lady jane Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 oei:$ wat een ongelooflijke oh ben ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Omdat ik zo "jong"schrijf natuurlijk:D En mijn berichtjes zijn vaak sexueel geladen. Zat al weer gek te denken bij de woorddomino, die eindigt op kaarsen...... Das een open deur hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: kunsieNog nooit zo'n mooie mijlpaal gehaald:oquote> Vraag Jane een slinger. Ik zag vandaag een hele mooie van haar en ik kan het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: kunsieOmdat ik zo "jong"schrijf natuurlijk:Dquote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Gefeliciteerd Kunsie met je mijlpaal Tevens een mooie afsluiting voor mij van de dag Fijne nacht allemaal en droom zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: jane4oei:$wat een ongelooflijke oh ben ik dan.quote> Ik zeg niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Truste allemaal, weer een dag gered, morgen 200 liter vlierbloesemwijn bottelen zonder ervan te drinken, eerst maar een liter cola achteroverslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Welterusten Huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 sterkte Chrisje! Welterusten Huttula en Chrisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: Mupke Originally posted by: jane4oei:$wat een ongelooflijke oh ben ik dan.quote> Ik zeg niks!quote> ik durf ook niks te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 @ Bollie: wat fijn een nieuwe ambulance! Echt een meevaller, zeker in deze tijd van crisis. @ Lenie: wel een goed teken dat die buikpijn weg was. Nou maar hopen dat de aanleiding ook weg is (hoewel kinder stress??). @ AR: je zult inmiddels een lekker buitenkleurtje krijgen van dat buiten werken. Het was er in ieder geval heerlijk weer voor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 truste Chris:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: Mupke Originally posted by: jane4oei:$wat een ongelooflijke oh ben ik dan.quote> Ik zeg niks!quote> ik durf ook niks te zeggenquote> Heel verstandig AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 truste Huttula:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Zet een kaars in je aars vannacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Vlaamse humor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ik reageerde wat laatiijdig op de kaarsen van kuns :$ Goh, wij zongen dat vroeger bij Rob De Nijs omat we niet van romantiek hielden of zo :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: JenZet een kaars in je aars vannacht!quote> Haha Jen, ik had een wat nettere bedacht.Mups, ik had nog wat toegevoegd aan een bericht op de vorige pagina. Ik denk dat dit er een reactie op is van Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: JenZet een kaars in je paars vannacht!quote> HAHAHAHAHA:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DMaar ik zou het iets veranderen Jen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 En AR is begonnen over die kaarsen. Het is allemaal zijn schuld:D Tis gewoon een hele ontdeugende man;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Huttula: jij merkt duidelijk verbetering in hoe je je voelt, zonder drank, hè! Goede stimulans om door te gaan. Welterusten meis. Kate en Jen: ik schreef het geloof ik al, ik heb 2 goede vriendinnen verloren aan borstkanker. Ik zou het mezelf niet vergeven, als ik door slordigheid of niet willen, de volgende was. Ik heb het ook vandaag weer overleefd hoor. Ik ben trouwens 66. Chris maak jij zelf vlierbloesemwijn? Het barst hier van de vlieren (Flevoland). Wel een strak plan om eerst een liter cola te drinken! Is het moeilijk om die wijn zelf te maken? Ik zou hem cadeau kunnen geven... Vlierbloesemsiroop heeft ook een heel aparte, bloemige smaak. Die is alleen zo zoet. Voor vandaag haak ik maar weer eens af. Ik heb het weer droog gehouden. Tot morgen allemaal en welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Ach ik heb een brede rug hoor Kuns;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Als je hem niet aansteekt kan het vast geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 Originally posted by: MupkeAls je hem niet aansteekt kan het vast geen kwaad.quote> :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2013 nou zet er allemaal een p voor dan ook in de quotes en dan skanderen wij: Jen mag blijven. en ik maak even plaats op het podium voor ik t weet zit ik aan de 20.000 fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden