AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Hoi allemaal, ben er ook weer bij en zo weer weg, vrijdagavond bankhangen en tv kijken. Fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Als ik het haal tenminste, heb vandaag auto`s gewassen in de buitenlucht. En koud dat ik het vond bbbrrr, hoezo lente? Nu thuis en zo rozig als wat natuurlijk, nou ja ik zie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Goedenavond Ik heb eigenlijk best nix te zeggen Wie weet komt dat nog Misschien ook niet In ieder geval een goeie avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Misschien dat mijn berichtje van vanmiddag een hoop irritatie teweeg gebracht heeft maar ik bedoelde niet alleen wat ik denk hier soms te zien maar meer op m'n werk, waar er heel veel mensen zijn die zich boven anderen plaatsen en denken dat ze de man zijn, en dat iedereen maar moet weten dat die persoon erg intelligent is. Dat is wat mij ontzettend stoort, en waar ik echt mee moet leren om te gaan. Heb daar erg veel moeite mee. Zo nu Film kijken en koffie yeeehaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 AR, het is geen must om vanavond tv te gaan kijken. Je hebt zelf de keuze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Jij ook een goede avond Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Marjo, ook een hele goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Originally posted by: TatumAR, het is geen must om vanavond tv te gaan kijken. Je hebt zelf de keuze quote> Weet ik Tatum maar kijk er iedere week naar uit omdat ik dan de dag erna kan uitslapen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Originally posted by: jopieals dat zo zou zijn, lieve bol,dan is dat dus een handvat.....en niet erg, integendeel.jij schrijft wat jij voeltdat doet iets met mijof nietik kan daar iets meeof niet.irritatie is slechts een begin.mijn uitgangspunt is dat jij geen kwaad bedoelt.nooit.quote> je hebt zo gelijk...het zijn bij mij moment opnames...nog steeds.sorry mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 mooi mooi.... pfffff niet altijd hoor de mond is soms sneller dan de hersens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 nou .... laten we dat niet doen Jopie..brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 goedenavond mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Lenie, ik zie wel je berichten maar mijn pb box doet raar. Probeer het straks wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 koelere... ik ga die zinnen nog een keer lezen. *gedaan* al met al ga jij 2 vrouwtjes helpen met instantie problemen? Nou Top!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 is goed Dylan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 toppie, J! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Deftige mensen leven op eenzame hoogte. Ik ben al een tijdje met dit begrip bezig. Mijn moeder wilde zo'n deftig en voornaam persoon zijn. In werkelijkheid zorgde ze er alleen maar voor dat niemand - en ik zeker niet - "dichtbij" mocht komen. Het is deftig zijn of leuk en gezellig zijn. Tja, ieder zijn eigen keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 ik sluit af hier fijne avond nog of truste:lips: tot morgen, maar niet te vroeg;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 trusten Albert, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Weltrusten AR. Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Owww wat heb ik toch een lekker muziekje op staan!! De Dublinners, wish I was back in Liverpool............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Ik duik er ook in. Lekker vroeg. Welterusten. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Trusten Gunn. Fijne nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Goeienavond frummels! Ik heb niet bijgelezen, dus dender maar gewoon even binnen met een uppiedate! Ik heb weer moeten blazen en weer een keurige 0.00, op de dag van mijn 2 maanden! Verder een heerlijke dag gehad, gezwommen, core stability, een lief vriendinnetje op bezoek en zalig gerend op mijn nieuwe loopschoenen. Mijn nieuwe leven is echt begonnen, een droog leven! Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 RL...hier log ik voor in...you go girl!!!! straks weer een marathon ( even een berichtje voor Tactive.... het zou toch wel fijn zijn dat als je uitlogt ... ook uitgelogd bent en niet dat je nog 10 minuten online staat)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden