Spring naar bijdragen

maandag 4 maart 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Chrisjelief Welkom

NINA!!!!:heart::D

Ietje gefeliciteerd met je week

:present::rose::moon::sun::musicnote::light::present::rose::moon::sun::musicnote::light::present::rose::moon::sun::musicnote::light::present::rose::moon::sun::musicnote::light::present::rose::moon::sun::musicnote::light::present::rose::moon::sun::musicnote::light::present::rose::moon::sun::musicnote::light::present::rose::moon::sun::musicnote::light:

Spud:heart:net gemist

Heel de dag buiten aan het werk geweest, koude wind zeker maar uit de wind was het goed te doen.

Ik hang nog even rond hier, beter voor me;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo AR: heeft de buitenlucht je goed gedaan?

@ Nien: welkom terug. Blijf je nu een braaf meisje?:D

@ Truitje: welkom terug. We gaan er weer voor! Je staat er niet alleen voor. Kom hier als je het moeilijk hebt hoor.

@ Chrisje: welkom hier. Het is net het gewone leven hoor, de ene keer gezellig en de volgende keer heibel in de tent. We staan allemaal voor dezelfde taak: hoe houden de alcohol onder controle. Ik wens je veel succes!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tijdje afwezig geweest doordat ik een hoop andere dingen aan mijn hoofd heb en eigenlijk hier ook niet al te veel mijn focus opleggen, maar ik sta nog steeds droog en houd het nog steeds vol. Mijn behandeling is vorige week gestart en weet dat dit te kort is voor mij dus donderdag wil ik naar de huisarts om dit te bespreken. Inmiddels ook mijn woonbegeleiding op de hoogte gesteld en eigenlijk gaat het nog steeds boven verwachting goed moet ik zeggen.

Maar merk nu dat het wel echt op gedragsverandering aankomt en het hoofdstuk volhouden nu in zicht komt.

Slapen doe ik nog steeds beroerd, maar vind dat niet vreemd na jaren onder invloed te hebben geslapen. Dat zal zijn tijd wel nodig hebben. Hopelijk hersteld het en wordt het echt weer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik zeker doen AR,

grappige annecdote nog, hij ondertussen twaalf he, heeft puistjes ook!

Hij heeft een neuw "liefje" de vorigen waren altijd van die blonde elf achtige meisjes..

maar die van nu is super cool!!

Mollig (hmm dik zelfs) korte donkere haren en haar huidier is een leguaan.....

ik lach me te pletter (shhhtnie zeggen he). zo n schoondochter , daar teken ik voor!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...