Spring naar bijdragen

vrijdag 1 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heerlijk balkonnetje om jaloers op te worden!!

Kunsie ik heb nog niet echt plannen de kunst is om ze te maken en na te komen..:D

Straks lkkr koken pasta met varkenshaas champignons courgette en boursin en dan een nachtje weg met de club gelukkig drinkt men daar heel matig of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben 26 november 2012 gestopt met bijna alle dagen 2 flessen rode wijn drinken.

Dat ging 3 weken heel goed. Rond kerst kreeg ik een aanval van zelfmedelijden en ben weer af en toe begonnen met drinken. Ik drink tot nu toe een keer of 3, 4 in de maand.

Staat me ook niet helemaal aan, maar ik vind het toch wel iets om trots op te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie

Ik ben 26 november 2012 gestopt met bijna alle dagen 2 flessen rode wijn drinken.
Dat ging 3 weken heel goed. Rond kerst kreeg ik een aanval van zelfmedelijden en ben weer af en toe begonnen met drinken. Ik drink tot nu toe een keer of 3, 4 in de maand.
Staat me ook niet helemaal aan, maar ik vind het toch wel iets om trots op te zijn.
quote>


Zo he Kunsie wat goed van jou!!
Kijk dit soort berichten geven de burger weer moed ...:D Net alsof je steeds weer bevestiging nodig hebt dat het wel degelijk kan...

Leny echt een mooi uitzicht zeg!!
Geniet er maar van...

Liefs Harjet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Harjet,

Moet ik je toch ff terugroepen, want mijn bedoeling is om te stoppen

Dat het niet lukt komt omdat er nog wel eens een valkuiltje om de hoek ligt.

Eenzaamheid, verveling, afgekeurd en de hele dag thuis zitten en ga zo nog maar een tijdje door.

En af en toe gewoon mijn kop in de wind gooien en in de ontkenning gaan.

Dus ben ik nog niet waar ik moet zijn.

Ik houd me hier vast aan de stoppers, want een beetje drinken kan bij mij dus niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunsie ik trek mij er aan op dat het je lukt om van 2 flessen wijn te komen tot waar je nu bent.

Denk ook dat stoppen beter is ik ga dat ervaren de weg op een berg naar beneden gaat sneller dan de berg op.

Voor je het weet ben je terug bij af dat besef ik heel goed! En maakt mij ook vaak angstig en onzeker (lukt het me wel?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harjet natuurlijk gaat het je lukken, maar geef jezelf de tijd om de juiste weg te vinden. Een weg die voor jou het prettigst aan gaat voelen. En moed blijven houden want dat is zoooo ontzettend belangrijk. Vroeg of laat word je adb.

Heb Chimpanzee gedownload en ga die straks bij Buufje kijken. Schijnt een erg mooie film te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...