Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 februari 2013

rip Queenie

Aanbevolen berichten

Ja Rapi, het is een heerlijk joch. Vol met levensvreugde. Maar een dikke trui onder zijn jas is geen optie:)

Mijn man moppert regelmatig op hem omdat hij alleen maar feest wilt vieren. Maar ik gun hem van harte een mooie jeugd.

Mijn dochter is wat zwaarder op de hand. Haar gun ik ook een onbezorgde jeugd, maar helaas is dat niet voor haar weggelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

He Albert,

Fijn dat een gesprek geregeld is, belangrijke stap!

Knap van je, nieuwe datum, ik hang me ook niet op aan een datum, wil 'overall' stoppen en dat lukt niet altijd. De druk wordt mij te groot as ik een datum zet en gaat dan averechts werken. Dat het wel werkt voor sommigen begrijp ik ook. Nou, ik zal mij dan niet druk maken over je, maar ik denk wel aan je!

Sterkte de 11e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oxazepam had ik al helemaal uitgeplozen. :)

En ik kan me niet voorstellen dat een kalmerend medicijn een andere uitwerking heeft. Maar het is wel vanaf toen dat de paniekaanvallen zijn begonnen en dat ik me zo ellendig voel. 'Alleen op de wereld', terwijl er nog zoveel andere mensen zijn. Ook in mijn buurt, gelukkig. :)

Ik moet inderdaad de huisarts weer bellen. We hadden net twee weken geleden contact gehad en zou over vier weken weer moeten. Hij houdt gelukkig ook vinger aan de pols. Misschien moet ik wel weer even aan de twee weken kuur. Ik weet niet meer wat hij dan voorschrijft, krijg het ongeveer één keer per jaar, laatste keer was oktober 2011 en dat is dan twee weken slikken en dan ben ik ook weer opgeknapt)

Want nu ga ik iets heel erg geks vertellen. Ik wil niet aan de AD, omdat dat mijn gevoelens onderdrukt. :P (Op mijn 16e Prozac gehad en daar werd ik zo gevoelloos van, dat als mijn ouders dood voor mij neer zouden vallen, dat ik er gewoon overheen zou stappen en doorgaan met mijn leven. En daar ben ik zoooo bang van geworden, dat ik het sindsdien zoveel mogelijk probeer te vermijden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik nam Oxazepam niet, omdat ik de trek wilde laten verdwijnen. Daar was ook geen sprake van. Ik had gelezen dat het de slapeloosheid zou indimmen en dat leek me wel interessant. Het medicijn is niet van mij en zat al maanden in mijn toilettasje vol met medicijnen en dacht 'Baat het niet, dan schaadt het zeker niet'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, om de ontwenningsverschijnselen te onderdrukken.

En Bol, daar kan je ook best eens gelijk in hebben. Want ik ben het grauwe weer echt wel zat. Kijk er in augustus naar uit, dat het minder weer wordt, maar in Februari mag het van mij altijd wel weer zomer worden.

Akelei, ik ga morgen direct even bellen. Lijkt me wel zo handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, dat wist ik helemaal niet. Het was inderdaad erg gemaakt manisch. Het was heus fijn om even niets te voelen, maar om helemaal geen gevoel meer te hebben, dat was toch wel zo verschrikkelijk naar.

Tot mijn 22e heb ik alle soorten AD geslikt, die er voorradig waren, maar niets hielp echt. Behalve de tweeweekse kuur. Al heb ik vaak gedacht dat meneer de dokter mij placebo's gaf. Want hoeveel AD's kunnen zo snel werken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, zal ik daar eens eerlijk antwoord op geven?

Ik geloof het meestal wel. Er zit in de drinkende Madeleine een hoop desinteresse. Ik kreeg iets, las even snel de bijwerkingen, gooide het doosje en bijsluiter weg en startte met slikken.

Eén keer geloofde ik het wel en daar had ik ongelukken mee kunnen maken. Ik had én niet geluisterd naar de huisarts en niet in de bijsluiter gekeken. Ik nam het na het ontbijt i.p.v. voor het slapen gaan. Al met al stond ik trillend, shakend en compleet gek in het hoofd langs de autoweg. Ik kon niet meer verder rijden. Ik ben wel een held in klagen. Dus direct de huisarts gebeld en geklaagd. Hij vroeg hoe ik het medicijn had ingenomen. Dus zwaar geïrriteerd aangegeven dat ik het met een glas water na het ontbijt had ingenomen. Hij begon te lachen, maar omdat het niet het eerste akkefietje was, denk ik dat hij uit zware frustratie lachte, want hij had mij een rustgevend middel voor de nacht gegeven....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeft niets, Madeleine, daar is het draadje voor.

Ik had niet echt wat te vertellen. Morgen heb ik weer mijn wekelijkse vrije dag. B)

Ik wil morgen schoonmaken, verse bietjes koken (weliswaar voorkoken in een snelkookpan) en een nieuwe telefoonset kopen. Zoiets als telefoons op 2 of 3 plaatsen in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze moeten toch op de oplader????? :o Om op te laden?

Maar: mijn set doet het ook niet meer goed. Als ik 1 telefoontje heb gehad, dan moet hij direct weer op de lader. En telefoon 2 doet het ook al een hele tijd niet.

Ik vind het wel handig dat dochter boven ook kan opnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat deden de mijne ook altijd. Tot hij opeens ook midden in het gesprek uitviel, terwijl ik hem pakte met een volle batterij en dacht minstens drie uur zou kunnen bellen. Tien minuten, toen was het einde verhaal.

De telefoon moet enkel op de lader als hij leeg is. Als hij opgeladen is, dan moet hij naast de oplader gelegd worden. Is hij dan weer leeg, dan mag hij op de oplader.

Ontzettend onhandig, vind ik, want als hij er eenmaal naast ligt, denk ik er niet meer aan om hem weer op de lader te zetten. Daarvoor bel ik te weinig met mijn thuistel en mijn vader belt alleen op mijn thuistel, als hij mijn mobiel niet kan bereiken.

Waarom heb ik het nummer van mijn thuistel eigenlijk nog niet opgezegd??? Smoes; Heel handig voor 0800 en 0900 nummers. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, straks ook nog een caravan achter die auto. Dan heb je een woning én kun je door blijven gaan met dat rondtrekken door Nederland. En in de vakantietijd een poosje België en Frankrijk erbij ........ dan heb je vakantie voor een prikkie :D

(grappig bedoeld hoor! ;) )

Ik ga slapen. Welterusten iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...