Spring naar bijdragen

Woensdag 6 Maart 2013


Lenie

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag allemaal,

Ow Lenie, wat doe je me aan?

Het hondje Jolie lijkt heel veel op mijn laatste hondje.

Wat een schatje..............maar ik kan en wil geen huisdieren meer.

Ik kan het dood gaan van zo'n beesie niet meer opbrengen

Maar ik zie ook dat ze goed worden opgevangen, gelukkig maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond!

Vanmorgen erg vroeg wakker, vroeg gedoucht, televisie gekeken en terug het bed ingedoken. Ik kon het ene been met moeite voor het andere zetten. Net op pure wilskracht naar de drogist geweest en naar de winkel voor avondeten, maar nu weer lekker op de bank. Owja, moet nog avondeten maken... Klein detail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

weer de hele dag buiten aan het werk geweest, geen probleem ook met deze temperatuur:D

Lenie wat een lief hondje.

Nou moet ik ook nog eten maken en ik was al in 1 winkel voor witte bollen maar alles uitverkocht.

Dus moet nog effe bollen halen want ik heb zin in broodjes hamburger, oké voor de vitamines doe ik er ook sla en tomaat op.

tot zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, terug op de bank en deze keer zonder schuldgevoel.

Gek is dat, het zit er bij me zó ingebakken dat het mijn schuld is als ik ziek thuis ben... Gisteren ben ik dan ook een halve dag gaan "werken" - lees suffen boven mijn bureau.

Vandaag vertelde dokter me dat ik een buikgriep heb - joepie! wou ik zeggen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh zeg wat zijn er veel mensen toch ziek, ik ben blij dat ik het (nog) niet heb. Daardoor kon ik vandaag lekker de tuin in en heb een hele hoop gedaan o.a. mijn vijver filters helemaal schoon gemaakt hok uitgeschrobd en een hoop dingen opgeruimd.

Heerlijk.

Verder kreeg ik net nieuws. We krijgen van de stichting (ben de naam kwijt) een hele nieuwe dierenambulance, is dat niet tof?

Nu kunnen we eindelijk eens goed gaan rijden want nu is het de halve tijd dat we van de drie bussen er maar eentje ter beschikking hebben. De andere twee zijn meestal in de garage.

O en onze voorzitter is ineens vertrokken. Weer een weg. gaat zo lekker zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

De borstpletterij heb ik weer overleefd. Over twee jaar zijn ze weer aan de beurt!

Vanmiddag hebben we noodgedwongen een nieuwe laptop en een printer gekocht. Laptop staat op instorten. Het kreng is 3 jaar en een beetje, maar wordt intensief gebruikt. De levensduur is van 3 tot 5 jaar!:angry: Printerkop heeft het ook begeven en zo'n onderdeel is zo duur dat je beter een nieuwe kunt kopen, want dan is ook de techniek weer up to date! Wat een wegwerpmaatschappij.

Manlief installeert gelukkig de hele boel. Daarna maar wennen aan Windows 8!

@ Marika: wat fijn dat het goed gaat met je. Dat slapen komt ook wel weer.

@ Truitje: je hebt pas verloren als je het opgeeft zegt Lenie (?) in haar onderschrift. Zo is het maar net. Gisteren ben je gestruikeld en vandaag begin je weer met nieuwe moed. Als je je situatie vergelijkt met een tijd geleden, dan durf ik er wat onder te verwedden dat je nu minder drinkt dan toen. Klopt het?

@ Lenie: wat zei de HA van je buikpijn? Wel fijn dat de andere waarden goed waren.

Ik ga even wat gewone mails beantwoorden en dan Kunst en Kitsch. Tot later maar weer.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan wel zeggen dat je heel veel vriendschap krijgt van zo'n oud hondje, Lenie. Een paar jaar geleden was dat voor mij ideaal - toen adopteerde ik onze Jack Russell die nu ook 15 wordt - omdat ik het niet zag zitten om elke dag lange wandelingen te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse ik vraag altijd of ze een beetje voorzichtig willen doen omdat ik vroeger ook vaak het gevoel had als ik er vandaan kwam of ze helemaal plat waren en ergens onder tegen m'n knieën aan kwamen als ik liep, en ze kunnen dat hoor, ze hoeven niet geplet te worden om goeie foto's te krijgen. Maar fijn dat het weer gebeurd is meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kennen jullie die hotdogpakketten van de ldil?

Die zijn toch zo afschuwelijk lekker.

Nieuwe verslaving erbij:D

Er zitten 4 overheerlijke afbakbroodjes in.

4 zalig gekruide worsten en 4 zakjes mosterdsaus MMMmmm,

En dat allemaal voor nog geen 3 euro, ik geloof 2,89

Erg ja dat borstenpletten, ik denk wel eens dat dat toch niet goed kan zijn.

Heb het vorig jaar een keer overgeslagen, maar ik ga volgend jaar toch ook

maar weer :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...