Spring naar bijdragen

dinsdag 5 maart 2013


Jen

Aanbevolen berichten

Heel erg bedankt Huttala voor je bijdrage ik heb er veel aan ga het maar eens opschrijven al heb ik dit al vaker gedaan..

Blijven herhalen dan maar he?? Het is en blijft lastig dat stemmetje!!!

Wat ik wel soms lastig vind hier dat ik andere mensen hier wel wil steunen maar het gevoel heb dat ik dit nog niet kan en ook niet geaccepteerd wordt als je het zelf nog niet echt voor elkaar hebt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach tuurlijk A3, hier geplande gangetje hoor, het zonnetje maakt het toch wel leuker he :-)

Hoe gaat het met jou, druk nog op de werkvloer bij jou ?

Ja hier is vouwlief en ik zoveel mogelijk in de tuin bezig voor het kommende jaar, tjah koffieplanten zal wel nie gaan he ;-)

nou hoop ook dat je net als de andere hier het een beetje in orde houdt met de alc. en dat je gewoon dat doet wat je aankan of hoe je het zelf wilt he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Harjet
Heel erg bedankt Huttala voor je bijdrage ik heb er veel aan ga het maar eens opschrijven al heb ik dit al vaker gedaan..
Blijven herhalen dan maar he?? Het is en blijft lastig dat stemmetje!!!


Wat ik wel soms lastig vind hier dat ik andere mensen hier wel wil steunen maar het gevoel heb dat ik dit nog niet kan en ook niet geaccepteerd wordt als je het zelf nog niet echt voor elkaar hebt....


quote>


Vergeet ook niet de positieve ervaringen mee te nemen van het niet alcohol drinken...want die zijn er na een tijdje ook genoeg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ietje:

Lees bij je wie is wie dat je man morgen weggaat en het voor jou een trigger is omdat je geen controle meer hebt!

De zorg van je kids ligt nu alleen in jou handen dus........NIET drinken lijkt me!

Ze hebben nu alleen jou om terug te vallen als ze je nodig hebben natuurlijk!

Gaat je vast lukken meis! Je bent goed bezig;)

Op naar de 100%!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: A3
@ Huttula, Dat herken ik nog, van pakweg 25 jaar terug. Met een halve fles Jägermeister achter de kiezen aan het ontbijt, ergens in de Harz, tussen de fris uitgeslapen collega-promovendi. Zo'n beschamende herinnering is nu een sterke stimulans om de fles lekker dicht te laten.quote>


Als ik er nu nog aan denk word ik nog misselijk...maar voor mij was het toen dagelijkse kost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht is mijn omaatje overleden,

Ze lag sinds gisteren int ziekenhuis met een zware longontsteking;(

Ze zat in een verzorgingstehuis 1.5 uur bij ons vandaan en we wilden vandaag langsgaan.

Helaas....Te laat;(

Ti's wel goed zo,ze was al 94 en is in haar slaap overleden.

Maar toch te snel gegaan,hadden nog graag afscheid van haar willen nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een koud windje buiten maar het zonnetje maakt alles een stuk vrolijker.

Heb al een deel van m'n to do-lijstje voor vandaag afgewerkt. Ben o.a. al naar de supermarkt geweest. Voorheen liep ik eerst naar de wijnafdeling en zocht daarna de rest van de boodschappen bij elkaar. Nu ben ik gewoon vooraan in de winkel begonnen en pas toen ik bij de kassa stond realiseerde ik me dat ik geen wijn in m'n kar had liggen. Ben ook niet teruggegaan om een fles te halen! Heb weer veel fruit meegebracht om lekkere sapjes te persen. Ik zie dit maar als een kleine persoonlijke overwinning ... weer een klein stapje in de goede richting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat anders.......bij de GGD hier en op de basisscholen zijn ze per 1 Maart van start gegaan met een nieuw project tegen alcohol,

om kinderen en ouders bewust te maken van het gebruik van alcohol!

30 dagen zonder Alcohol...de hele maand Maart.

Om te ervaren hoe het is om niet vanzelfsprekend een glas wijn te drinken bij het eten,

het gebruikelijke gezellige glaasje als er visite komt.

Je kan je ervoor inschrijven en de deelnemers krijgen ter stimulering dagelijks een mail met tips en leuke motivaties!

Ook kan je deelnemers volgen op Facebook en ervaringen delen!

Ik zeg top actie!

Moeten ze vaker doen en misschien landelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yajala, gecondoleerd.

En dat project hebben ze binnen mijn gemeente ook. Vind ik een goed initiatief. Vooral als ik kijk naar hoe ik ben opgevoed. Twee biertjes voor het eten, eten, koffie, nog een paar biertjes.

Ik heb inmiddels koffie! Had nog een beetje geld in de oude sok en het is in de Bonus, dus top! Nu eerst verlaat een kop koffie drinken! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...