Gunn Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Hé, verdorie, doe 'k 't weer! Ik zit mensen weer te stangen. Geeft wel aan hoe saai m'n leven is. Ik heb nog steeds een droge lever, mensen. Maar ik had daarstraks wel enorme zin om me vol te laten lopen. Gewoon, omdat 't kan. Omdat 't kan! Man, ik wil gewoon drinken en gelukkig zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 zie je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Als ik tegenwoordig nog niet eens 1 maand zonder drank kan dan is iemand van 4 maanden al gauw een voorbeeld zéker als je weet wat voor strubbelingen hij ook al gehad heeft en zich iedere dag trouw meld op het aparte dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ik brei dankzij Bolletje. Zij breit voor Save the Children en dat vond ik ook een heel mooi doel Voor mezelf was ik uitgebreit of is het uitgebreeen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ikke zwemmen voor beginners Aak breien voor beginners... Hey Gunn what s the problem??? Woaw kuns , hou jij ook zo van breien? Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: GunnHé, verdorie, doe 'k 't weer! Ik zit mensen weer te stangen. Geeft wel aan hoe saai m'n leven is. Ik heb nog steeds een droge lever, mensen. Maar ik daarstraks wel enorme zin om me vol te laten lopen. Gewoon, omdat 't kan. Omdat 't kan! Man, ik wil gewoon drinken en gelukkig zijn! quote> Plaaggeest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Breien Gunn????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: VlaamsmeisjeHahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaikke zwemmen voor beginners Aak breien voor beginners...Hey Gunn what s the problem???Woaw kuns , hou jij ook zo van breien? Leuk!quote> Ja, VM, vind het heerlijk om iets met mijn handen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Denk dat t gebreeen is................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Bij mij is het , ja ook wel die handen, maar vooral dat repetetief tellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Zou goed kunnen VM. Ik ga het niet opzoeken ook! Ontdeugende man die Gunn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: VlaamsmeisjeBij mij is het , ja ook wel die handen, maar vooral dat repetetief tellen....quote> Ja kan ik me iets bij voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: Gunn Man, ik wil gewoon drinken en gelukkig zijn! quote> Nou Gunn dan moet je je berichten maar eens lezen van een tijd terug toen je nog dronk. Dan weet je hoe gelukkig je toen was. Ik ben blij dat je het niet gedaan hebt. Dit is veel beter en je klinkt toch vrolijker als je niet drinkt hoor. Ga echt maar eens terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Kuns aan het eind van deze maand moeten ze opgestuurd zijn hé? Maar geweldig dat je mee doet. Lekker hé zo s'avonds voor de tievie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 ik ga zo m'n brievenbus inspecteren. ik hoor net dat er een heel lief kaartje in ligt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 'k heb honger, maar ben te lamlendig om een boterham te maken. Ik ga vroeg m'n bed in, denk ik. God, wat is 't leven... Life is killing me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Gunn Van harte met je 4 maanden :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: bolletjeKuns aan het eind van deze maand moeten ze opgestuurd zijn hé? Maar geweldig dat je mee doet. Lekker hé zo s'avonds voor de tievie?quote> Ja heerlijk Bol, ik heb er al 23! En een nieuwe in de maak.De wol bij Zman is spotgoedkoop en ze hebben wat meer kleurtjes tegenwoordig.Er was over geklaagd op de site (geloof ik) door veel mensen. Dat ze zo weinig kleurtjes hadden. Ik denk dat het geholpen heeft.Ja ik stuur ze de laatste week op.Jij zit al ver over de honderd hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Lieve vrienden, ik ga afsluiten voor vandaag. Ben een beetje uit ritme geraakt... en das nie goe voor mij! Dus slaap lekker en tot morgen ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Truste Nina:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 trusten VM. Hoop dat het morgen weer goed komt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ja Kunsie ik heb er zo'n 107 nu ongeveer. Ik merkte ook dat ze wat meer kleuren hadden, wel zo fijn. Verder heb ik hier gewoon een advertentie gezet voor mensen die restjes over hebben. Heb twee zakken vol gekregen maar het meeste is veel te dik, wel leuk voor kindertruitjes. Hoop dat ze die ook ooit gaan vragen. Mutsjes daar ben ik nu wel een beetje klaar mee. doe het zodat ik s'avonds iets te doen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ik zat die western te kijken op RTL 5, maar vind er niet veel aan. Zal wel aan mij liggen hoor. Om 10 uur begint een film op Veronica, met Denzel Wassington, die lijkt me beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Trusten Nientje en Akkie. Slaap lekker allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Originally posted by: GunnHé, verdorie, doe 'k 't weer! Ik zit mensen weer te stangen. (quote> Ik wist het!! Jokkebrok. En Gunn, was je echt zo happy toen je nog dronk. Komop man! Ik werd van drinken niet gelukkig maar had er wel regelmatig een kater van. Nu ik niet drink ben ik nog steeds niet gelukkig maar katers heb ik er dan tenminste niet meer bij. Mijn leven is ook saai, was het voorheen ook. Ik moet alleen nog wat meer tijd nemen denk ik om er weer wat van te maken. Denk dat dat nu eenmaal niet van vandaag op morgen gaat en ik daar zelf iets voor moet doen. Lukt nog even niet nu, maar ik krijg zo langzamerhand wel weer ideetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden