lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 ik houd wel van kliederen Ira maar is er kans dat ik mn printer naar de gallemiezen help zo?
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 moet je nou mn tikfouten weer quoten joh? Ik was ze net weg aan het halen, ben al zo'n sloddervos, nu ligt het eeuwig vast
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 Ja Jane, het is een knoeiboel. Toen heb ik het laten doen bij zo`n vulstation en vervolgens gaf mijn printer nog steeds lege cartridges aan dus ook toen dag geld:huh:
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 zolang je niet gaat gooien met de onderdelen en alles netjes terugplaatst? Dacht t niet hoor! Succes iig!
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 dan ga ik vast mooi een setje zwart en een setje kleur kopen. thnx en mn boek mee nu ik krijg nog amper een boek uit tegenwoordig helemaal mn leesverslaving kwijt dankzij adb slaap lekker:lips:
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 bij mij functioneert het prima via zo'n vulstation AR, al 2 x gedaan en ik zag ook geknoei daar, dus toen dacht ik, hee dat kan ik ook. sloppel Heintje
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 Deze jongen gaat nu ook maar naar bed. veel te laat. truste:lips: tot morgen
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: Johan WIk wilde net een bijdehand verhaaltje vertellen over printers, maar het is ook al te met woensdag. Rustig maar Johan.quote> Lama Johan...
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 he, J W, ik ben ook kriebelig van t weer.
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 heb f popcorn gebakken, gewoon even zin in, tast toe!
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 Haha ik kan er alleen niet van slapen heb je ook iets wat slaap op wekt??
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 he Jo...hoewel ik Seinfeld normaliter hilarisch vind, vond ik deze niet veel aan.. he.. ieder zijn ding he? beetje popcorn?
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 heb ik harjet... je gaat op bed liggen en bedenkt dat je niet perse hoeft te slapen om uit te rusten. Ook ontspannen zijn zorgt voor mentale ontspanning en zal er voor zorgen dat je morgen uitgerust bent. het is oke als je niet slapen kunt, het zal je toch nog enkele uren rust opleveren... Sterkte meisje!
Nadia Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 meldt zich droog af en gaat een bedje opzoeken. welterusten!
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 @de slaapganers( geen geoorloofd nederlands): Weltrusten! @Johan: op naar de volgende!
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: irunaloneheb ik harjet...je gaat op bed liggen en bedenkt dat je niet perse hoeft te slapen om uit te rusten. Ook ontspannen zijn zorgt voor mentale ontspanning en zal er voor zorgen dat je morgen uitgerust bent. het is oke als je niet slapen kunt, het zal je toch nog enkele uren rust opleveren...Sterkte meisje!quote> Hmm enkele uren ben ik niet tevreden mee hoor...Maar idd als je rust alleen is ook goed..beter dan slapen met :wine: op in ieder geval.....het dutje met :wine: achter de kiezen heb ik helaas al gehad dus kan ik er nu voor boeten...Eigen schuld dikke bult...
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 wees niette streng voor jezelf, pak weer op waar je gebleven was.
Lytse Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 Morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen!! Schone lei, dus kom op Harjet, we gaan er weer voor! Hier heb ik het droog gehouden en ik ga nu ook naar bed. Welterusten allemaal. Slaap lekker. Lytse.
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: LytseMorgen een nieuwe dag en nieuwe kansen!! Schone lei, dus kom op Harjet, we gaan er weer voor!Lytse.quote> Thxss voor je bemoediging heb ik wat aan!! xxx
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 mijn ervaring ook johan, mits je het toelaat. Rust komt op vele manieren.
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Geplaatst 5 maart 2013 ik ga naar bed lieve mensen, de popcorn is op (sorry, ik heb zitten schransen!). Ik wens een ieder een rustige nacht, met of zonder veel slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden