VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hoi Xiet! waarom dan houden jullie niet van een muziekje zo nu en dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hoi! Wat was er ook al weer goed voor de weerstand? Ik ben namelijk weer eens ziek. Warm, koud, warm, koud... En moe, niet normaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 maar ik ben eigenlijk ontzettend moe. Heb vorige nacht amper , tot niet zeg maar geslapen. En vandaag overdag ook maar geen gedut.... Dus denk ik dat ik zo maar es ga slapen dan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Allez vooruit dan omdat gij het zijt.... (maar dan moet ge me wel zeggen wat nie kan.....of doe ik het hele bericht weg? Gij kunt beter kuisen dan ik, gij kuist tenminste Uw aanrecht nog ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ah, Vitamine C. Dat zit volgens mij in mijn stukkie paprika nog. Fles water heb ik voor me staan. En ik ga zoooo naar bed. Hopelijk lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Madeleine: Enchinacea (forte) druppeltjes in de drogistensupers eigen merk. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: Ietjefietje*maakt intussen onweerstaanbaar lekkere ijscoupe klaar voor Akelei*quote> he bah, ik hou alleen van waterijs, en dan nog alleen de groene.(de gele kan nog net!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Jane, die zal ik morgen even halen. Heb ik al vaker over gehoord. Het is gewoon weer de tweede keer in drie maanden. Het kan nu liggen aan mijn nieuwe medicatie, maar ik geloof ook dat ik van een kuchje van een ander al onder zeil ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Nee maar serieus , want ik ga echt slapen... weghalen dan maar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Jammer dat haddock nu net een ban heeft, anders kon hij me van advies voorzien, in verband met het Boere leven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 gelukkig maar kort dus Aak. slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Slaap lekker en tot morgen dan maar weer (misschien).. xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Marika, als je meeleest laat je dan even weten hoe het met je gaat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ga maar lekker pitten Nieneke. Het verbaasd me dat je nog steeds hier bent. Je hebt vannacht geen oog toe gedaan. Dus dikke kus en nu naar bed. Akkie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Madeleine euchina forte helpt ECHT goed! Vanmiddag de verleiding niet kunnen weerstaan wat een excuus weer "de zon schijnt zo lekker" maar regelrecht naar het smoezenboek doorsluizen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Originally posted by: bolletjeGa maar lekker pitten Nieneke. Het verbaasd me dat je nog steeds hier bent. Je hebt vannacht geen oog toe gedaan. Dus dikke kus en nu naar bed.Akkie:heart:quote> En zo is het Bollie, dus nu vallen mijn oogjes zowat toe...slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 niet te licht over gaan denken Harjet (en Ietje) gooi dat smoezenboek maar dicht je hebt het al zo vaak uit, tijd voor en spannender boek; hoe ik mijn leven weer opnieuw leven inblies. Wat kunnen we doen hier om je te helpen? Heb je al een maatje? kun je een dagpact mee afsluiten ook en extra contact houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Denk er zeker niet te licht over daarom meld ik het ook... Hoe kan ik deze verleiding weer verslaan pffff dus morgen moet het zeker anders ik heb bedacht naar mijn zus te gaan 75 km verderop dan moet ik rijden en ben s avonds pas terug als de zon onder is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Hé Jopie. Over 't geheel genomen gaat 't oké. Dat klinkt wat klagerig, maar bedoel ik niet zo. Gewoon gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Dat is een goede suggestie Harjet, het gaat er, zeker in het begin om, andere dagbestedingen te vinden. En je zus zal het ook leuk vinden. Morgen is voorlopig de laatste mooie dag dus uitstekend geschikt om te wandelen en bij te kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Wat heel leuk is dat ik heel veel complimenten krijg dat ik er mooi en stralend uitzie en dan denk ik ....yepp!!! Dit wil ik vasthouden! Ook als het moeilijk is moet ik gewoon de voordelen gaan bedenken want die zijn er zeker heb ik ervaren. Als ik nu s ochtends in de spiegel kijk zie ik in ieder geval geen bolle kop meer die teveel vocht vasthoudt van de alcohol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Idd lkkr wandelen Jane ze woont in het bos.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ja dat gaat gelukkig heel snel he, daaraan zie je ook waaraan je lijf de voorkeur geeft:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Nog even belletje aan 't thuisfront en dan gaat dit heerschap slapen. Welterusten allen. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Yepp Jane en je krijgt weer zin om leuke kleren te kopen en aan te trekken ...dat geeft positieve energie die ik vanmiddag helaas misbruikt hebt door 4 glazen rose te drinken.. Op zo n moment geef ik toe aan de verkeerde stemmen in mn hoofd ..."ach eentje nog je hebt vakantie , de kids zijn vandaag toch niet thuis , de zon schijnt , morgen weer een nieuwe dag etc etc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden