Spring naar bijdragen

Woensdag 6 Maart 2013


Lenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Bollie: wat fijn een nieuwe ambulance! Echt een meevaller, zeker in deze tijd van crisis.

@ Lenie: wel een goed teken dat die buikpijn weg was. Nou maar hopen dat de aanleiding ook weg is (hoewel kinder stress??).

@ AR: je zult inmiddels een lekker buitenkleurtje krijgen van dat buiten werken. Het was er in ieder geval heerlijk weer voor!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huttula: jij merkt duidelijk verbetering in hoe je je voelt, zonder drank, hè! Goede stimulans om door te gaan. Welterusten meis.

Kate en Jen: ik schreef het geloof ik al, ik heb 2 goede vriendinnen verloren aan borstkanker. Ik zou het mezelf niet vergeven, als ik door slordigheid of niet willen, de volgende was.

Ik heb het ook vandaag weer overleefd hoor.

Ik ben trouwens 66.

Chris maak jij zelf vlierbloesemwijn? Het barst hier van de vlieren (Flevoland). Wel een strak plan om eerst een liter cola te drinken!

Is het moeilijk om die wijn zelf te maken? Ik zou hem cadeau kunnen geven... Vlierbloesemsiroop heeft ook een heel aparte, bloemige smaak. Die is alleen zo zoet.

Voor vandaag haak ik maar weer eens af. Ik heb het weer droog gehouden. Tot morgen allemaal en welterusten.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...