bolletje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Harjet trek verdwijnt als je flink eet. Probeer het maar eens. Je maag moet vol blijven, zeker in het begin. Lieve mensen ik stop weer voor vandaag. Ben moe. tot morgen weer en slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Misschien toch even handig om te melden, Rickert heeft een ban door het voorval van vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 slaap lekker Gunn. Ik lees net iets leuks; 2 bejaarden (70+ers eigenlijk) hebben op een bridge avond met een ijsemmer inbrekers met een mes, een dreun verkocht en weggejaagd. Zoiets mag ik graag lezen; en de extra nut van het hebben van een ijsemmer is ook wel grappig. Zo en nu eindelijk iets aan mijn huiswerk gaan doen. slaap lekker frummers:lips: en Jen, al wakker weer? Ik hoop dat je een betere dag had vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: Ietjefietje Originally posted by: bolletjeHarjet trek verdwijnt als je flink eet. Probeer het maar eens. Je maag moet vol blijven, zeker in het begin.Lieve mensen ik stop weer voor vandaag. Ben moe. tot morgen weer en slaap lekker:lips:quote> Je zal maar ook nog op dieet zijn :$quote> Ja pcies maar als het niet echt nodig is dan zou ik zeggen niet alles tegelijk he?Hoe ging jou dag Ietje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hoe lang duurt zo n ban Madeleine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Harjet, volgens mij een week? De mijne was toen een week. Maar ik weet niet of er verschillende soorten bannen gelden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hebt ons Hadje een ban??? Nee toch. Haddockje, dat zou je niet meer doen he!!!! Gauw terugkomen jongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Een verplichte vakantie naar Alcatraz zoals dat hier werd genoemd varieert. Ligt aan de mate van kwetsende postings (of het teveel aan liedjes posten;)). Of een ander e-mailadres invoeren, mag ook niet. Ben je 2 weken de klos. Jane, je kunt inmiddels wel een boekje schrijven over de sauna's van Nederland:D Maar ik kwam me even droog afmelden en ga mijn bedje in. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 goedenavond mensen. @Rickert: Gewoon lekker blijven meelezen, zie je gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Weltrusten Travel en de rest ook. Ik heb laatst een saunabon gewonnen. Leuk he. Lekker. Doe ik te weinig de laatste tijd, sauna. Heb het op mijn manier altijd zo druk. Tja.. Nu lekker koese:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hoi allemaal, ben weer heelhuids thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 he, AR, waar was je geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 truste Bam en Iet:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 irunalone effe half uur fietsen naar W even geholpen met pc gepraat en vervolgens weer half uurtje terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ff eruit dus, is het daar ook lekker fietsweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 nou echt wel hilversum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 hier Assen, errug lekker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 in Maastricht was het nog lekkerder, ben er niet geweest hoor maar volgens zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 nou en zo maar weer op je Gooise matras ploffen he Appie in je tijgerbroekkie:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Nog even een dom programma afkijken op RTL5 en dan ga ik mijn oogjes sluiten. Ik kan weer een beetje tellen, dag 5 gelukkig droog. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 ik ga morgen (ook op de fiets) naar een durp verderop om in de idlA een inktpatronennavulset te kopen. die cartridges van mijn printer zijn veel te vlug leeg, originelen zijn niet te betalen, en bij de navulwinkel loopt het ook aardig op. Zelf doen is 10 keer goedkoper. Dat is toch erg he. maar wel een knoeiboel waarschijnlijk. Heeft iemand er hier ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 tja,Albert, t is altijd ergens NOG beter, maar ik kijk naar hier en geniet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 jep, Jane, de ervaring dat t een knoeiboel is, maar t scheelt een hoop geld. Keuzes maken dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: MadeleineNog even een dom programma afkijken op RTL5 en dan ga ik mijn oogjes sluiten.Ik kan weer een beetje tellen, dag 5 gelukkig droog. Welterusten! quote> Ik tel met je mee Madeleine ik zit alweer op dag 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: jane4nou en zo maar weerop je Gooise matras ploffen he Appiein je tijgerbroekkie:Pquote> Bijna Jane;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden