Spring naar bijdragen

Woensdag 6 Maart 2013


Lenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Borstonderzoek begint in nederland pas als je 50 jaar bent Jen en is een keer in de 2 jaar. (ben jij nog niet aan toe dus, je bent 39 als ik me niet vergis?)

En als je (ik meen) 30 bent, kan je meedoen aan een baarmoederhals onderzoek, dat is een keer in de 5 jaar.

Is dat in Belgie anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR valt het eten je steeds uit de mond dan, dat het zo'n kliederbende wordt :D

Wijfie, dromen dat je op het punt staat uit je ouderlijk huis te gaan staat misschien symbool voor verlangen om meer je eigen weg te gaan. Dat is een nieuwe vrijheid, maar ook spannend en brengt onzekerheid met zich mee.

En dromen over school en examens, kan betekenen dat je het gevoel hebt aan allerlei eisen te moeten voldoen, dat je niet goed genoeg bent van jezelf. Dat gevoel hebben we denk ik allemaal wel eens, en die dromen komen veel voor.

Ik geloof niet meer zo in de voorspellende waarde van dromen (tenzij ze heel bijzonder zijn), maar meer als weergave van je gemoedstoestand. Je kunt er wel uit opmaken wat er speelt, vaak nog deels onbewust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe ook niet aan medische controles mee. En als ik 50 ben ga ik denk ik ook niet mijn borsten laten pletten.

Ik lees dan ook altijd gretig artikelen waarin het nut van zulke onderzoeken wordt weerlegd. Foute diagnoses, onterechte ingrepen en dergelijke.

Toch kan ik me ook heel goed voorstellen dat als een bepaalde vorm van kanker in mijn omgeving of familie zou voorkomen, ik eerder zou gaan.

En bij klachten die niet vanzelf overgaan ga ik wel altijd naar een arts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Kate
Ik doe ook niet aan medische controles mee. En als ik 50 ben ga ik denk ik ook niet mijn borsten laten pletten.
Ik lees dan ook altijd gretig artikelen waarin het nut van zulke onderzoeken wordt weerlegd. Foute diagnoses, onterechte ingrepen en dergelijke.
Toch kan ik me ook heel goed voorstellen dat als een bepaalde vorm van kanker in mijn omgeving of familie zou voorkomen, ik eerder zou gaan.
En bij klachten die niet vanzelf overgaan ga ik wel altijd naar een arts.quote>


't Zelfde hier. Ik zwaai vrolijk met dat soort artikels :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Kunsie, de uitstrijkjes zijn in België freqeunter, maar ik laat ze dus nooit doen. (Als je de pil pakt om de drie jaar, en vroeger zelfs elk jaar). 'k Ben inderdaad 39, wat een gehuegen!quote>


Ja goed hé, dat geheugen van mij :) Als ik niet 35 zwaar gedronken had, had ik er misschien wat nuttigs mee kunnen doen, ik merk nu ook pas dat ik veel onthoud van
de mensen op het forum.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie
:D Raar hoe het geheugen werkt! Want wat moet ik nou met zulke feitjes?quote>


Als AR een keer bij je op bezoek komt, dan weet je wat hij lekker vindt. :P

Kunsie, heb jij 35 jaar gedronken?? Hoe oud ben jij?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Originally posted by: kunsie
:D Raar hoe het geheugen werkt! Want wat moet ik nou met zulke feitjes?quote>


Als AR een keer bij je op bezoek komt, dan weet je wat hij lekker vindt. :P

Kunsie, heb jij 35 jaar gedronken?? Hoe oud ben jij?quote>


55 jaar Mups, rond mijn 18 of 19 de jaar, voor het eerst mijn eigen bewust lam gezopen

Van de luddevedu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie


55 jaar Mups, rond mijn 18 of 19 de jaar, voor het eerst mijn eigen bewust lam gezopenquote>


Dan zijn we ongeveer even oud. Ik ietsjes jonger, dat wel. :D
Ik vroeg het omdat ik jou jonger geschat had. Vraag me niet waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...