irunalone Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 zou t helpen as je een 'vaste' planning maakt voor de doordeweekse dagen? Mij hielp t zo, om weer structuur aan te brengen in de wanorde, ik heb er veel aan; ik probeer mij er zo goed mogelijk aan te houden, daar doe ik echt mijn best voor. Als t dan ook een keer niet lukt dan is het oke, en kijk ik de volgende dag weer opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 @ Akelei: bij mij is het vooral lichamelijk, dat huishouden niet kunnen runnen. Gelukkig heb ik huishoudelijke hulp en een man die veel doet, maar het vliegt me regelmatig aan. Chaos op mijn werkkamer die opgeruimd moet worden. Alleen al de tegenzin die je moet overwinnen kost energie. Ik heb weer een nieuw plan gemaakt om het aan te pakken, maar dan gebeurt er weer iets en wordt het weer niets! Ik ben trouwens blij dat je gebleven bent. @ Ietje: weer een dag gered! Hiep hoi. Wanneer komt je man weer terug? Morgen staat om 8 uur de hovenier voor de deur, dus ik ga bijtijds naar bed. Voor allemaal welterusten, slaap lekker en morgen gaan we er weer voor. Gelukkig konden een aantal mensen zich droog afmelden. Ik ook. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 @ Akelei: bij mij is het vooral lichamelijk, dat huishouden niet kunnen runnen. Gelukkig heb ik huishoudelijke hulp en een man die veel doet, maar het vliegt me regelmatig aan. Chaos op mijn werkkamer die opgeruimd moet worden. Alleen al de tegenzin die je moet overwinnen kost energie. Ik heb weer een nieuw plan gemaakt om het aan te pakken, maar dan gebeurt er weer iets en wordt het weer niets! Ik ben trouwens blij dat je gebleven bent. @ Ietje: weer een dag gered! Hiep hoi. Wanneer komt je man weer terug? Morgen staat om 8 uur de hovenier voor de deur, dus ik ga bijtijds naar bed. Voor allemaal welterusten, slaap lekker en morgen gaan we er weer voor. Gelukkig konden een aantal mensen zich droog afmelden. Ik ook. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Twee keer is overdreven. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Sorry, ben meer aan het doen Niet zo netjes Mis ze niet Agnieta Heb bijna dagelijks contact via die walgelijke multi media En laatst was ze hier met een andere puber Ze heben een goed leven Ik moet om ze lachen Het is anders dan ooit, ja Maarja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Bedankt, lieve Aak! ik weet dat ik niet alleen ben, sinds ik hier ren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 AKELEI!!! GEFELICITEERD!!! EEN MAAND ROOKVRIJ!!! liefs, Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Huh? Ik heb mijn herinneringen aan een heel goede tijd En nu is het zo Ze zien er dwars door heen Ik lieg niet hoor Zo is het gewoon Gun joe ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Ik snap je niet zo goed Agnieta Maar lees ook even niet zo actief mee Dus ik hou het maar bij mij ofzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 goed man, sieraad! Hoe gaat t met je, Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Mooi Sieraad als dat het streven was! Hoi Irunalone Alles goed hier en met jou? mss had je het al gezegd maar ben wat van de hak op de tak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 ? Ik snap je echt niet ik zou het wel kunnen raden Maar dat gaat niet over mij Ik weet hoe missen voelt dat is het niet Ik heb ze bij me Ik ben er Dat telt Voor hun en voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Jij legt me iets in de mond Ik ben het er niet mee eens Maar jij wilt alleen horen wat je wilt horen Da's best jammer want dan is er geen interactie Maar dat is toch zo in deze wereld Het is een rot gevoel als je je kind mist Dat gun ik niemand Ik gun mijn kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 he mar, hak op de tak is geen probleem begrijp t ook wel hier alles oke geen zin in slapen morgen gesprek met psych en dat is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Nou kiek! Zo kan het ook! Mooi om te lezen Irunalona Je hoeft ook niet persé te slapen En morgen is morgen en dat klinkt goed! Echt mooi! Oprecht. Tnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Okee Agnieta Goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 ik hou van oprecht t maakt niet uit door wie, of wat, of waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Shake hands! Mooi mens! Oja, dat wou ik nog vragen Wat betekent Irunalone? Iets met alone ofzo? AR zei het vandaag dus toen werd ik nieuwsgierig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Goede avond, eindelijk weer bij gelezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Het laatste stuk kon ik niet zo goed meer volgen maar goed dat zal wel aan mij liggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Irunalone betekent : I RUN ALONE = ik ren alleen 40 jaar lang dopte ik mijn eigen boontjes misbruik, verwaarlozing, onderdrukking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 hai VM, goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 avond, alleen rennertje! Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden