AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 zit aan de thee Ag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 heb je earl grey thee Aggie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 ik dank u.. dat is toch wel de lekkerste. ik heb BTW een mooie foto van mijn mannen op FB..samen met m'n nichtje heeft m'n broer erop gezet verveel me ook...al heb ik zat te doen, maar 'k heb geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 thee is op... 'k ga m'n slaapkamer maar even doen..blegh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 DAGPACT Rosa Albert Lytse Acer Gunn Een fijne dag gewenst, mensen. Ik verwacht zo m'n ouders. Niet echt behoefte aan visite nu, maar ik kan niet altijd afzeggen. We zullen zien hoe 't gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 sjemig wat heb ik het nu warm.. nou ja beddengoed zit in de was...dus vanavond onder lekkere frisse lakens. evengoed veel plezier Gunn... het zijn toch je ouders he? ( al doe ik ook wel eens net alsof ik niet thuis ben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Nou Hottie je mag wel wat van mij hebben hoor, ik heb genoeg kilooooootjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Altijd gedaan Hottie, mezelf helemaal gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 @ Suzie: laat je niet afschrikken! Gelukkig is dit forum meestal niet negatief! Je kunt ook altijd naar iemand een pb sturen (icoontje boven in het bericht van de persoon aan wie je wil pb-en, links naast het printertje). Dat is niet zichtbaar voor de rest van het forum en daar kan je dus persoonlijker worden. Je bent goed bezig. Hou vol hoor! @ AR: wat zal dat een rust geven, die schuldsanering. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! @ Kunsie en Wijfie: trek je op aan de helpende berichten. Het lukt anderen ook, dus jullie komen er wel!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 HTS ik heb ook nog wel wat kilootjes voor je. Vroeger was ik 1.75 m en 52 kg, tegenwoordig nog even lang maar 74 kg of zo! Niet drinken en wel snoepen! Ik ben weer bijgelezen. Nu journaal en eten. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Hey Lytse je was jouw eigen naam vergeten bij je berichtje van vanmiddag;) Denk er aan hoor, laat ik dat nooit meer merken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 A3 en HTS... Thanx voor het lachen!!! Meer heb ik niet te melden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Wil even iedereen een hele goede avond wensen, Jammer, dat er oude vertrouwde mensen wegblijven. Misschien veranderen jullie nog van gedachten Ik zelf blijf af en toe gewoon komen. Na bijna 5 jaar,blijft dit voor mij een vertrouwde steunpilaar. Lees ik dingen, die minder leuk zijn, trek ik me dat niet aan. Heb je toch alleen jezelf mee (mijn mening) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Nog steeds niet gedronken trouwens. Gaat me gelukkig redelijk relaxed af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Lentekriebels... Bijna drie en een half jaar geleden kwam ik hier wonen, voor het eerst op mezelf op mijn één en veertigste.... Daarvoor heb ik 22 jaar in een goed leven gewoond, waarvan elf jaar in warm gezinsverband Ik dacht toen dat ik een verschrikkelijke alcoholist was Maar het bleek de manier waarop ik naar mijzelf en de wereld om mij heen keek Anyways, heb de laatste anderhalf jaar, van die twee en twintig niet gedronken, soms makkelijk, springerig, dartelend soms met de bek op het stuur Eenmaal hier alleen Gna! Dat was pas zuipen, en dat voel ik nu ook best Maar wel altijd genoten en vanuit een ander perspectief geleefd Dat excessief gezuip is nu weer redelijk aan banden gelegd Ben nog steeds wie ik ben en rol wel door Morgen naar de zorgboerderij waar ik vrijwilligerswerk doe Verder is er niet veel veranderd Sinds een tijdje wel weer alleen Maar nooit alleen Maar door mijn ogen zie ik diezelfde lente die ik ruik en voel met heel mijn wezen Zo is het nu Prima. Gewoon door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Dus wat ik wou zeggen... Het is de kijk op op welke manier That's all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Dat is een kijkje in jou leven, in notedop Marjo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 En ook dit weekend is weer bijna voorbij. Zoals zo vaak te kort voor mij, maar wel een heel weekend dit keer, en dat is al heel wat tegenwoordig. Als ik even teruglees en zo.... en zie hoe mensen afknappen op het gebeuren in de avonduren hier... kan ik me indenken, ik log over het algemeen ook niet meer in dan. Maar.... kom dan in de ochtenduren of in de middag hier op het forum. En ja... als je overdag werken moet dan is dat niet DE oplossing, ik ben er zelf ook niet overdag, maar zo ergens rond een uur of zes in de ochtend... .... verse ,koffie, bakkie thee als je daar van houdt. Ik weet dat er door sommigen over het 'ochtendgebeuren' een beetje smalend wordt gesproken, zou inhoudsloos en 'gezellig' zijn. Maar als er wél wordt gepost over moeilijke zaken of gevoelens is er gewoon ook een luisterend en meedenkend oor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Hallo allen, Ben de hele dag hondsberoerd geweest ,veel nagedacht en mensen gesproken uit de tijd van mijn opname en ook natuurlijk de reacties gelezen op de site na mijn laatste bericht. Kreeg daaruit weer positieve energie. Een ieder bedankt en we gaan der weer voor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Lekker Taurus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Goedenavond allen! Als een kind zo blij met mijn koude blikje Cola light met prik! Vanochtend mezelf compleet gek gemaakt. De tranen waren niet te stoppen. Daarna gelukkig even in slaap gevallen. Het enige probleem is dat mijn geestelijke stress mij op mijn lichaam is geslagen. Dat doet het altijd. Ik kan mijn armen weer niet optillen. Morgen gelukkig naar de huisarts. Eens even bespreken wat ik met die stress kan en vooral met die pijn in mijn lichaam. Ben vroeger wel eens naar de fysio geweest en zo snel als hij mij kraakte, zo snel waren ook mijn spieren weer strak. Hij stond voor een raadsel. Raar kind ben ik toch. Nog even over het forum. Ik zou het jammer vinden als er groepen ontstaan door gedoe dat 's avonds plaats vindt. Want ook 's avonds moet er ruimte blijven voor een hulpvraag. En ik merk wel dat in de avond steeds vaker niet mogelijk is. Nu heb ik het geluk dat na 21.00u mijn trek verdwijnt, omdat de supermarkten dicht zijn, en vanavond over tien minuten (mocht ik überhaupt trek hebben gehad en dat heb ik gelukkig absoluut niet), maar sommigen hebben op andere momenten trek en dan is het wel handig als daar ook steun voor is. Niet dat we met zijn allen helemaal opgaan in een discussie die al veel vaker is gevoerd. Nou ja, zou het gewoon jammer vinden als de avond vervalt door zoiets. Want dan mist het forum ook zijn doel, lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Yvonne, Vind jou ochtendrituelen altijd heel gezellig. Hoeft toch niet altijd allemaal kommer en kwel te zijn. Tauris, Fijn, dat je er voor gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Mooi Mar, zo droog als je wilt! Tikkie op de vingers van Tactus, wel terecht. Was wel boos. Ik haat blasee en zelfmedelijden, laat staan de combinatie. Hoef geen aanmerkingen van plots terugkerende belendendeforumgangers die na 'n avond vol commotie hier plots weer alomtegenwoordig zijn. Bekijk 't lekker. Spelen ze ff modderetertje, pffffff. Vinden ze gewoon leuk, de meelezers. idd. Witte. Tina, jou zou ik wel missen, maar doe wat je wilt. Voor de rest hier lekker de hele dag in het terrein gebaggerd met de Laro, dus nu goed moe. En dat is weer goed voor mie. Physiek moe, dat is. Voor de rest vraag ik me niet zo af wat 'n ander van mij denkt. Denk zelf wel. Nou, doeoeg maar weer lijsters, doe je best, en, wil dat niet, doe je het maar weer. De repetatieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Hoi Rapi, nee hoor, het hoeft niet altijd kommer en kwel te zijn.. Mooi dat het nog steeds goed met je gaat. Op de één of ander manier ben jij toch altijd voor mij één van de mensen waar ik een voorbeeld aan zou kunnen nemen... Hier weer tijd om af te sluiten. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ik ben blij dat je er nog bent vandaag Had. ik laat me ook weleens meeslepen, maar uiteindelijk gaat het hier om adb worden, zijn en blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden