, fijn dat je loge je daar bij helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Zeg Mupke, nu worden we alleen maar nieuwsgierig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Hoi Ik kom even de slingers opruimen,leuk dat deze zijn opgehangen gisteren voor mijn 22 maand droog staan Nou ja zo droog is het ook weer niet...komt genoeg vocht in Kan niet wachten op de 2 jaar droog staan...weet niet wat het is maar ik heb wat met 2 jaar Wat ik wel van mezelf te weten ben gekomen dat ik echt nuchter,,,heel veel aan kan Niet altijd makkelijk...maar ik kan het aan Los nu werkelijk problemen op...die ik voorheen wegdronk Makkelijk weg is het niet...maar wel leerzaam Zie het nog steeds als een ontdekkingsreis...maar wel met veel overwinningen Succes en sterkte voor de mensen die het nodig hebben..maak er wat moois van...meer kan ik niet zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 oke Hot, ik zal niet gaan wandelen met de hond. Ik heb de merel nog maar een appeltje neergelegd. Daar zit hij nu van te smikkelen, veren ruizend in de barre wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Inderdaad, Mijn droom ging over mijn werk. We maakten met zijn allen wandeling en bespraken de stand van zaken en hoe het nu verder moet. Daarin was ook voor mijn een plekje. Wensdroom? We zullen zien. Nu mijn vrije dagen nog schaars zijn ga ik er in ieder geval iets nuttigs mee doen. Fijne dag allemaal. En snoep, moedige stap hoor. Iedereen heeft behoefte aan genegenheid, zo veel zelfs dat we daar soms niet de juiste mensen voor uitkiezen. En dan gaat het tegen je werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 denk niet dat het vandaag lukt om te stoppen maak ook niet uit ga nu maar even een frisse neus halen en een tijdje de stad in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Dagpact: rip Queenie Acer miranda Albert Lytse Gunn Goedemiddag mensen. 'k ben in een mismoedige bui, dus... http://www.afterlifeseasons.com/ Fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Dagpact: rip Queenie Acer miranda Albert Lytse Gunn Mark Grrr word gek hier, ex stopt met roken stoppen met drinken is makkelijker geloof ik... Ze was al erg, maar nu nog erger haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Zit hier tegen mezelf aan te praten geloof ik haha Ga wel naar het stopen met roken forum Zonder dollen fijn weekend iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 @Agnieta. heb ik ook zin in, maar doen we lekker niet !!!! Wij zijn de baas en niet de drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Dat stoppen met roken is een stuk ongrijpbaarder. Nicotine is wat dat betreft echt een flutdrug, nauwelijks effect en toch als je er mee stopt wordt je toch ongenietbaar. Bij alcohol snap je tenminste wat er aan de hand is. Je bent gewoon je drug kwijt. Das even wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 @ Jaap, blijft voor mij hetzelfde hoor... Het is gewoon een verslaving waar je vanaf moet komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 trek duurt maar 20 minuten zeggen ze ook ik heb dr last van zo maar wat eten dat helpt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Tsja zal het weekend wezen denk ik Agnieta. Ik ben lekker gaan schilderen voor de afleiding trek is nu weg, moet ook wel want ga zo met mijn meiden te volleyballen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Ken het Agnieta... Maar ik zoek gewoon wat afleiding, kan jij dat niet vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Originally posted by: snoepjedenk niet dat het vandaag lukt om te stoppenmaak ook niet uitga nu maar even een frisse neus halenen een tijdje de stad inquote> Kom nou even! Dat maakt wel degelijk uit. En nee, het is nu niet moeilijker dan de vorige keer. Dat is er een regelrecht uit het smoezenboek. Er is immers geen vorige keer? Je was toch al gestopt?OK, een bobbeltje in een rechte draad, maar dat valt recht te trekken. Maak er nou geen knoop van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Lol kom maar op hoor kan je aan !! Jij hebt trek en ik net zo, maar samen komen we er wel doorheen toch? Nogmaals IK/ JIJ wij winnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Lekker zo'n bakkie bedankt Agnieta! Ik ben nu even weg met de meiden, oant laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Dag allemaal, Ik was al eerder ingelogd en toen liep mijn pc vast! @ Huttula: jij was je slingers aan het weghalen en ik wilde je nog feliciteren met je mijlpaal. Ik kan me zo goed voorstellen dat je naar die twee jaar uitkijkt! Ik merk ook dat ik nuchter meer kan verzetten dan ik tevoren dacht. Goede motivatie om vol te houden. Je doet het goed! Inmiddels ben ik vergeten wat ik allemaal gelezen had. Ik ga verder waar ik gebleven ben. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 @ Snoep: de kogel is nu toch door de kerk. Verdrietig, maar je hebt het echt geprobeerd. Uiteindelijk moet je voor jezelf kiezen. Jij en je kinderen zijn het waard! Bekijk het per dag meis. Sterkte! @ Gunn: zoek je rust in je hoofd? Is er een reden dat je mismoedig bent of zie je op tegen het weekend? Wat dacht je van een eind wandelen in de stevige wind? Als dan de muizenissen nog niet uit je hoofd waaien, dan weet ik het niet meer! Wel een warme muts op doen, want het is koud!!!! @ Madeleine: nieuwe dag, nieuwe kansen! @ Mark: is maandag je opname? Lekker nog genieten van de meiden! Heeft iemand nog wat gehoord van Marika? En van Truitje? Hoe gaat het met jullie? Laat wat van je horen a.u.b. Maak er allemaal een goede dag van. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Hi Aggie, Ik was nog even op andere berichten aan het kijken. Over mezelf: ik ben de hele week erg verkouden geweest en moest zelfs naar bed. Nu zit ik in de opgaande lijn, dus kan rustig aan weer wat doen. Met de trek gaat het bij mij behoorlijk goed. Twee weken geleden moest ik naar de crematie van een heel lief dametje, waar ik al meer dan tien jaar op bezoek kwam. Op de terugweg in de auto zat ik echt te verlangen naar een borrel! Thuis ben ik meteen wat gaan doen. Voor het eten helpt een kop bouillon altijd. In de loop van de maanden/jaren heb ik mezelf een ander patroon aangewend, dus bouillon i.p.v. wijn. Voor het eten in het weekend een glas bijzondere prik i.p.v. iets alcoholisch enz. Dat zijn nieuwe gewoontes die me steun geven. Hoe is het met je zoon? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden