haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: GunnHé Haddock. Zowaar, heb ik wat via 't digitale medium wat (audio) boeken van Gogol gevonden. De Engelse vertalingen daarvan, maar dat mag de prut niet drekken. Ben benieuwd!quote> Heb je 'n houtkachel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: haddock Originally posted by: hottentottensoldatenDe broeklozequote> kijk je uit Heddok, je word zo versleten voor potloodventer krijg je ook een ban van, als ze merken dat je in je niksie in de huiskamer zit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Jammer Drakie dat je nu al weer gaat. Was juist zo blij dat je je koppie ff in de huiskamer liet zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Dunekijk je uit Heddok, je word zo versleten voor potloodventer krijg je ook een ban van, als ze merken dat je in je niksie in de huiskamer zit hoorquote> Ja en met dit weer ook een heel klein potloodje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: kunsieSorry Gula, dat wij een beetje lol maken.Dr is al genoeg narigheid in de wereldquote> Draai 't 's om: Sorry Gula, dat wij een beetje narigheid maken.Dr is al genoeg lol in de wereld.Daar worrie echt beter van, die wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 doeidoei Aak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: bolletjeHoehahahaha die Haddie toch, ja hoor en dan mag je op mijn schouder zitten. Geen klodders laten vallen hé?quote> Dat staat! En wat moet vallen moet vallen.De klodderaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: haddock Originally posted by: kunsieSorry Gula, dat wij een beetje lol maken.Dr is al genoeg narigheid in de wereldquote> Draai 't 's om: Sorry Gula, dat wij een beetje narigheid maken.Dr is al genoeg lol in de wereld.Daar worrie echt beter van, die wereld.quote> dat ziet er meteen heel raar uit Heddok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Een houtkachel? Neen Haddock, die heb ik niet. Er zal vast een onderliggende significantie in zitten. Dus, vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 als parrot mag je op de schouders van dierenvriend Bollie poepen als heddok zonder kleren is het wel heel gek, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 iemand nog wat lekkels uit de toko? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 hoewel, bollie deed vanaaf ook al zo raar met spuiten enzo.... watkebeurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Heb me ook verkleed... Ben BA Baracus van the A-Team! Jammer dat ik die pyjama van vroeger niet meer heb... Nu studio voeltbal! 010 het gewonne vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 hahahaha Jane!!! wittelijst glaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ik ben toch echt niet dronken, maar begrijp er allemaal niets meer van... Mss moet ik toch meer moeite nemen de hele dagdraad door te nemen, maar daar heb ik het vaak te druk voor... Excuses! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: RickertHeb me ook verkleed... Ben BA Baracus van the A-Team! Jammer dat ik die pyjama van vroeger niet meer heb... Nu studio voeltbal! 010 het gewonne vandaag...quote> ouwe Feyenoorder dus die Rickert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Dit is zelfs nog erger dan gisteren! Wie zou hier nog in deze sfeer om hulp durven te vragen? Ik zeker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 @Jane4, For me a Flied Lice with a Roempia. And have some Sambar with that! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Nou dan haak ik maar af, Hoop dat iedereen verder een hele serieuze avond heeft en weinig lol Doeidoei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Aak, ook jij vindt die knop! Je bent al goed bezig! En ja, jakkiebah, met mij gaat het veelt te goed! Maar er hangt hier idd vaak in de avond een raar sfeertje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: rosa45Dit is zelfs nog erger dan gisteren!Wie zou hier nog in deze sfeer om hulp durven te vragen?Ik zeker niet.quote> Iedereen toch? Daarnaast worden de wie is wie draadjes toch ook gelezen en schreeuwen kan altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 @Bolletje, Hé Bol, 5 Maart ligt TR in de winkels. De game krijgt héle goede recensies. Zelfs ik overweeg om hem toch aan te schaffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Kuns, laat je niet op je kop zitten he! We kunnen best nog wel lol maken. Dingen moeten ook samen kunnen gaan. People: Keep the spirit up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Dune potloodventer quote> Wie, ik?De vulpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: rosa45Dit is zelfs nog erger dan gisteren!Wie zou hier nog in deze sfeer om hulp durven te vragen?Ik zeker niet.quote> Meen je dat nou serieus Rosa? vind je dit erger dan gisteren?tuurlijk kan iedereen altijd hulp vragen..omschakelen moet kunnen... intussen een luchtig sfeertje, niks mis mee, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden