Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 haha, ja hoor heerlijk...lekker de hele dag alleen geweest..geen gezeur. 1 smsje...1 telefoontje van moeders...de rest alles via FB...zalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 100 jaar VM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 as jij er maar blij mee bent! fijne avond nog! Ook voor de anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Heee Gunnnnn!!!! Lenie, lekker zondagje dus.... Ira, effe een PB gedaan ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 doeiii Ira!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 gaat lukken hoor IR..dank je. ik kan het iedereen aanraden... scheelt je geweldig in je portemonnee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hé Dune. Zo, dus jij houdt van 't werk van Frank Herbert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Doe ik al jaren, Lenie Familie heb ik niet. Hooguit mijn moeder die ik inmiddels ook al bijna een half jaar niet zie en spreek (wil ik zelf niet). En vrienden die over de vloer komen zijn er ook niet. Lekker rustig. Wat er wel is op mijn verjaardag is de kerstboom. Die moet en zal op mijn verjaardag staan. Elk jaar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hoiiiiiiiii Lenie! Van harte gefeliciteerd, een nieuw levensjaar! Voor jou: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 gezellig Tatum.. ben je rond de kerst jarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Hoi Aak. En ja Leen zoiets he, een jaar of honderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ja, 23 december. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 dank je Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Heyyyyy Nance!! Nog zo iemand die ik al een jaar of honderd ken en nog steeds even leuk vind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 nou ja VM... ik ben al aardig op weg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: akeleiOef Lenie, ik heb je nog niet gefeliciteerd: quote> dank je....oh reclame is over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik ga uitloggen. Dochter komt bijna thuis van haar werk en dan gaan we samen Divorce kijken. Gezellig. Alvast welterusten iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: Lenienou ja VM... ik ben al aardig op weg:D quote> hihi daarom, dat ik al maar niks zei over die verjaardag.....maar daarbuiten , gewoon zomaar dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Trusten Tatum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: VlaamsmeisjeHeyyyyy Nance!!Nog zo iemand die ik al een jaar of honderd ken en nog steeds even leuk vind!quote> Haha, die VM! Tja, dat krijg je als je ooit samen op Alcatraz hebt gezeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ja voila Nance, dan ga je samen tuintjes maken he, met dustin hoffman als buurman.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Trouwens, Aak (nog zo iemand die ik al een jaar of honderd ken), morgen leren omkeer salto' s maken he!. De westerschelde kan ook nog es een keer terug hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Over tuintjes gesproken, Ik heb een hele zwik zaad gekocht. Groente, fruit, kruiden, de hele bende. Oeps, en ik heb enkelt een balkon... Sufferd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik weet niet bij jou in de buurt Gunn, maar ik weet wel dat een kennis van mij (woont in a'dam) een volkstuintje heeft gehuurd. Jaja ik weet t dat klinkt natuurlijk.... maar serieus.. en dat ksot blijkbaar amper wat per maand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 hahaha, ga je ook beginnen Gunn?...ik ben ook al bakken aan het verzamelen voor op het balkon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden